Skocz do zawartości

Obtarty tylny zderzak 320d


fox00

Rekomendowane odpowiedzi

Nie sądzę... gdyby chodziło o to dolne uszkodzenie to pewnie by "odciął" dolny fragment za przetłoczeniem. Tutaj niestety nie ma jak tego wycieniować i też nie wiadomo jakby to wyszło. Moim zdaniem cały do malowania, żeby nie wyglądał jak "pisanka".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie papierkiem przejedz. Kup spray pod kolor, odtlusc bezyna ekstrakcyjna, prysnij spray, na to klar i bedzie o niebo lepiej.

Niestety musi byc cieplo i bez wiatru. Pedzelek sie nadaje raczej na male odpryski.

 

Jak chcesz naprawde profi to tylko lakiernik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Papier ścierny 280 żeby wszystko wyrównać, później odrobina szpachli z włóknem szklanym, papier 800, następnie 1500 i 2500. Odtłuścić rozpuszczalnikiem przed samym malowaniem. Dobierz kolor w firmie gdzie pakują od razu farbę w spray, na koniec bezbarwny i po dwóch dniach polerka najpierw papierem 2500, następnie pastą polerską. Jak wszystko zrobisz w tej kolejności, to śladu nie będzie. Masz głębokie zadrapanie, jeśli zrobisz inaczej, to będzie widać dołki i nierówności. W obecnej tak zrobiłem i wygląda jak oryginał. Oczywiście musisz mieć choć trochę zdolności manualnych garaż. Jak nie, to lakiernik.. Masz ciemny kolor, to nie będzie się to rzucało w oczy, nawet jak nie najlepiej dobierzesz kolor, ze srebrnym miałbyś udrękę, jak ja :wink:

Koszt około 100PLN

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papier ścierny 280 żeby wszystko wyrównać, później odrobina szpachli z włóknem szklanym, papier 800, następnie 1500 i 2500. Odtłuścić rozpuszczalnikiem przed samym malowaniem. Dobierz kolor w firmie gdzie pakują od razu farbę w spray, na koniec bezbarwny i po dwóch dniach polerka najpierw papierem 2500, następnie pastą polerską. Jak wszystko zrobisz w tej kolejności, to śladu nie będzie. Masz głębokie zadrapanie, jeśli zrobisz inaczej, to będzie widać dołki i nierówności. W obecnej tak zrobiłem i wygląda jak oryginał. Oczywiście musisz mieć choć trochę zdolności manualnych garaż. Jak nie, to lakiernik.. Masz ciemny kolor, to nie będzie się to rzucało w oczy, nawet jak nie najlepiej dobierzesz kolor, ze srebrnym miałbyś udrękę, jak ja :wink:

Koszt około 100PLN

Papiery ścierne;

280 ,800,1500,2500

Rozpuszczalnik ,kolor ,bezbarwny,szpachla ,pasta polerska.

Od siebie dodam jeszcze podkład ,gąbka do polerki ,taśma do maskowania i to za 100 PLN :?: Do tego ryzyko że efekt będzie średni ,bezbarwny w spreyu jest kiepskiej jakości . Ja rozumiem jak by lakiernik krzyknął z 1500 PLN ale dla 300 takie experymenty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Papiery ścierne;

280 ,800,1500,2500

Rozpuszczalnik ,kolor ,bezbarwny,szpachla ,pasta polerska.

Od siebie dodam jeszcze podkład ,gąbka do polerki ,taśma do maskowania i to za 100 PLN :?: Do tego ryzyko że efekt będzie średni ,bezbarwny w spreyu jest kiepskiej jakości . Ja rozumiem jak by lakiernik krzyknął z 1500 PLN ale dla 300 takie experymenty

 

Kolor w sprayu 200ml 30zł, bezbarwny to samo, szpachla 20zł, papiery, rozpuszczalnik, pasta polerska i w sumie max 100PLN. Wszystko to kupowałem u mnie w mieście w punkcie dorabiania farb.

Robiłem takie rzeczy nie raz. Kiedyś jak ściągałem autka z Niemiec, to prawie każde trzeba było troszkę poprawić.

Gąbka do polerki? Można, ale niekonieczna, taśma maskująca też niekoniecznie, na zderzaku trzeba zrobić przejście, wiec nie wolno oklejać tylko miejsca naprawy. Podkład oczywiście też (zapomniałem dopisać wcześniej), ale to ile on kosztuje, 10zł.

Oczywiście można oddać do lakiernika, podsunąłem tylko podpowiedź jak można zrobić samemu.

Jak się kolega nie zna, to oczywiście proponuje samemu się nie bawić, a już na pewno nie pędzelkami :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.