Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W większości przypadków odcięcie na 4000. W czym problem odczytać to, co jest teraz w sterowniku silnika , dalej wgrać stock i jechać na badanie. 1 godzina roboty, piszecie tu już dwa dni ))
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W większości przypadków odcięcie na 4000. W czym problem odczytać to, co jest teraz w sterowniku silnika , dalej wgrać stock i jechać na badanie. 1 godzina roboty, piszecie tu już dwa dni ))

Bo każdy ma sprzęt w domu żeby to zrobić.


Oprocz sprzętu to jak widzisz, każdy ma o tym wielkie pojecie.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam, zrobiłem ostatnio chiptuning w swojej f11 535i. Seryjnie powinno być 306km i 400nm, niestety po pomierzę wyszedł wynik 258km i 388 Nm. Po wgraniu programu wyszło 280km i 475nm. Tuner zasugerował że słabe wyniki mogą być z powodu wysokiej temperatury. Na hali było ok 30 stopni. Czy możliwe jest aby przez wysoka temperaturę stracić kilkadziesiąt koni?
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie, 

mam zonka. Zrobiłem program w uznanej hamowni drogowej z downpipe wyszło 298km i 420nm. Po jakimś czasie dołożyłem intercooler i czuje na trasie że jest jeszcze lepiej z dynamiką. Pojechałem na uznaną hamownię rolkową i wyszło mi 271km i 420nm. O co chodzi i komu mam wierzyć? Auto jest w pełni sprawne ma nowy rozrząd i wymienione oleje.. Chce znać prawdę komu wierzyć i dlaczego jest taki rozjazd?

 

BMW F30 328XI 2015

seria 245km i 350nm

Opublikowano
W dniu 8.06.2023 o 01:04, Borsuczek napisał(a):

Zdecydowanie bardziej ufałbym wynikom z hamowni rolkowej 😉

Też tak myślę. Jednak ten wynik też nie wydaje mi się prawidłowy. Mocy jest więcej ale pewnie jakbym pojechał na inne hamownie to wyszłoby jeszcze inaczej. Ten pomiar był robiony w upale może to mogło mieć jakieś znaczenie. Dla mnie te rozbieżności są zbyt duże i zastanawiające na tyle że zacząłem szukać przyczyn w przepływomierzu i innych elementach. Słabe jest to, że płaci się tyle kasy a dalej nie wiadomo gdzie leży prawda. Może powinienem cieszyć się z tego ze dla mnie jest ok, nie patrzeć na kreski bo auto idzie i ma dla mnie zadowalającą moc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.