Skocz do zawartości

RaF20

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 116i

Osiągnięcia RaF20

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. RaF20

    [F20] Dolewka oleju

    Sprawdzałem. Aż pływał w oleju.W serwisie mówiłem o tym fakcie bo to nie pierwszy raz i tylko rozłożyli ręce...
  2. RaF20

    [F20] Dolewka oleju

    Ja się trochę pogubiłem w moim 116i. Dziś po 30 minutowej podrózy z pracy sprawdzam i bagnet mam suchy a zaznaczę,ze auto miało serwis olejowy w styczniu i od tamtego czasu przejechane 3 tys km. Do tego jeżdżone tylko na mieście, bez żadnego katowania, szybkich pręfkości itp. Co by nie bylo nie chce mi sie wierzyc,żeby az tak brał olej i tu sie zastanawiam czy to taki urok silnika czy moze wina krótkich przejazdów po miescie. Komputer też nic nie wskazuje...sam nie wiem..Ktoś ma jakieś sugestie, porady, podobne doświadczenia?
  3. RaF20

    [116i] Awaryjność

    58 tys i de facto mialem malowanie klapy (rdza), wymianę turbiny ( działała ok,ale miała męczący rezonans przy przyśpieszaniu z 1 i 2 biegu), wymiana łańcuszka rozrządu ( głośny silnik po uruchomieniu). Wszystko wymienione w ramach przedłużanej gwarancji - warto :D .Poza tym notorycznie wyświetlał się komunikat z małą ilością płynu do spryskiwaczy ( należy kupować płyn na wodzie, a nie środkach alkoholowych). Mam model z pierwszego roku produkcji więc może dlatego takie bolączki mnie spotkały.Mam nadzieję, że na tym koniec :) Spalanie pomiędzy 7,5-8,5 w mieście, i poniżej 7L w trasie (Manual). Kilka razy zszedłem nieco poniżej 6L w trasie :lol:
  4. Miałem ten sam problem. Klekotał strasznie po odpaleniu. Każdy się pytał co się dzieje gdy to słyszał :D Zgłaszałem wielokrotnie w serwisie BMW -zawsze mówili,że to natura tego silnika lub że za mało oleju i trzeba regularnie dolewać. W końcu przy innej wizycie,w innym serwisie stwierdzili,że to usterka i wymienili napinacz łańcuszka rozrządu. I do tego serwisu już tylko będę jeździł. Póki co cisza :)
  5. Kilka razy mi się zdarzyło,ale tylko na zimnym silniku. Aby to sprawdzili w serwisie to konieczne jest zostawienie auta na noc i rano odpalając zweryfikują problem. Sęk w tym, że to u mnie loteria - raz słychac, raz nie. Póki auto na gwarancji to można z tym żyć.
  6. RaF20

    Rdza zjada moje F20

    No i moje auto to dopadło :( Masakra. Dziś oddałem samochód do przeglądu wiosennego i przy okazji pokazałem "urocze" purchle przy tylnej wycieraczce...Serwisant był mocno zaskoczony...pewnie nie wiele mniej niż ja. W końcu to marka premium i tu mam nadzieję, że poza "premium" ceną za auta tej marki to i proklienckie rozwiązanie problemu też będzie na tym poziomie. Osobiście nie wyobrażam sobie lakierowania klapy.. :?
  7. Miałem ten sam problem jakoś na przełomie roku. W warszawskim ASO BMW powiedziano mi, że to wina składu płynu do spryskiwacza i czujnik podobno wariuje. Jakoś w to nie wierzyłem, a że moja wizyta zbiegła się z akcją serwisową w ramach której miałem m.in. od nowa wgrane oprogramowanie to chyba pomogło. Po tej wizycie odpukać cisza z tą kwestią...za to pojawiła się nowa...często wyświetla mi komunikat awarii rozrusznika...nie ma lekko :)
  8. RaF20

    Zagadkowe stuki

    No i Wasze wypowiedzi się potwierdziły. Do wymiany amortyzatory i ich mocowania. Po wymianie nic nie stuka, nic nie puka:)
  9. RaF20

    Zagadkowe stuki

    Dokładnie Inchcape :D ...zatem się okaże.
  10. RaF20

    Moje M135i xDrive

    Gratulacje. Wersja marzenie i do tego harman kardon, za który (jako stary meloman)pluję sobie w brodę, że nie posiadam w swoim... Czekam na dobre fotki!
  11. RaF20

    Zagadkowe stuki

    Dzięki za informacje. W przyszłym tygodniu jestem umówiony w ASO w Warszawie. Przez telefon mi powiedzieli, że chyba wiedzą w czym tkwi problem tak więc się okaże. Od razu zweryfikuję ich zamiary i dam znać o efektach.
  12. RaF20

    Zagadkowe stuki

    Witam wszystkich, postanowiłem założyć ten wątek, gdyż nie znalazłem w obecnych tematach odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Otóż od ponad pół roku jestem mega szczęśliwym posiadaczem czarnego F20 116i. To moje pierwsze BMW i muszę stwierdzić, że porównując to auto z dotychczas używanymi samochodami z tego segmentu to zdecydowanie najlepszy dotąd nabytek :) Ogółem nie mam się do czego na siłę przyczepić, ale jedna rzecz od pewnego czasu zaczęła mnie niesamowicie nurtować, a następnie po prostu już irytować, a zapewne niedługo doprowadzi mnie do szału :? Mianowicie na małych nierównościach z tyłu samochodu dochodzą dziwne stuki. Pierwotnie myślałem, że coś "wala" mi się po bagażniku, tak więc wszystko z niego wyjąłem, aby się upewnić....niestety nic to nie dało....Następnie myślałem,że to może śruba zabezpieczająca felgi lub klucz do felg lata mi luzem w lewym schowku tak więc też tego pozbyłem..i nic...stuki nadal są obecne. Zacząłem podejrzewać amortyzator lub jego mocnowanie, ale nie mam pewności. O dziwo nie słyszę nic na większych nierównościach....Zamierzam wybrać się z tym do serwisu póki autko na gwarancji. Przed tym jednak postanowiłem poszukać deski ratunku tutaj:) Czy kto z Was ma podobną "przypadłość" w swoim F20 i wie co jest tego przyczyną? Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.