Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

postanowiłem założyć ten wątek, gdyż nie znalazłem w obecnych tematach odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Otóż od ponad pół roku jestem mega szczęśliwym posiadaczem czarnego F20 116i. To moje pierwsze BMW i muszę stwierdzić, że porównując to auto z dotychczas używanymi samochodami z tego segmentu to zdecydowanie najlepszy dotąd nabytek :) Ogółem nie mam się do czego na siłę przyczepić, ale jedna rzecz od pewnego czasu zaczęła mnie niesamowicie nurtować, a następnie po prostu już irytować, a zapewne niedługo doprowadzi mnie do szału :?

 

Mianowicie na małych nierównościach z tyłu samochodu dochodzą dziwne stuki. Pierwotnie myślałem, że coś "wala" mi się po bagażniku, tak więc wszystko z niego wyjąłem, aby się upewnić....niestety nic to nie dało....Następnie myślałem,że to może śruba zabezpieczająca felgi lub klucz do felg lata mi luzem w lewym schowku tak więc też tego pozbyłem..i nic...stuki nadal są obecne.

Zacząłem podejrzewać amortyzator lub jego mocnowanie, ale nie mam pewności. O dziwo nie słyszę nic na większych nierównościach....Zamierzam wybrać się z tym do serwisu póki autko na gwarancji. Przed tym jednak postanowiłem poszukać deski ratunku tutaj:)

Czy kto z Was ma podobną "przypadłość" w swoim F20 i wie co jest tego przyczyną?

 

Pzdr

Opublikowano
Problem jest znany. do wymiany są mocowania amortyzatorów oraz amortyzatory. Przechodzilismy przez to w użytkownikiem Randall. ASO powinno znać rozwiązanie. Jeśli nie będą znali powiedz że w PUMA to rozwiązanie jest opisane - niech sięgną do swojej bazy wiedzy. Jest to modyfikacja którą BMW wprowadziło w drugiej połowie 2012 roku. Po wymianie Ciszaaa :)
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie jak pisze mac_gregor tylko wymiana amorków (wadliwa seria) + ich mocowań pomoże, przerabialiśmy to. Jeśli ASO będzie najpierw chciało powymieniać łączniki stabilizatora, wieszaki wydechu, mocowania tylnych plastików od klapy to możesz odrazu oszczędzić im roboty i powiedzieć żeby zwrócili się do PUMY.
Opublikowano

Nie bardzo się orientuję w oznaczeniach nowej 1-ki,wiec nie wiem czy masz 3 czy 5drzwiowe auto.

Jeśli masz z tyłu drzwi to sprawdziłbym czy są dociągnięte do zamka-u mnie w e87 nie były dociągnięte i to wystarczyło aby mi stukało z tyłu przez pół roku zanim wpadłem na to ;)

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Dzięki za informacje.

W przyszłym tygodniu jestem umówiony w ASO w Warszawie. Przez telefon mi powiedzieli, że chyba wiedzą w czym tkwi problem tak więc się okaże. Od razu zweryfikuję ich zamiary i dam znać o efektach.

Opublikowano
Dzięki za informacje.

W przyszłym tygodniu jestem umówiony w ASO w Warszawie. Przez telefon mi powiedzieli, że chyba wiedzą w czym tkwi problem tak więc się okaże. Od razu zweryfikuję ich zamiary i dam znać o efektach.

 

Jeśli umówiłeś się do Inchcape to wiedzą na 100% :) oni walczyli z moim :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No i Wasze wypowiedzi się potwierdziły. Do wymiany amortyzatory i ich mocowania. Po wymianie nic nie stuka, nic nie puka:)
Opublikowano
No i Wasze wypowiedzi się potwierdziły. Do wymiany amortyzatory i ich mocowania. Po wymianie nic nie stuka, nic nie puka:)

 

I oby tak zostało ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.