Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z moją BMW e36 2.0 Vanos która faluje na obrotach i mam wielki apetyt na paliwo(dużo pali) . Gaśnie podczas jazdy po puszczeniu gazu , nieraz obroty się blokują . Co było robione ? :

 

- uszczelniony dolot

- sprawdzony silniczek krokowy

- wymienione świece

- sprawdzone cewki

- wyczyszczona przepustnica ( auto po wyczyszczeniu chodzi gorzej )

- przepływomierz sprawdzony

 

mechanicy rozkładają ręce , auto podłączone pod kompa nie pokazuje żadnych błędów . Co może być przyczyną , gdzie szukać problemu ? Czy to wina przepustnicy ? walcze z problemem juz z 1.5 miesiąca i już mnie szlag trafia . Liczę na jakaś pomoc

Opublikowano
sprawdź przepustnice i linkę od gazu jeszcze raz czy się nie zacina dlatego możesz mieć problem z obrotami że się blokują a co do wysokiego spalania to jak kolega wyżej mówił sonda do sprawdzenia. zacząłbym od sondy
Opublikowano

jeden z mechaników jak podłączał pod kompa to wyskoczył mu błąd 53 i za nic nie moglem znaleźć konkretnej informacji czego dotyczy , drugi zaś jak podłączył to nic nie wyszło, a poprzednik nie kasował błędu.

 

jutro może uda mi się załatwić przepustnice do sprawdzenia .

Sonda nie była sprawdzana ale chyba na kompie powinno wyjść ?

Opublikowano
elektryczną... dobra mniejsze z tym i tak pewnie nie będziesz wiedział... co do tego błędu to znalazłem dwa 53 wheel sensor rear left or inlet valve front right to coś raczej z absem i 53 lambda sensor- heater jakoś tak
Opublikowano

oj tego nie wiem , wlasnie ten błąd 53 lambda sensor- heater też znalazłem .

 

Jutro zawalczę jeszcze z problemem i będę pisał na bieżąco co i jak .

Opublikowano
no sonde jutro sprawdze od razu przy wymianie przepustnicy , mogę jeszcze dodać ze czuć tak jakby nieprzepalone paliwo

Tym bardziej stawiam na sondę :wink:

Opublikowano

odłącz sondę i odpal bez sady wtedy komputer wejdzie w tryb awaryjny i głupawki z obrotami powinny ustać jeśli tak sie stanie to na 100% sonda

 

NIE KUPUJ ZAMIENNIKA :D

Opublikowano
niestety przepustnice będe miał dopiero jutro , gadałem z mechanikiem mówi ze odpinał sondę i było bez zmian

Ja jak miałem 316i to też odpinałem sondę i nie było różnicy a jednak to ona była przyczyną problemów i w Twoim przypadku na 99% też tak będzie. I tak jak kolega pisał wyżej nie kupuj tanich zamienników. Tylko Bosch albo NGK.

Opublikowano
Najprawdopodobniej, tak jak mówi poprzednicy, to będzie sonda, ale ja jeszcze ewentualnie przed zakupem sprawdziłbym napięcie na sondzie.
Opublikowano

sprawdzę tą przepustnice tak czy siak z racji tego ze po przeczyszczeniu auto zaczęło jeszcze gorzej chodzić więc myślę ze to nie zaszkodzi . Co do sondy to na weekend się tym zajmę chyba że znajdę czas wcześniej .

Możecie podpowiedzieć jak to najlepiej sprawdzić

Opublikowano

zamiennik lipny ale bez sensu inwestować w auto jak chce się je sprzedać . chce się przesiąść w 2.8

 

jaka jest różnica między zamiennikiem a oryginałem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.