Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnimi czasy wyeliminowałem problem gaśnięcia auta podczas postoju - okazało się że czujnik położenia wału

po wymianie wszystko okay ( czujnik nowy zamiennik)

 

Jednak mam nowy problem - auto po postoju kilkugodzinnym bardzo długo odpala ( nowy akumulator BOSCHa kupiony miesiąc temu)

 

Muszę kręcić z 5-8 sekund i dopiero odpala samochód / później odpala "na dotyk" w momencie

w czym może być problem ?

z góy dzięki!

Opublikowano
Mi długo odpalał właśnie przez czujnik, który w końcu zdechł.....jak czujniki to tylko ori ( w tym wypadku Siemens VDO) po wymianie na siemensa pali na dotyk. Jesli chodzi o elektronike w BMW to kupując zamiennik zapłacisz 2 razy....kupisz ori....masz święty spokój

---------------------------------------------------------------------------------

e39.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

http://forum-lines.ru/rez/ab194510.gif

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamienniki są beee...

 

Ale nie koniecznie to jest tu przyczyną.

Możliwe , że umiera pompa paliwa.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Witam

Ja walczylem z odpalanie na zimnym z 2 lata na poczatku odpalal za 1 ale trzeba bylo pokrecie z 4-5 sekund a pozniej sie pogarszalo odpalal za 1 po 8 sekundach albo przy mrozach -10 za 20 razem!!!! odpalal tragedia byla.No i musialem auto oddac do fachowcow i okazalo sie ze czujnik polozenia walu i czujnik temperatury silnika byl do wymiany ktory przy -5 pokazywal +5.Po wymianie auto odpala jak nowe :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.