Skocz do zawartości

[EXX, FXX] Carly (dawniej BMWhat) Android, IOS


wafeltom

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 838
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Linku nie znajdę ponieważ kupiony ponad pół roku temu, będę w domu to zrobię fotkę.

 

EDIT:

Jednak znalazłem, archiwum allegro:

http://archiwumallegro.com.pl/bluetooth+elm327+bt+najnowszy+poprawiony+czarny-5_4290898121.html

 

tu zdjęcie

http://zapodaj.net/8b5cccf155b61.jpg.html

 

Trochę się pobawiłem

Kodowanie przez BT działa, pierwsza funkcja zakodowana, zaraz postaram się wrzucić filmiki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecane filmy:

 

Czytanie i usuwanie błędów. Powiecie mi coś o tych błędach? :)

 

Parametry pracy silnika. Wskazania na postoju około 5 minut od uruchomienia zimnego silnika (temperatura na zewnątrz około 0 stopni C) Czy wszystkie wskazania są ok? Czy można do czegoś się doczepić? Na co zwrócić uwagę? Wszystkie opcje będą wyświetlane kolejno w polu "P1". Któraś opcja mogła zostać pominięta, ale raczej są wszystkie które mogłem wybrać.

 

Kodowanie przez BT oraz rezultat. Na przykładzie opcji Start/Stop-Automatic memory - pamięć ustawienia (włączenia/wyłączenia) opcji Auto Start/Stop

 

Kolejno wszystkie opcje kodowania które mogłem wybrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jest do wyłączenia funkcja "Warning for malfunction of angel eyes in the on board computer"

 

Dzięki za podpowiedź ale na dziś nic z tego nie będzie bo chyba nie mogę kodować przez bluetootha choć podobno w modelach po 2007 r. powinno się dać, chyba że przez słaby akumulator nie mogę kodować bo apka pokazuje 11,9 V na dole po prawej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
u mnie kodowanie przez BT poszło przy podobnym naładowaniu akumulatora

 

To u mnie w ogóle nie znajduje żadnego modułu po wciśnięciu "Check compatibility" i pojawia się informacja że "kodowanie przez BT nie jest możliwe dla tego modelu. Proszę spróbować jeszcze raz z uruchomionym silnikiem. Jeśli ciągle nie działa będziesz potrzebował połączenia przez kabel. Jeśli twój samochód był wyprodukowany w lub po 2008."

Dziwne że u Ciebie działa a u mnie nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wina adaptera BT?

 

U brata ciotecznego w BMW e90 328i 2008r. z moim adapterem BT tez nie można kodować - po kliknięciu "Check compatibility" raz coś wyszukuje raz nic nie wyszukuje, jak już wyszuka to czasem przy backupie nie udaje się zakończyć z powodzeniem - połączenie nie jest stabilne.

A parametry pracy silnika są bardzo wolno odświeżane (u mnie na tym samym BT jest na bieżąco)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli używasz bmwhat to najpewniej zainwestować w adapter od nich.Ja tak zrobiłem i wszystko mi działa,gdzie wcześniej na adapterze z ebaya nie miałem np.parametrów live.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli używasz bmwhat to najpewniej zainwestować w adapter od nich.Ja tak zrobiłem i wszystko mi działa,gdzie wcześniej na adapterze z ebaya nie miałem np.parametrów live.

 

Ja mam oryginalny adapter BT kupiony od producenta apki i dzieje się to co napisałem wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli używasz bmwhat to najpewniej zainwestować w adapter od nich.Ja tak zrobiłem i wszystko mi działa,gdzie wcześniej na adapterze z ebaya nie miałem np.parametrów live.

 

Ja mam oryginalny adapter BT kupiony od producenta apki i dzieje się to co napisałem wyżej.

to napisz do nich.może coś doradzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jest do wyłączenia funkcja "Warning for malfunction of angel eyes in the on board computer"

 

Dzięki za podpowiedź ale na dziś nic z tego nie będzie bo chyba nie mogę kodować przez bluetootha choć podobno w modelach po 2007 r. powinno się dać, chyba że przez słaby akumulator nie mogę kodować bo apka pokazuje 11,9 V na dole po prawej stronie.

