Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uważam, że to dobrze, że firma mysli i sposoobach zwiekszenia mocy na niższych obrotach i zlikwidowaniu turbo dziury.

PS>bardzo mi się podobają przody nowych serii 3, ale tył to daewoo lanos :duh: zabić i rozczlonkować zwłoki pomysłodawcy :mad2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano

306HP czyli terytorium obecnego M3 :-)

 

Na pewno z biegiem czasu bedzie mozna malym nakladem podkrecic go o kilkadziesiat HP ;-)

 

 

 

PS. Zaczynam zbierac fundusze na nastepce mojego e46 ;-)

Opublikowano
No ale ja tam słowa nie widze o ewentualnej cenie a już nie wspomne o kosztach serwisowych auta wyposarzonego w 2 sprężarki.To chyba będzie pierwsza seryjna betka z "wentylatorami" :jawdrop: Czyżby firma BMW przygotowywała nas do nowego silnika Mki E90
Opublikowano

BMW zaczyna myslec o turbo w silnikach benzynowych, audi od tego odchodzi.. co sie nie dzieje :lol:

 

ale pamietam Alpine E34 B10 bi-turbo ...360 koni i 520 Nm ( w sprzyjających warunkach 550 Nm ) momentu ...gromiła na drogach straszliwie

 

moze czas najwyzszy ,zeby BMW poszło na łatwizne - wtedy zaden MB czy Audi nie sprosta fantastycznym silnikom bmw, które i bez doładowania do tej pory dzielnie stawiały czoła konkurencji ..

 

pozostaje pytanie o trwałość ... :?

Opublikowano

 

pozostaje pytanie o trwałość ... :?

Mnie cały czas nurtuje przyszła cena!Co do trwałości silnikow to sobie chlopaki chyba poradzą :doh: Ale trochę szkoda by było legendarnych wolnossących 1/2 Williamsów :cry2: Z drugiej strony ciekawe co powiedziałaby Audika RS6 jakby stanęła z taką nową M5 biturbo :mrgreen:

Opublikowano

o czym ta debata :D

M5 E39 ze startu zatrzymanego od 160 km/h było szybsze niz RS6 450PS , nowe M5 507 PS jest O WIELE szybsze niz RS6 + ( 480PS) w kazdym zakresie szybkosci.

Opublikowano
BMW zaczyna myslec o turbo w silnikach benzynowych

 

ale pamietam Alpine E34 B10 bi-turbo ...360 koni i 520 Nm ( w sprzyjających warunkach 550 Nm ) momentu ...gromiła na drogach straszliwie

 

moze czas najwyzszy ,zeby BMW poszło na łatwizne -

 

pozostaje pytanie o trwałość ... :?

 

Frank, a e23 745i - te uturbione motorki do tej pory jeźdżą - a mają po 20pare lat,

Pierwsze i jedyne zwycięstwo BMW w F1 - też odniesione na silniku z turbo (wtedy jeszcze było można),więc może nie będą te nowe silniki takie najgorsze...

a taka Alpina B10 Bi Turbo jest tu :twisted: :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-ALPINA-B10-Bi-Turbo_W0QQitemZ4615124702QQcategoryZ6131QQrdZ1QQcmdZViewItem

Opublikowano
wiem .ze jezdza 745 E23 ale to silniki M30 . one wszystkie (niemal) jeszcze jezdza :) mam nadz,ze Twoje prognozy sie sprawdza i nie bedzie wpadek jak przy np E32 V8 (przykład przytaczam bo akurat jest mi swietnie znany)
Opublikowano

beemek napisał:

No ale ja tam słowa nie widze o ewentualnej cenie a już nie wspomne o kosztach serwisowych auta wyposarzonego w 2 sprężarki.

Jak sie wczoraj dowiedzialem na TVN Turbo, wiele samochodów ma juz po 2 turbiny, jak sie okazuje nawet Golf, a sam pomysł pochodzi od BMW. Kwintesencja posiadania dwóch turbin (mniejszej i wiekszej) jest to, że przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, pracuje ta mniejsza (tylko), a przy wejściu silnika na wyzsze obroty - zapotrzebowanie na moc wzrasta, a nie zapewnia juz tego mała turbina- włącza się turbina duża, która zapewnia dodatkowy przyrost mocy, pomijając czy ktos lubi czy nie TVN Turbo, to ładnie była objasniona zasada działania turbin i prawidłowej ich eksploatacji :cool2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano
wiem .ze jezdza 745 E23 ale to silniki M30 . one wszystkie (niemal) jeszcze jezdza :) mam nadz,ze Twoje prognozy sie sprawdza i nie bedzie wpadek jak przy np E32 V8 (przykład przytaczam bo akurat jest mi swietnie znany)

Frank - nie ma co wierzyć w cuda, przychylam się do zdania 130Rapid - auta produkowane obecnie, za lat naście raczej nie będą istnieć... pojeżdżą tyle ile przewidział konstruktor i potem do kosza (albo pod prase) ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...BMW zaczyna myslec o turbo w silnikach benzynowych, audi od tego odchodzi.. co sie nie dzieje :lol: ...

 

Eeee tam odchodzi a nowy silnik koncernu VAG zwany 2.0 TFSI toż to turbo taki następca 1.8T ;).

 

Nie chcą pchać do E90 V8 (zmieścić by się zmieściło) żeby nie wchodzić w klasę E60 no nie wiem a może delikatne zagrożenie dla M3(M4) w sumie małe zagrożenie bo w sedanie pewnie nie będzie.

 

Może chodzi też o rozkład mas - takie turbo podnosi moc bez znacznego zwiększenia masy a co za tym idzie nacisku na przednią oś.

 

Ja jestem za :lol: ufam firmie jak nikt.

Opublikowano
Pomysl z TURBO ciekawy, ale mysle ze my biedaki kupujac te auta za 15 lat nie nacieszymy sie zbytnio :( Wystarczy popatrzec na ogloszenia kilkunastoletnich Mitsubishi 3000GT, czy Nissanow 300ZX... wiekszosc jest bez Turbo pomimo ze na rynku europejskim o ile sie nie myle byly tylko wersje turbo...
Opublikowano
Pomysl z TURBO ciekawy, ale mysle ze my biedaki kupujac te auta za 15 lat nie nacieszymy sie zbytnio :( Wystarczy popatrzec na ogloszenia kilkunastoletnich Mitsubishi 3000GT, czy Nissanow 300ZX... wiekszosc jest bez Turbo pomimo ze na rynku europejskim o ile sie nie myle byly tylko wersje turbo...

 

Wystarczy tylko umiejetnie dbac o Turbo i od czasu do czasu gruntownie go serwisowac. Wymiana na nowe tez nie jest nie wiadomo jak bardzo kosztowna, Przy ewentualnej wymianie zawsze mozna go zastapic jakims lepszym zamiennikiem ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.