Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
każdemu powtarzam:


- auto po chipie, tylko 98+ !!

- auto po chipie, na 98 pali mniej niż na 95!!


więc jeśli ktoś jest sknerą i żal mu zalewać 98, niech się nie przejmuje, wynik finansowo będzie identyczny :P

i warto przypomnieć, na 98 bezpieczeństwo silnika jest znacznie większe


AMEN-t :D

 

Potwierdzam to.

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Witam koledzy moje 520d manual f11 z przebiegiem 186 tys. Przyjechała z Belgii z kagańcem na 163PS. Miesiąc temu auto zostało zaktualizowane do najnowszego możliwego softu i został ściągnięty fabryczny kaganiec co dziwne auto na zegarach centralnych zaczęło dobijać do 400NM moze bmw dodało w ostatnich aktualizacjach jakies NM?. w zeszłym tyg przyszedł czas na chip wylegitymowało sie moca jak na wykresie, ten drop w nm to ponoc EGR.


4556fbc2c6e72a7fmed.jpg


Nie ukrywam ze wystraszyłem się tych Nm co wy sądzicie ?

Edytowane przez itherus
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam koledzy moje 520d manual f11 z przebiegiem 186 tys. Przyjechała z Belgii z kagańcem na 163PS. Miesiąc temu auto zostało zaktualizowane do najnowszego możliwego softu i został ściągnięty fabryczny kaganiec co dziwne auto na zegarach centralnych zaczęło dobijać do 400NM moze bmw dodało w ostatnich aktualizacjach jakies NM?. w zeszłym tyg przyszedł czas na chip wylegitymowało sie moca jak na wykresie, ten drop w nm to ponoc EGR.


https://www.fotosik.pl/zdjecie/4556fbc2c6e72a7f


Nie ukrywam ze wystraszyłem się tych Nm co wy sądzicie ?

Zdjales kaganiec a tu stałe 163km.


Jakie nam Ciebie strasza?

Opublikowano

Poszedł pierwszy mod i odrazu wypluła taka moc i NM. Wystraszyłem sie trwałosci silnika i czy nie jest to jakas górna granica. Ponizej zdjecie z pierwszego hamowania podejrzewam ze ten wykres ktory wkleilem wczesniej to albo jakas usredniona wartosc albo najslabszy wynik z kilku pomiarów jeszcze przed programem.



dff49f53dfc4827f.jpg


sorki za obrócone zdjęcia ale mimo ustawiania prawidłowego widoku podczas publikacji sam je obraca.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Hej. Panowie powiedzcie gdzie najlepiej udać się na wirusa do 530d f10 2012r w południowej Polsce?? Jestem z opolskiego i nie wiem czy obecni tutaj tc performance sa warci przejażdżki az do łodzi jest tu dużo wykresów i opisów ale nie wiem czy sa wiarygodni pisząc o indywidualnym podejściu do klienta itp.... Może ktoś coś na śląsku Katowice albo moze Kraków?? :?:
Opublikowano

Ok dzięki, jeszcze jedno pytanko czym różni się silnik N57T montowany w f10 530d z 258 km a N57D30T1 montowany w tym samym modelu 535D o mocy 313 km, oczywiście pomijając fakt iz N57D30T1 jest podwujnie uturbiony, chodzi o to czy jakieś inne np. wtryski lub inny osprzęt?? Chodzi mi o to ze skoro 535D ma 313 KM i wyciąga te moc z tego samego silnika N57, po dodaniu drugiego turbo to idąć tym tropem mój N57T (258 KM) powinien spokojnie przyjąć te powiedzmy ok 300KM i 630 nm bez jakiegoś większego obciążenia silnika i zmniejszeni jego żywotnośći oczywiśćie traktująć go należycie wymiana olejów i filtrów na czas jak i delikatne obchodzenie sie z nim gdy jest zimny. Wiem ze po chipie nikt gwarancji nie da co będzie się działo i czy skróci to życie samego silnika ale panuje wszech obecny stereotyp ze po wirusie to auto na pewno bedzie stwarzac większe problemy czyt. bedzie awaryjne a i życie samego silnika jest juz policzone.


PS nie zlinczujcie mnie od razu bo wiem ze temat juz sporo razy przerabiany ale zawsze mozna się dowiedziec czegos nowego ... :)

Opublikowano
Ok dzięki, jeszcze jedno pytanko czym różni się silnik N57T montowany w f10 530d z 258 km a N57D30T1 montowany w tym samym modelu 535D o mocy 313 km, oczywiście pomijając fakt iz N57D30T1 jest podwujnie uturbiony, chodzi o to czy jakieś inne np. wtryski lub inny osprzęt?? Chodzi mi o to ze skoro 535D ma 313 KM i wyciąga te moc z tego samego silnika N57, po dodaniu drugiego turbo to idąć tym tropem mój N57T (258 KM) powinien spokojnie przyjąć te powiedzmy ok 300KM i 630 nm bez jakiegoś większego obciążenia silnika i zmniejszeni jego żywotnośći oczywiśćie traktująć go należycie wymiana olejów i filtrów na czas jak i delikatne obchodzenie sie z nim gdy jest zimny. Wiem ze po chipie nikt gwarancji nie da co będzie się działo i czy skróci to życie samego silnika ale panuje wszech obecny stereotyp ze po wirusie to auto na pewno bedzie stwarzac większe problemy czyt. bedzie awaryjne a i życie samego silnika jest juz policzone.