 

Ok dzisiaj spróbowałem jeszcze raz z tym że naładowałem akumulator i do kodowania zabrałem telefon a nie jak wczoraj tablet, udało się odczytać moduły i zakodować tą opcję o nie wyświetlaniu błędu spalonej żarówki od ringów, ale nie do końca o to mi chodziło bo komputer dalej wysyła impulsy do Led markerów które założyłem i efekt jest taki że jak uruchomię silnik i nie włączę świateł to ringi mrugają przez jakiś czas co kilka sekund, być może nie przeszkadzało by mi to bo jak włączę światła postojowe to już ładnie świecą ale podejrzewam że te impulsy testowe rozładowują mi akumulator z którym wcześniej nie miałem problemów. Gdyby ktoś wiedział czy da się to wyłączyć to będę wdzięczny za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Proszę o podpowiedź jaki adapter bt kupić do bmw e90 2006 rok 2,0d 163 ps żeby działał z bmwhat na androidzie...

 

Na 14 stronie w tym temacie wrzuciłem fotki adapterów BT i obydwa w pełni działały z poprzednią E60 z 2006 r. z silnikiem M47N2 163 KM czyli u Ciebie tez powinny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest do wyłączenia funkcja "Warning for malfunction of angel eyes in the on board computer"

 

Dzięki za podpowiedź ale na dziś nic z tego nie będzie bo chyba nie mogę kodować przez bluetootha choć podobno w modelach po 2007 r. powinno się dać, chyba że przez słaby akumulator nie mogę kodować bo apka pokazuje 11,9 V na dole po prawej stronie.

 

Ok dzisiaj spróbowałem jeszcze raz z tym że naładowałem akumulator i do kodowania zabrałem telefon a nie jak wczoraj tablet, udało się odczytać moduły i zakodować tą opcję o nie wyświetlaniu błędu spalonej żarówki od ringów, ale nie do końca o to mi chodziło bo komputer dalej wysyła impulsy do Led markerów które założyłem i efekt jest taki że jak uruchomię silnik i nie włączę świateł to ringi mrugają przez jakiś czas co kilka sekund, być może nie przeszkadzało by mi to bo jak włączę światła postojowe to już ładnie świecą ale podejrzewam że te impulsy testowe rozładowują mi akumulator z którym wcześniej nie miałem problemów. Gdyby ktoś wiedział czy da się to wyłączyć to będę wdzięczny za info.

Te impulsy nie rozładują ci aku. Aby to wyłączyć trzeba ncs-em wykodować cold i warm check dla tych żarówek. Apka wyłancza tylko raportowanie prawdopodobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Te impulsy nie rozładują ci aku. Aby to wyłączyć trzeba ncs-em wykodować cold i warm check dla tych żarówek. Apka wyłancza tylko raportowanie prawdopodobnie.

 

Dzieki Tombo ale nie zdążyłem jeszcze zakupić kabelka K+Dcan :wink: Być może same led markery przyczyniają się do rozładowania aku, chyba że to zbieg okoliczności i problem jest gdzieś indziej.

 

PS. Chyba znalazłem w aplikacji BMWhat jak wyłączyć te impulsy testowe na ringi, fotka poniżej.

 

 

http://i60.tinypic.com/1037nte.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pomoże w tłumaczeniu parametrów z aplikacji? Może autor aplikacji zamieści później tłumaczenie w aplikacji.

To lista tego co pokazało u mnie razem z tłumaczeniem w Google translator :)

Może ktoś kto się zna przetłumaczy te które wyszły z tłumacza bez sensu...

 

Na końcu za tłumaczeniem jest jednostka w jakiej pomiar był pokazany oraz wynik tego pomiaru na moim aucie. Jednostka może pomoże w tłumaczeniu.

