Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Powiem Ci tak: moje e90 przy 180 tys miało mniej wytarta kierownice nic to przy 140 z 1 linku
  • Odpowiedzi 147
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jeżeli u handlarza 5GT z 2010 roku stoi z przebiegiem 140 000 i kosztuje 99tyś,a po przewinięciu strony widze taką samą od przywatnego właściciela z nieco wiekszym przebiegiem 30k draższą,to odrazu mi sie zapala lampka,że coś jest nie tak.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

matlog

 

mam f07 535d M Sport z 20 calowymi felgami a mój brat f11 520d SE na 18-kach,u mnie drażnią szumy powietrza przy dużych prędkościach a u niego traktorowata praca 4 cylindrówki.Wg mnie f10 jest cichsze niż f07.Problem w f07 lci wcale nie został poprawiony,miałem f07 a teraz mam f07 lci,oba nowe.Na tle innych modeli BMW f07 może nie wypada tak źle pod tym względem ,ale w porównaniu z innymi markami już blado...

Kumpel kupował 2 tyg temu f01 ,przejechałem sie,jest ciszej niż w f07 ale nie ciszej niż w f10 wg mnie,a dzisiaj jeździłem W222 350 Bluetec (w dieslu rzecz jasna) na runflatach i 20 calowych felgach - po prostu bajka !!!

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Przymierzam się powoli do sprzedaży F10 , bo w maju kończy się gwarancja .

Już raz rozważałem zakup F07 ale wybrałem jednak F10.

5gt jednak kusi , bo jest takie ... inne niż wszystkie .

Mam pytanie , które już zadałem w dziale F10 : czy w F07 nie ma montowanych sportowych joysticków ?

Przecież sportowe są o niebo ładniejsze niż te zwykłe rodem z E60 .

Opublikowano
Nie ma. Ostatnio gdzieś to nawet pisałem może i nawet w dziale f10. Moim zdaniem seryjna gałka z ceramika jest o niebo lepsza od sportowej. Idealnie pasuje do wnętrza i charakteru auta. Mogę Ci podesłać foto jak to u mnie wyglada.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Sprzedałem właśnie F10 i rozglądam się za nowym autem .

Na razie mam czym jeździć, bo mam firmowe auto ale chciałbym wrócić do marki w nowej odsłonie .

Rozważam zakup nowej 5-tki ( z informacji z salonu DE będzie dopiero od lutego 2017 ) , a także rozważam zakup używanego F07 530d rocznik od 2013.

Czytam różne fora , oglądam egzemplarze live itd.

Co mnie zdziwiło , to że F07 530xd ma taki sami motor, który miałem w F10 ( 258 ) i ma według danych takie samo przyspieszenie mimo , iż jest cięższe .

Nie jeździłem jednak jeszcze , nie testowałem , więc bazuję jedynie na danych.

Wiem , że już temat był poruszany wielokrotnie ale proszę jeszcze o sugestie na co zwrócić uwagę przy zakupie GT.

Pozdrawiam i dziękuję .

 

P.S. Poprosiłem też o ofertę na F07 530d w Polsce , dokładnie w Szczecinie ASO bmw i chciałem umówić się też na jazdę testową .

Ofertę cenową otrzymałem , a odnośnie testu F07 to wkleję cytat z korespondencji :

"Jeżeli chodzi o jazdę testową, to 5 GT jest tak niszowym autem, że niestety w całym kraju nie ma dostępnego takiego auta do jazdy testowej.

Mogę Panu zaproponować jazdę innym autem z tym silnikiem."

 

Wcale nie dziwię się , że przy takiej polityce tych aut nie sprzedaje się dużo .

Chyba poczekam do lutego na nową 5-tkę ...

Opublikowano

W premium motors w gdansku mniej wiecej co pol roku maja nowe (roczne) 5gt.

Niestety przewaznie sa to 530d a zdarzaja sie tez w m pakiecie.

Wiec nie pozostaje ci nic innego jak zmienic dostawce aut.

Opublikowano

W Premium Motors w GDN 5GT jest dosyc popularne

Jeździłem tam 535D a mieli wtedy nawet 3 sztuki

 

Widać że ten model dosyć ładnie im schodzi bo "zawsze" coś z 5GT mieli gdy tam byłem ...

 

Może warto sie zainteresować

Opublikowano

Jak jestem w Polsce , to do Szczecina mam najbliżej i dlatego do nich napisałem .

Auto i tak kupię raczej w DE , zapewne tam gdzie ostatnio ale opinii zasięgam po oby stronach Odry :)

W Niemczech będę testował 530d jednak dopiero po urlopie.

Jeszcze jedno pytanie czy napęd na cztery koła w F07 530d to rzecz obowiązkowa przy tych gabarytach auta czy też można się bez tego w tym modelu obejść ?

Czy jest duża różnica w prowadzeniu ?

Może odpowie ktoś , kto jeździł z xdrive i bez .