PS nie zlinczujcie mnie od razu bo wiem ze temat juz sporo razy przerabiany ale zawsze mozna się dowiedziec czegos nowego ... :)

 

Twój silnik jest nowszej konstrukcji aniżeli ten 313KM, jest po technicznym update ale w zasadzie nic w nim nie poprawili sensownego, bolączki nadal te same ;-)

Jeżeli chodzi o układ wtryskowy to starcza na okolice 400KM, zatem masz zapas. Na dodatek można zauważyć że BMW oferowało PPK dla tego silnika i wychodziło wówczas z moca 286KM. Dlatego też 300-310KM dla tego silnika w serii jest całkowicie OK :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
jnx Macie jakieś info jak po dłuższej eksloatacji zachowują się 550d po modzie ?
Opublikowano

Tak.


Silniki padają jak każde inne.


Główne przypadłości :


lanie wtrysku przez co rozwalenie tłoka

oraz

pęknięcie głowicy między zaworami


Czy to seryjne czy po modyfikacji jak sie pojawiaja na warsztacie to w zasadzie wszystkie wygląda tak samo i maja ta sama przyczyne.


Piezo wtrysk >160tys traci parametry oraz sztucznie utrzymywana wysoka temp wody zagrzewa ten silnik przez co ma problemy z odprowadzneiem ciepła i słabsze struktury materiałowe się poddają.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Poczytałem trochę o tych modyfikacjach, i napaliłem się na taki tunning w tc performance.

Tylko , że przebieg mam spory 327 tyś km.

Jak myślicie? Dłubać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poczytałem trochę o tych modyfikacjach, i napaliłem się na taki tunning w tc performance.

Tylko , że przebieg mam spory 327 tyś km.

Jak myślicie? Dłubać?

Ja mam 318 tys i silnik chodzi ciszej i kulturalnej niż kolegi 3 lata młodsza z 3x mniejszym przebiegiem.


Rób.

Opublikowano
Poczytałem trochę o tych modyfikacjach, i napaliłem się na taki tunning w tc performance.

Tylko , że przebieg mam spory 327 tyś km.

Jak myślicie? Dłubać?

Ja mam 318 tys i silnik chodzi ciszej i kulturalnej niż kolegi 3 lata młodsza z 3x mniejszym przebiegiem.


Rób.


Przy jakim przebiegu robiłeś chipa ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poczytałem trochę o tych modyfikacjach, i napaliłem się na taki tunning w tc performance.

Tylko , że przebieg mam spory 327 tyś km.

Jak myślicie? Dłubać?

Cyfry przebiegu to nie wszystko, mało mówią.Większe znaczenie ma w jakich warunkach eksploatacyjnych, które mają zasadniczy wpływ na kondycje silnika. Np. długość interwałów olejowych,dobry olej,filtry, rodzaj tras,lekka prawa noga na zimnym silniku,ilość zimnych startów itp.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poczytałem trochę o tych modyfikacjach, i napaliłem się na taki tunning w tc performance.

Tylko , że przebieg mam spory 327 tyś km.

Jak myślicie? Dłubać?

Ja mam 318 tys i silnik chodzi ciszej i kulturalnej niż kolegi 3 lata młodsza z 3x mniejszym przebiegiem.


Rób.


Przy jakim przebiegu robiłeś chipa ?

290

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poczytałem trochę o tych modyfikacjach, i napaliłem się na taki tunning w tc performance.

Tylko , że przebieg mam spory 327 tyś km.

Jak myślicie? Dłubać?

Cyfry przebiegu to nie wszystko, mało mówią.Większe znaczenie ma w jakich warunkach eksploatacyjnych, które mają zasadniczy wpływ na kondycje silnika. Np. długość interwałów olejowych,dobry olej,filtry, rodzaj tras,lekka prawa noga na zimnym silniku,ilość zimnych startów itp.

Olej co 8 ja, wcześniej co 25 w ASO.

Lekka noga na zimnym, cegła na rozgrzanym.

Olej 0w40

Ale zimne starty są 2 razy dziennie

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak się kręcą 143KM w F10 LCI ?

To jest N47, ale czy ma słabsze podzespoły od pełnych 184km ?

Opublikowano
Jak się kręcą 143KM w F10 LCI ?

To jest N47, ale czy ma słabsze podzespoły od pełnych 184km ?

Nie tyle co słabsze co mniej wydajny układ paliwowy i delikatnie mniejsze turbo. Uzyskuje się z tego 185KM 420Nm (tyle co z E46 320D 150KM hehe)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak się kręcą 143KM w F10 LCI ?

To jest N47, ale czy ma słabsze podzespoły od pełnych 184km ?

Nie tyle co słabsze co mniej wydajny układ paliwowy i delikatnie mniejsze turbo. Uzyskuje się z tego 185KM 420Nm (tyle co z E46 320D 150KM hehe)

Słabsze miałem na myśli w temacie wydajności a nie ich jakości:-)


Dzięki.


Układ paliwowy?

Wtryski czy coś jeszcze?

Turbo pasuje pnp z 520? Czy od razu hybrydę robić?

Opublikowano

Witam , gdzie w Białymstoku lub okolicach można zwiekszyc moc w 528i 2016 rok (fabrycznie 245km/350Nm ) ??? :?:


Czy ktoś z Was probował tzw. BOOTMOOD3 ???? :norty:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Kto moze zmienic moc w bmw 520d f11 silnik b47?? Auto sprowadzone z Belgi z mocą 163km z powodu ich norm spalin. Chciałbym powrócic do serii 190km. Z góry dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.