Na zielono oznaczyłem poprawne tłumaczenia.

 

1. Absolute pressure before particulate filter - Bezwzględne ciśnienie przed filtrem cząstek stałych (963,00 hPA)

2. Air mass per cylinder - Masy powietrza na cylinder (539,87 mg/hub)

3. Air mass set point - Punkt masowy zestaw powietrza (434,00 mg/Hub)

4. Air masses of HFM - Mas powietrza z HFM (15,44 g/s)

5. Air pressure in front of the inlet valve - Ciśnienie powietrza przed zaworem wlotowym (1017,99 hPa)

6. Air temperature at the HFM - Position - Temperatura powietrza na HFM - Pozycja (4,06 *C)

7. Ambient pressure - Ciśnienie otoczenia (993,97 hPa)

8. Ambient pressure sensor - Czujnik ciśnienia atmosferycznego (99,00 kPa)

9. Ambient temperature - Temperatura otoczenia (0,96 *C)

10. Amount of fuel allocated bonus - Wysokość dodatku paliwowego przydzielane (0,00 -)

11. Average consumption of the vehicle since last DPF - Średnie zużycie paliwa przez pojazd od momentu ostatniego DPF (6,40 l/100km)

12. Average regeneration interval - Średni odstęp regeneracji (7600,00 km)

13. Basic boost pressure setpoint value (low-pressure stage) - Podstawowe wartości zadanej ciśnienia doładowania (etap niskiego ciśnienia) (0,00 hPa)

14. Basic charge pressure setpoint - Podstawowa nastawa ciśnienie doładowania (979,00 hPa)

15. Battery temperature - Temperatura akumulatora (2,19 *C)

16. Battery voltage - Napięcie akumulatora (14619,84 mV)

17. Battery voltage sensor - Czujnik napięcia akumulatora (14,58 Volt)

18. Boost pressure control of the manipulated variable - Wzmocnienie kontroli ciśnienia zmiennej manipulowanej (94,99 %)

19. Boost pressure plate output duty - Ciśnienie doładowania obowiązkiem wyjście płyty (95,00 %)

20. Boost pressure plate raw actual position - Ciśnienie doładowania płyty surowe rzeczywista pozycja (0,00 %)

21. Boost pressure plate target duty ratio - Płyta dociskowa docelową Zwiększ współczynnik wypełnienia (77,82 %)

22. Boost pressure setpoint - Zadana ciśnienia doładowania (101,00 kPa)

23. Boost pressure setpoint value (low-pressure stage) - Wartość zadana ciśnienia doładowania (niskiego ciśnienia etap) (0,00 hPa)

24. Brake vacuum - Próżnia hamulców (891,00 bar)

25. Brake vacuum spannungsrohwert the sensor - Próżniowe hamulca spannungsrohwert(napięcie wartość surowa) czujnika (3924,60 mV)

26. Brake vacuum linearized sensor value - Wartość podciśnienia Czujnik hamulca linearyzowany (891,00 bar)

27. Calculated remaining capacity of the particle filter - Obliczona pozostała pojemność filtra cząstek stałych (41000,00 km)

28. Charge air temperature after charge air cooler - Ładowanie temperaturę powietrza za chłodnicą powietrza doładowującego (9,26 *C)

29. Chip temperature generator 1 - Chip Generator temperatury 1 (64,00 *C)

30. Coolant temperature - Temperatura płynu chłodzącego (42,00 *C)

31. Coolant temperature sensor Spannungsrohwert - Czujnik temperatury płynu chłodzącego Spannungsrohwert(napięcie wartość surowa) (2099,79 mV)

32. Corrected absolute back pressure of the particulate filter - Poprawiono absolutne ciśnienie wsteczne filtra cząstek stałych (970,00 hPa)

