Skocz do zawartości

throinpl

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia throinpl

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. problem został rozwiązany , wymieniłem sonde , silniczek krokowy i przepływomierz
  2. znajomy sprawdził mi sondę i stwierdził ze jest uszkodzona jutro będę miał nową i zobaczymy czy przyniesie jakieś efekty
  3. zamiennik lipny ale bez sensu inwestować w auto jak chce się je sprzedać . chce się przesiąść w 2.8 jaka jest różnica między zamiennikiem a oryginałem ?
  4. po wymianie przepustnicy auto dalej faluje , jutro będę sprawdzał sondę lambda
  5. sprawdzę tą przepustnice tak czy siak z racji tego ze po przeczyszczeniu auto zaczęło jeszcze gorzej chodzić więc myślę ze to nie zaszkodzi . Co do sondy to na weekend się tym zajmę chyba że znajdę czas wcześniej . Możecie podpowiedzieć jak to najlepiej sprawdzić
  6. niestety przepustnice będe miał dopiero jutro , gadałem z mechanikiem mówi ze odpinał sondę i było bez zmian
  7. oj tego nie wiem , wlasnie ten błąd 53 lambda sensor- heater też znalazłem . Jutro zawalczę jeszcze z problemem i będę pisał na bieżąco co i jak .
  8. tzn ? bo nie rozumiem za bardzo pytania jeżeli chodzi o gaz to Betka nie jest zagazowana
  9. no sonde jutro sprawdze od razu przy wymianie przepustnicy , mogę jeszcze dodać ze czuć tak jakby nieprzepalone paliwo
  10. jeden z mechaników jak podłączał pod kompa to wyskoczył mu błąd 53 i za nic nie moglem znaleźć konkretnej informacji czego dotyczy , drugi zaś jak podłączył to nic nie wyszło, a poprzednik nie kasował błędu. jutro może uda mi się załatwić przepustnice do sprawdzenia . Sonda nie była sprawdzana ale chyba na kompie powinno wyjść ?
  11. Witam Mam problem z moją BMW e36 2.0 Vanos która faluje na obrotach i mam wielki apetyt na paliwo(dużo pali) . Gaśnie podczas jazdy po puszczeniu gazu , nieraz obroty się blokują . Co było robione ? : - uszczelniony dolot - sprawdzony silniczek krokowy - wymienione świece - sprawdzone cewki - wyczyszczona przepustnica ( auto po wyczyszczeniu chodzi gorzej ) - przepływomierz sprawdzony mechanicy rozkładają ręce , auto podłączone pod kompa nie pokazuje żadnych błędów . Co może być przyczyną , gdzie szukać problemu ? Czy to wina przepustnicy ? walcze z problemem juz z 1.5 miesiąca i już mnie szlag trafia . Liczę na jakaś pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.