Skocz do zawartości

E46 320D 136KM - wzrost spalania po naprawie pompy wtryskowe


ppiorkow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

wczoraj odebrałem samochód od mechanika (Adam Kunc z Raszyna, więc dosyć znany wśród posiadaczy beemek). W samochodzie został naprawiony sterownik pompy wtryskowej, sama natomiast pompa została przeczyszczona (wraz z wymianą uszczelek) przez pompiarza z Nadarzyna.

Autko generalnie zbiera się całkiem ładnie, nic nie szarpie, nic nie przerywa. Jest kilka rzeczy, które mi się jednak nie podoba:

- znaczny wzrost spalania (wcześniej było to ok. 5,5l, teraz 7,9l),

- zaraz po odpaleniu auto nierówno pracuje (obroty wahają się 500-1300, dopiero po chwili jest 800; wcześniej tak nie było),

- czasami na 1 i 2 biegu jest coś w rodzaju turbodziury (wcześniej o ile była, to jej tak bardzo nie wyczuwałem).

 

Poradźcie koledzy, czy te objawy są związane z pompą wtryskową? Czy powinienem dzwonić do mechanika z reklamacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przyjemnośc u Pana Kunc'a niby wgrywać nowy soft w tym samym silniku i nic takiego nie zostało zrobione a i tak mnie skasowano na określoną sumę pieniążków, więc osobiście ja tego Pana nie polecam - to pierwsze primo :D

 

a po drugie primo ultimo :D po regeneracji pompy wszystko powinno cykać i żadnych problemów z zapłonem nie powinno być więc sugeruję reklamację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ja miałem przyjemnośc u Pana Kunc'a niby wgrywać nowy soft w tym samym silniku i nic takiego nie zostało zrobione a i tak mnie skasowano na określoną sumę pieniążków, więc osobiście ja tego Pana nie polecam - to pierwsze primo :D

Nie przypominam sobie sytuacji wzięcia pieniedzy za nie wykonanie usługi. Jesli takie coś miało miejsce dlaczego nie pojawił się Pan w warsztacie w celu wyjaśnienia spraway :?:

 

a po drugie primo ultimo :D po regeneracji pompy wszystko powinno cykać i żadnych problemów z zapłonem nie powinno być więc sugeruję reklamację

Proszę czytać ze zrozumieniem, bo to nie była regeneracja pompy wtryskowej tylko jej przegląd oraz mycie z wymianą uszczelek + naprawa sterownika. Jesli jest coś nie tak zapraszam autora postu na reklamacje.

Adam Kunc

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przyjemnośc u Pana Kunc'a niby wgrywać nowy soft w tym samym silniku i nic takiego nie zostało zrobione a i tak mnie skasowano na określoną sumę pieniążków, więc osobiście ja tego Pana nie polecam - to pierwsze primo :D

Nie przypominam sobie sytuacji wzięcia pieniedzy za nie wykonanie usługi. Jesli takie coś miało miejsce dlaczego nie pojawił się Pan w warsztacie w celu wyjaśnienia spraway :?:

a po drugie primo ultimo :D po regeneracji pompy wszystko powinno cykać i żadnych problemów z zapłonem nie powinno być więc sugeruję reklamację

Proszę czytać ze zrozumieniem, bo to nie była regeneracja pompy wtryskowej tylko jej przegląd oraz mycie z wymianą uszczelek + naprawa sterownika. Jesli jest coś nie tak zapraszam autora postu na reklamacje.

Adam Kunc

 

Nie pojawiłem się ponieważ kazał mi Pan ''pojeździć'', za wgranie softu który zresztą nie został wgrany zostałem skasowany na 200pln. W programie inpa jest możliwość sprawdzenia ilość kodowań a u mnie po wgraniu softu nadal była liczba ''0'', wgrywanie softu było programem GT1, diss jak kto woli.

 

To już dość stara sprawa i nie chce jej odgrzebywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

To już dość stara sprawa i nie chce jej odgrzebywać.

Przecież Pan ją odgrzebał a ja nie byłem świadomy, że coś takiego miało miejsce i nie rozumiem dlaczego Pan nie przyjechał, nie zadzonił ani nie napisał @. To, że zaleciłem pojeździć nie usprawiedliwia tego. Jeśli upgrade według Pana się nie udał nie oznacza, że zrobiłem to celowo.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega loczek cos czaruje troche. Przede wszystkim GT1 to glowica a nie program.

DIS to program.

 

Druga sprawa, jak sie juz wgra, to sie wgra, nie ma mozliwosci cofniecia. Wiec jak byles swiadkiem wgrywania to mozesz byc pewny, ze zostal wgrany nowy firmware.

Latwo to poznasz sprawdzajac jego wersje. Byl gdzies temat na forum z lista wersji (jest tez w TIS) i mozesz porownac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie juz wgra, to sie wgra, nie ma mozliwosci cofniecia.

Jak się wgra to będzie zarejestrowane jako liczba kodowań, nr oprogramowania i wersja softu D5. Jak rozłączy w trakcie wgrywania to zjara się sterownik.

Edytowane przez yoshimura01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.