Trochę tęsknie za F10 ale teraz zdecydowanie chcę coś innego i zachorowałem już na GT :)

Opublikowano

hej,

 

mam RWD w GT 530 i zima bylo roznie... Np. z wyjazdem spod hotelu pod gorke na nartach bylo ciezko.. :duh:

 

Co do asfaltu to prowadzi sie znakomicie, nawet w zakretach. Na morkym i energiczniejszym depnieciu gazu czuc ingerencje systemow, jak w kazdym RWD z duzym momentem obrotowym.

 

x-Drive czy quattro to zupelnie inna bajka (mialem Audi TT w quattro i nastepne auto bedzie w 4x4) :cool2:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wygląda na to, że nadchodzą ostatnie dni 5GT. Zagraniczne fora donoszą, że G32, czyli nowe 5GT będzie "bardziej luksusowe" i będzie dostępne w serii 6, jako 6GT. A to oznacza, że będzie znacznie droższe. Ma się pojawić dopiero w 2018 r.

Zatem może się zdarzyć, że wraz z wejściem do sprzedaży G30 i G31, BMW 5GT w ogóle zniknie z oferty. Albo, będzie jednak produkowane aż do premiery 6GT.

Długo czekałem na nową odsłonę 5GT, ale BMW dokonało wyboru za mnie i następnym moim autem będzie zapewne G30/G31.

Opublikowano

Uwazam, ze 6er (Grand/Coupe czy Cabrio) jest mega za drogi.

 

Ciezko mi sie wypowiedziec nt. zaganicznych portali, ale po swiecie juz jezdza i sa testowane zamaskowane BBG samochody.

Sam widzialem w fabryce Dingolfing 2 na kolach. Niestety... nie chce miec agentow BMW w odwiedzinach.. :nienie: :nienie: Wiec moge tylko powiedziec, ze tyl auta byl znacznie wyzszy na zdjeciachw internecie.. choc to mogla byc oczywsicie zmylka - zeby nie rozpoznac dokladnie ksztaltu samochodu. :mrgreen: :mrgreen:

 

Co do G30 to akurat od wczoraj w biurze wystawione sa 2: 540i (30 oznaczenie zastapiono 40). Cena 54tys EUR

Hmm, szalu na mnie nie robi..

Wnetrze wzbogacone o listwy swietlne znane z X5 M (barwa w zaleznosci od koloru wnetrza)

Przod przypomina G11/G12, tyl juz mniej, ale calosc idzie w kierunku ujednolicenia sylwetki wszytskich modeli: 3->5->7 .. :cry2:

Opublikowano

Ot, dokladnie taka :cool2: :cool2: :cool2:

Co ciekawe, koncowki wydechu sa juz integralna czescia koncowej puszki, a nie jak do tej pory dla 550i: rurki + blenda. Srednio mi sie to w mojej podoba, stad jestem na to uczulony :duh:

O aktywnej lotce byla juz mowa przy okazji 3GT, ktora nota bene takowa posiada. .Niestety F07LCI sie nie doczekalo..

 

Jak bede znal wiecej szczegolow z Dinglofing nt. 5GT to chetnie sie podziele z Wami w miare mozliwosci :cool2:

Opublikowano (edytowane)

Jako , że wcześniej pisałem na forum w sprawie zakupu 5gt , a także dlatego , że kilka osób poświęciło mi swój czas i udzieliło wyczerpujących, merytorycznych informacji i cennych porad w sprawie zakupu na PW , chciałbym poinformować , że mimo szczerych chęci zakupu F07 nie udało mi się tego dokonać i po 10 latach związku z bmw, gdzie kolejno były E39,E60 i F10 ( wszystkie 530d ) rozstaję się z tą kochaną marką .

Niestety ale poniżej ustalonego budżetu nie znalazłem żadnego egzemplarza , którego zakup by mnie satysfakcjonował w 100 % ( szukałem modelu 530d lub 535d po liftingu z takim wyposażeniem mniej więcej jakie miałem w F10 ) .

Oglądałem osobiście auta w Niemczech i rozpatrywałem wiele ofert głównie z bmw premium selection jednak żadna nie przekonała mnie na tyle abym dokonał zakupu .

Zupełnie przypadkowo wybór padł na konkurencyjną markę , a dokładnie mb cls.

Nie chcę jednak pisać o szczegółach ( chwalić się czy też żalić ) , gdyż w ostatnich dniach miałem w życiu wiele dziwnych sytuacji , łącznie w włamaniem do mojego domu w Polsce.

Jeszcze raz serdecznie dziękuję wszystkim kolegom z tego forum .

Będę czasem tu zaglądał i być może kiedyś znów wrócę do bmw.

Dziękuję i pozdrawiam

W.

