Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://zapodaj.net/a901c78bd2c15.jpg.html

 

Jakw temacie, tak to wyglada na zdjeciu. przeswit miedzy przednimi kolami a blotnikiem to pare cm, zas tylnie kola wchodza az w nadkole. Juz nie pamietam czy tak bylo ( i ma tak byc), czy cos sie stalo.

http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Opublikowano
spróbuj mocno wcisnąć tył rękami do dołu, jak będzie efekt huśtawki tzn że jak będzie się uginał kilka razy w dół i w górę tzn że amortyzatory do wymiany zobacz teżczy sprężyny nie popękane ale myślę że obie to raczej nie
Opublikowano
Ale amory nie maja nic do wysokości zawieszenia auta!!! One tylko zapobiegaja efektowi hustawki, czyli niweluja ruchy. Wysokość reguluja sprezyny, ktore nie sa popekane. Pytanie czy moze tak ma byc jak na zdjeciu?
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Opublikowano

U mnie tak samo stoi na zawieszeniu mtechnic.

Sprężyny regulują wysokość ale różnice miedzy zużytymi a nowymi amorami będzie marginalna (~1-2mm).

Opublikowano
tu bym sie kłocil, padl jeden amorek u dziewczyny w compacie i auto bylo krzywe, po wymianie amorków wszystko wrócilo do normy
Opublikowano
Witam jak miałem sedana e36 to tez mi tak siadł tył a z przodu było bardziej wysoko u mnie miałem już wyrobione sprężyny wiec je wymieniłem i po bólu :D ja obstawiam u ciebie na to samo :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.