33. Corrected differential pressure - Skorygowana różnica ciśnień (11,00 hPa)

34. Corrected swirl flap actual position - Poprawiono klapa wirowa rzeczywista pozycja (0,00 %)

35. Corrected throttle actual position - Poprawiono rzeczywista pozycja przepustnicy (0,94 %)

36. Corrected throttle position actual value - Skorygowana wartość rzeczywista pozycji przepustnicy (0,78 %)

37. Correction value off - Wartość korekcji off (17,02 -)

38. Current gear - Aktualny bieg (0,00 -)

39. Current motor torque - Aktualny moment obrotowy silnika (42,69 Nm)

40. Detected battery voltage - Wykryte napięcie akumulatora (14619,84 mV)

41. Deviation of the boost pressure regulator - Odchylenie regulatora ciśnienia doładowania (0,00 hPa)

42. Deviation of the boost pressure regulator (low-pressure stage) - Odchylenie regulatora ciśnienia doładowania (etap niskiego ciśnienia) (0,00 hPa)

43. Distance traveled since the last successful regeneration - Odległość przebyta od udanej regeneracji obciążenia(- m)

44. Driver's raw score - Surowy wynik kierowcy (- Nm)

45. Engaged gear - Zaangażowany bieg (0,00 -)

46. Engine oil level - Poziom oleju w silniku (85,00 %)

47. Engine speed - Prędkość obrotowa silnika (834,50 1/min)

48. Engine speed OBD before correction - Prędkość obrotowa silnika OBD przed korektą (837,00 rpm)

49. Exhaust gas pressure before particulate filter - corrected - Ciśnienie spalin przed filtr cząstek stałych - poprawione (nie sprawdziłem)

50. Exhaust gas pressure upstream particulate filter - Ciśnienie spalin przed filtr cząstek stałych (966,99 hPa)

51. Exhaust gas temperature before particulate filter - corrected value - Temperatura spalin przed filtr cząstek stałych - skorygowana wartość (-40,05 *C)

52. Exhaust gas temperature before the catalyst - Temperatura gazów spalinowych przed katalizatorem (121,17 *C)

53. Exhaust gas temperature before the catalytic converter (voltage value) - Temperatura spalin przed (wartość napięcia) konwertera katalitycznego (2202,94 mV)

54. Exhaust gas temperature before the particle filter (voltage value) - Temperatura gazów spalinowych przed filtrem cząstek stałych (wartość napięcia) (3299,76 mV)

55. Exhaust gas temperature upstream of the catalyst - corrected value - Temperatura gazów spalinowych przed katalizatorem, - wartości skorygowanej (132,87 *C)

56. Exhaust gas temperature upstream of the particle - Temperatura gazów spalinowych przed cząstki (-40,05 *C)

57. Filtered Kraftstoffvorforderdruck - ?? filtr paliwa? (3801,00 hPa)

58. Filtered differential pressure of the particulate filter - Przesączono różnica ciśnienia filtra cząstek stałych (19,00 hPa)

59. Filtered generator torque absolute output - Moment wyjścia generatora absolutna filtrowane (-32,15 Nm)

60. Filtered power EKP - Filtrowane EKP mocy (55,40 W)

61. Flow control valve Spannungsrohwert - Zawór sterowania przepływem Spannungsrogwert(napięcie wartość surowa) (1448,16 mV)

62. Flow control valve current setpoint of the rail pressure - Zawór sterujący przepływem prądu zadana ciśnienia szyny (944,00 mA)

63. Flow control valve flow setpoint rail pressure - Przepływ sterowania przepływu zaworu ciśnienia rail zadana (1001,00 mm3/s)

64. Flow control valve flow setpoint rail pressure regulation - Zawór regulacji przepływu strumienia regulację ciśnienia rail zadana (nie sprawdziłem )

65. Flow control valve output duty - Cła wyjściowego przepływu zawór sterujący (25,69 %)

66. Flow control valve setpoint of the drive - Przepływu nastawy zaworu sterowania napędu (1000,00 mA)

67. Fow control valve state, the manipulated variable control - Stan Zawór kontroli przepływu, manipulowana zmienna regulacja (0,00 -)

