Skocz do zawartości

F10 550i warto kupic??


roman bmw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jestem zainteresowany kupnem bmw F10 z silnikiem n63 czyli 550i

szukam opinii czy silnik jest zywotny??

jakies wady tego silnika??

Na co patrzeć przy zakupie??

http://imageshack.us/scaled/landing/268/bmwv8biturbon63407ps2.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/4085/48667353357802667663529.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
stosunkowo sporo tego jezdzi w US (zarowno w F10 jaki i X5). z tego co kojarze, to ludzie narzekaja na czasem "slaby" start (jakas software'owa sprawa, byc moze to tylko w specyfikacji US); czytalem tez o jednym przypadku, gdy silnik posypal sie przy kilku tysiacach mil, ale to raczej wypadek przy pracy / odosobniony przypadek

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stosunkowo sporo tego jezdzi w US (zarowno w F10 jaki i X5). z tego co kojarze, to ludzie narzekaja na czasem "slaby" start (jakas software'owa sprawa, byc moze to tylko w specyfikacji US); czytalem tez o jednym przypadku, gdy silnik posypal sie przy kilku tysiacach mil, ale to raczej wypadek przy pracy / odosobniony przypadek

 

I wlasnie chodziło mi o takie informacje

a moze jakis kolega z forum ma taki silnik w swoim aucie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie z własnego doświadczenia, ale mojego dobrego kolegi. BMW X6 5.0i, czyli motor ten sam, buda zdecydowanie inna. Nie był z auta zadowolony. Od nowości do jakichś 80 tys. km było jeszcze w miarę (drobne usterki), ale potem zaczęła brać olej (całkiem sporo). Zdarzało się że np w trasie traciła moc i wchodziła w tryb awaryjny. Kilka razy zgasła i nie dało się jej odpalić, tylko laweta i serwis. Skończyło się na tym, że przy 120 tys. km i naprawdę sporej ilości awantur w serwisie auto pojechało na remont silnika do Niemiec(tu nie mieli doświadczenia z tym motorem), a po powrocie do właściciela podczas pierwszej trasy znów straciła moc. Tak się skończyła przygoda z tym autem.

Co do spalania to: trasa: 130km/h = 12l

160km/h = 17l

180-200km/h = 22l

240 + km/h + powyżej 33 litrów

Jedyne co można powiedzieć na pocieszenie to X6 to jednak SUV, więc inna aerodynamika. Napęd na 4 koła. No i jeździła na 22" felgach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Po 3000 km jeszcze nic oleju mi nie ubyło. Podejrzewam, że dużo zależy od stylu jazdy. Honda, jak nią jeździłem to brała olej. A jak moja Żona, to już nie... :)

 

Mam natomiast inne pytanie - czy Ktoś może wie jak się zdejmuje tą plastikową osłonę silnika w tym motorze? Próbowałem ciągnąć do góry po prostu, ale trzyma mocno...a wiadomo że nie chciałbym czegoś urwać.

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam natomiast inne pytanie-czy Ktoś może wie jak się zdejmuje tą plastikową osłonę silnika w tym motorze? Próbowałem ciągnąć do góry po prostu, ale trzyma mocno...a wiadomo że nie chciałbym czegoś urwać.

 

 

U mnie w 30d wystarczy pociągnąć do góry, teoretycznie w 50i powinno byc tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.