Edytowane przez Wika
Opublikowano
PaMa z chęcią posłucham bo za te 3 lata podejrzewam, że 5GT będzie zmianiane i tutaj pytanie. Czy kolejne GT czy może już Tesla? Narazie wygrywa Tesla :D
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Chciałbym podzielić sie z wami moimi odczuciami odnośnie 5GT 530 XD którym jezdze od czerwca 2016 . Wczesniej jezdziłem X5 E70 nowymi po własnej konfiguracji kazdy z adaptiv pierwszy 2008 3.0. D M pakiet drugi 4.0 D M pakiet 2011.i nie powiem .ze było żle .ale z perspektywy czasu czyli dzisiaj była to lekka porażka. 5 GT 530 D M pakiet 2015 koła 20 fotele komfortowe zawieszenie adaptacyjne dobry reflektor LED, harman.itp. to bajka w porównaniu do X5 a tym bardziej do X6 .Musze sie wam przyznać ze długo rozmyślałem nad GT 5 530 Czy 535. majac porównanie tych motorów w X5 to według mnie jest mała róznica ,a co do spalania to 3 litry oleju mniej.Tak wiec uważam to za rozsądny wybór i jestem bardzo zadowolony ,a żona jeszcze bardziej,bo teraz nie słyszę szumu duzych kół i znikających opon , nie czuje tej masy , oporu wiatru i kazdej studzienki co w X5 .Moje pomysły były rózne A6 allroad samochód bardzo drogi nie watry tej kasy , F11, Volvo V 90, Mercedes E.i coś tam jeszcze, w kazdym z nich było coś nie tak .Dzis moge wam powiedzieć ze 5GT który za mną chodził od momentu premiery to najlepszy wybór. GT jest świetne na drodze wygląda byczo a w kolorze bieli w m pakiecie wrecz przepastnie i jest nie tuzinkowe jak F10 czy F15, ale to rzecz gustów dla mnie jest ok. Siedzi sie idealnie, wsiada i wysiada bardzo wygodnie, długa jazda jest bardzo przyjemna i mogłaby sie nie kończyć, auto jest ciche nie ma róznicy w głośności między F10 które tez miałem czy F07 , jest warty zainteresowania , a na pewno jest wygodniejsze od tych które wymieniłem.Mógłbym duzo rozpisywać sie na temat zalet tego auta mysle ze tyle wystarczy jak ktoś z was ma dylemat przed zakupem GT 5 to POLECAM i odpowiem na wszystkie pytania.Pozdrawiam
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

Marku przymierzam się do F07 i mam ogromny dylemat pomiędzy 30d a 35i, przebieg auta około 200 +/- tyś km, obawiam się, że w wersji benzynowej będzie palił dużo więcej niż normalne auto, waga i wzrost auta, szukam alternatywy do moc-spalanie, moje pytanie, czy przy takim przebiegu, bardziej awaryjne będzie ON czy PB?

Opublikowano

Witam,


jakie jest realne spalanie 35i, 30d i 35d, z naciskiem na miasto, ale również trasa jak wygląda i przy jakich prędkościach?

Opublikowano

30d:

30km autostradą (125-145kmh)

7km przez miasto (6 świateł)

~7.9-8.6 l/100km


100% autostrada przy 150-180kmh

~8.9-9.2 l/100km


Auto mam 5lat, od samego początku spalanie j.w.

Jestem zadowolony.

PS. Z 2 rowerami na dachu przy 130-150kmh ~9.5l


Z klimą bądź bez prawie nie ma znaczenia.

Dodam, że nie jeżdżę gaz-hamulec :cool2:

Opublikowano

Bardzo ładne, niskie, spalanie jak na takie duże auto w 3.0d, jestem ciekaw jak to wygląda w 35i, czy jest to naprawdę przepaść w porównaniu do ON, jak to piszą w artykułach:


"Silnik 3.0 TwinPower o mocach od 192KM do 306KM miał zastosowanie w szeregu modeli BMW. Jednostka 6-cylindrowa w której pierwszy raz połączono system Valvotronic z układem Turbo, TwinPower oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa High Precision Injection o ciśnieniu 200 barów. Auta z tym silnikiem spisują się bardzo dobrze, są dynamiczne a praca silnika jest na najwyższym poziomie. Największym atutem tej jednostki jest świetna dynamika, bardzo dobre osiągi a to było nadrzędnym celem inżynierów z BMW, który udał się w 100%. Do minusów jednostki należy wysoki poziom spalania w mieście na poziomie 12-15 L a wersji BMW Serii 5 GT nawet do 30L !!! Poza tym każdy użytkownik musi liczyć się z wysokimi kosztami serwisu i samego użytkowania."

Opublikowano

Dodam, że doskonała robotę załatwia skrzynia 8ZF.


120kmh @ 1600rpm o ile pamiętam. :cool2:

Niestety w korku 2.i 3.bieg to udręka - ciągła zmiana w tą i z powrotem.. :cool2: Pozostaje albo Sport albo M :duh: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.