68. Fuel tank level - Poziom paliwa w zbiorniku (11,00 l)

69. Fuel temperature - Temperatura paliwa (10,56 *C)

70. Generator current - Generator prądu (115,00 A manuell)

71. HFM total air mass flow - HFM ogólny przepływ powietrza (53,90 kg/h)

72. Heater output duty - Grzejnik obowiązkiem wyjście (93,01 %)

73. Injection quantity raw - Wtrysku ilość surowego (10,02 mg/hub)

74. Injection quantity current value - ilość wtryskiwanego aktualna wartość (12,68 mg/cyc)

75. Injection rate set point without volume compensation scheme - Szybkość wtrysku ustawić punkt bez systemu rekompensat objętość (12,46 mg/cyc)

76. Injection volume of the pre- 1 according to quantity adjustment - Objętość wtrysku wstępnego 1 zgodnie z dostosowaniem ilości (5,27 mm^3/inj)

77. Kraftstoffvorforderdruck sensor value - ?wartość czujnika (paliwa prefeed?) (3794,00 hPa)

78. Load signal from the generator - Sygnał obciążenia z generatora (51,17 %)

79. Measured battery voltage from ibs - Zmierzyć napięcie baterii z IBS (14,82 V manuell)

80. Mileage - Przebieg (- km)

81. Mileage - Przebieg (200200,00 km)

82. Motor temperature - Temperatura silnika (49,26 *C)

83. Nominal value of the reference angle for control beginning of the pilot 2 - Nominalna wartość kąta odniesienia dla kontroli począwszy od pilota 2 (0,00 *CrS)

84. Nominal value of the reference angle for control beginning of the post 1 - Nominalna wartość kąta odniesienia dla kontroli początku postu 1 (0,00 *CrS)

85. Nominal value of the reference angle for control beginning of the post 2 - Nominalna wartość kąta odniesienia dla kontroli początku postu 2 (0,00 *CrS)

86. Nominal value of the reference angle for control beginning of the pre- 1 - Nominalna wartość kąta odniesienia dla początku sterowania wstępnie 1 (1,45 *CrS)

87. Oil ash masses - Olej masy popiołu (52,28 g)

88. Oil level - original - Poziom oleju - oryginalne (53,91 mm)

89. Oil level mean a long time - Poziom oleju oznacza długi czas (53,03 mm manuell)

90. Oil temperature - Temperatura oleju (-100,00 *C)

91. Oil temperature - Temperatura oleju (36,80 *C)

92. Oil-kilometer - Olej km (12060,00 km)

93. Output duty cycle, throttle before correction - Wyjście cykl pracy, przepustnicy przed korektą (0,00 %)

94. Output value for Motoroeltemperatur - LoCan - Wartość wyjściowa dla Motoroeltemperatur (Temperatura oleju silnika) - LoCan (36,80 *C)

95. Pedal position sensor - Czujnik położenia pedału (0,00 %)

96. Pedal position sensor sensor 2 - Czujnik położenia pedału 2 (0,00 Volt)

97. Pedal sensor 1 signal Spannungsrogwert - Czujnik pedału Spannungsrogwert(napięcie wartość surowa) 1 sygnał (703,59 mV)

98. Pedal sensor position - Czujnik położenia pedału (0,00 %)

99. Pedal sensor 2 signal Spannungsrogwert - Czujnik pedału Spannungsrogwert(napięcie wartość surowa) 2 sygnał (356,53 mV)

100. Quantity of fuel used since the last successful regeneration - Ilość zużytego paliwa od ostatniego pomyślnego regeneracji (10,98 l)

101. Rail pressure control status of the state machine - Szyna Status kontroli ciśnienia machiny państwowej (0,00 -)

102. Rail pressure linearly - Ciśnienie w szynie liniowo (328,20 kPa)

103. Rail pressure regulator control deviation - Odchylenie szyna sterowania regulator ciśnienia (0,00 bar)

104. Rail pressure setpoint - Zadana ciśnienia szyny (316,95 bar)

105. Raw value of the corrected absolute back pressure - Surowa wartość skorygowanego absolutnego ciśnienia zwrotnego (-17,03 hPa)

106. Regeneration status - Stan regeneracji (- bar)

107. Relative demand - Popyt względna (32,88 %)

108. Removal capability limit begin - Ograniczenie możliwości usuwania zacząć (9,18 -)

109. Rohlast to the generator - Rohlast do generatora (56,25 %)

110. Rotation speed of the feed pump - Prędkość obrotowa pompy zasilającej (2700,00 rpm)

111. Set value of the injection quantity pilot 2 - Ustaw wartość pilota ilości wtrysku 2 (0,00 mg/Hub)

112. Set value of the injection quantity pilot 1 - Ustaw wartość pilota ilości wtrysku 1 (3,87 mg/Hub)

113. Setpoint of the control beginning of the pre- 1 - Zadana początku sterowania wstępnie 1 (1693,60 us)

114. Simulated soot mass - Symulowana masa sadzy (7,48 g)

115. Soot mass - Masa sadzy (7,48 g)

116. Spannungsrogwert fuel temperature sensor - Czujnik temperatury Spannungsrogwert(napięcie wartość surowa) paliwa (2615,93 mV)

117. Status - regeneration castle - Status - Regeneracja zamek (0,00 -)

118. Status - regeneration interruption - Status - Przerwa regeneracja (0,00 -)

119. Status - regeneration request - Status - Wniosek regeneracji (0,00 -)

120. Status - operating range for the Partikelfilterdruckplausibilisierung - Status - Zasięg działania Partikelfilterdruckplausibilisierung(Ciśnienia filtra cząstek wiarygodność) (8,00 -)

121. Status as of consumer registered part 1 - Stan na konsumentów zarejestrowana część 1 (0,00 -)

122. Status as of consumer registered part 2 - Stan na konsumentów zarejestrowana część 2 (0,00 -)

123. Swirl flap target position - Swirl Klapka pozycja docelowa (0,00 %)

124. Tank level - Poziom paliwa w zbiorniku (11,00 l)

125. Target speed FGR - Prędkość docelowa FGR (0,00 km/h)

126. Temperature before particulate filter - Temperatura przed filtrem cząstek stałych (138,75 *C)

128. Throttle output duty - Wyjście przepustnicy obowiązkiem (5,00 %)

128. Throttle target duty ratio - Współczynnik wypełnienia docelową przepustnicy (4,71 %)

129. Time with idle current 200-1000 Ma - Razem z obecnym jałowym 200-1000 Ma (0,00 min)

130. Time with idle current 80 Up to 200 Ma - Czas z bezczynności obecnej 80 do 200 mA (0,00 min)

131. Time with idle current > 1000 Ma - Czas z bezczynności obecnej> 1000 mA (0,00 min)

132. Turbine speed - Prędkość turbiny (0,00 rpm)

133. Vehicle acceleration - Przyspieszenie pojazdu (0,00 m/s^2)

134. Vehicle mileage at the last regeneration - Przebieg pojazdu w ostatniej regeneracji (- m)

135. Vehicle speed - Prędkość pojazdu (0,00 km/h)

136. Vorfordermenge - ? (159,87 l/h)

 

Jakby ktoś coś przetłumaczył to niech wkleja... W wolnym czasie może przepiszę też opcje kodowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem interfejs elm 327 na bt i sczytałem błędy. Wszedłem w zakładkę coding i sczytałem moduł kombi znaczy zrobił się backup. W ustawieniach były między innymi aktywne światłą do jazdy dziennej itd...

Teraz pytanie czy jakby chciał w przyszłości np u kolegi wymienic zegary i je zakodować. Czy jestem wstanie to zrobić z bmwhat? Jeśli tak to proszę o kontakt kogoś kto ma trochę wiedzy na pw. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.