Skocz do zawartości

[EXX, FXX] Carly (dawniej BMWhat) Android, IOS


wafeltom

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko odczyt i to jesze zdalny - wysylasz logi i odsylaja ci opis.

 

BTW - widzieliscie w pelnej wersji nowe menu z DPF, kasowaniem inspekcji itp ??

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/0083b1420d0f.png

W Parametrach super sa te te zegary - trzeba wcisnac "Dashboard" :shock:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/cbf05be85e77.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 838
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Czy wiadomo kiedy będzie dostępna funkcja wypalania DPF-a ?

 

EDIT: Otrzymałem odpowiedź od producenta na powyższe pytanie: "Probably in 1-2 months."

 

 

z zakupem bmwhat trzeba trochę uważać kupiłem i niestety nie pokazuje parametrów, odczytuje i kasuje błędy. Interfajs kupiłem zalecany przez producenta bmwhat.

 

 

Mam ten sam problem w E60 z 2008 r., nie pokazuje parametrów tylko komunikat że potrzebny OBD2 buluethoot BMWhat, natomiast w E60 z 2006 r. normalnie pokazuje parametry, wie ktoś o co chodzi ? Posiadam taki jak na fotce.

 

EDIT: Zakupilem oryginalny adapter BT od producenta i parametry mają działać tak że zobaczymy jak dojdzie.

 

http://i61.tinypic.com/t514wj.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak dojdzie przesyłka z Elm i przetestujesz już z powodzeniem to napisz gdzie i za ile kupiłeś. Też mam z 2008 roku i zamierzam kupić ten interface do diagnozy, podglądu parametrów i kasowania błędów.

 

Kupiłem od producenta programu BMWhat, ma działać na 100 % z wszystkimi silnikami. Napisze jak przetestuje.

 

http://www.ebay.pl/itm/Original-BMWhat-Bluetooth-OBD2-Diagnose-Adapter-beste-BMW-Diagnose-auf-Android-/141293317437?pt=DE_Handy_PDA_Kabel_Adapter&hash=item20e5bced3d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wyglądają identycznie ale używając tego z lewej w E60 520d 2008 r. nie działały parametry natomiast w starszym E60 z 2006 r. wszystko działało. Zależało mi żeby obserwować głównie zapełnienie DPF-a dlatego kupiłem drugi oryginalny który miał działać bez problemu i faktycznie wszystko się uruchamia i podobno nawet działa z najnowszymi modelami F10/F11 (sprawdzone przez chłopaków z innego forum).

 

 

 

http://i61.tinypic.com/54zjhj.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo dziwne, bo u mnie na takim najtanszym (duzym zolto/granatowym) wszystko dizala bez problemu a ten interface kosztowal ze 30 zlotych an aledrogo

 

A z którego roku masz samochód ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2007 ale tez sprawdzane na 2009 i 2013 :)

 

To może nie chodzi o roczniki a o kod silnika, kolega który na stronie wcześniej pisał o tym samym problemie ma ten sam silnik co ja i też nie pokazywało mu parametrów na nieoryginalnym BT. Albo trafiłeś na porządny adapter BT :)

 

Ps. Może też być tak że wcześniej apka działała z każdym BT a od jakiegoś czasu autor postanowił zarobić dodatkowo na ELM327 i wprowadził zamiany dla nowych nabywców, w końcu nie na darmo pojawia się komunikat przy próbie włączenia parametrów aby zakupić oryginalny BT BMWhat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
też zakupiłem dzisiaj ori adapter,bo poprzedni z ebay diagnostykę błędów ogarniał, kodowanie - nie wszystkie moduły,a parametrów live w ogóle nie chciał czytać.przy oryginalnym wszystko ma działać. szkoda,że nowe opcje np.dpf będą dodatkowo płatne...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy ktos wie, jak odczytać Log? Czyli plik z "live data" zapisany pod nazwą Log_BMWhat.txt.

 

Wygląda na binarny, ale nie jest to zip. Chcę z tego jakies wykresy porobić

 

Dzięki

 

EDIT: nie ten plik chciałem otwierać :mad2: log jest zapisany jako CSV w Log_BMWhat.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
też zakupiłem dzisiaj ori adapter,bo poprzedni z ebay diagnostykę błędów ogarniał, kodowanie - nie wszystkie moduły,a parametrów live w ogóle nie chciał czytać.przy oryginalnym wszystko ma działać. szkoda,że nowe opcje np.dpf będą dodatkowo płatne...

 

No to trochę słabo że DPF będzie dodatkowo płatny. Koleś obiecywał, że dołoży tę funkcjonalność do standardowej apki. Wiesz może co jeszcze będzie dodatkowo płatne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
póki co w sekcji dodatkowo płatne poza DPF jest jeszcze : SERVICE RESET, BATTERY (przypisanie nowego aku)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.ebay.co.uk/itm/Original-BMWhat-Bluetooth-OBD2-Diagnose-Adapter-beste-BMW-Diagnose-auf-Android-/131343821795?pt=DE_Handy_PDA_Kabel_Adapter&hash=item1e94b3abe3

 

Czy ten adapter bedzie dobry ?? Teraz mam zwykly kabel z K-line i chcial bym wiedziec czy po zakupie tego adaptera bluetooth bedzie mozna go uzywac np z inpa, DISEM itp oraz czy bedzie poprawnie dzialalo BMWhat??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bmwhat z tym adapterem działa u mnie w pełni - w końcu to ten sam producent apki i adaptera. co do pozostałych programów do doprecyzuj jak byś chciał to połączyć? - nie wiem czy te programy mają możliwość połączenia się przez bluetooth z laptopa z adapterem w samochodzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
w bmwhat na androida patrzyłem w wersji lite na silniki i nie moglem w bmw e90 znalezc n47d20c... jaki powinienem wybrac?

 

wybierz dostępny n47. literka na końcu nieważna. mam u siebie w aucie C,ale apka chodzi pod bodajże A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Kupiłem pełna wersję BMWhat, mam obd2 na BT z allegro za około 30zl (taki mały czarny), aplikacja łączy się z autem bez problemu, czyta błędy, moduły do kodowania i odczytuje parametry live.

I mam kilka pytań.

 

Prawdopodobnie mam do wymiany akumulator - siedzi jeszcze nowy oryginalny, z odpalaniem nigdy nie było problemu czy lato czy zima ale w tym roku czasem po nocy restartuje mi się zegar i licznik dzienny a jak auto chwile postoi na zapłonie to wyskakuje ikonka akumulatora.

Teraz pytanie czy kodowanie trzeba robić na wyłączonym silniku czy można na włączonym? Jeśli na wyłączonym to jak długo koduje się jedna funkcja. Czy może lepiej w takim wypadku nie ryzykować kodowania?

Czy ogólnie (pomijając kwestie akumatora) jest jakieś ryzyko związane z kodowaniem? Czy mogę coś uwalić i jak bardzo?

W aplikacji wyświetlają się tylko te funkcje które mogę zakodować w swoim aucie czy wszystkie możliwe nie zależnie czy mogę mieć je u siebie czy nie? Jeśli wszystkie to czy coś się stanie jak spróbuję aktywować funkcję której nie mam?

 

Które parametry live odpowiadają za dpf?

 

Czy elm 327 może siedzieć w aucie cały czas? Czytam że piszecie żeby nie zostawiać bo po nocy całkiem padnie akumulator, u mnie siedzi juz dobre pół roku i nigdy nie rozładował akumulatora ale teraz się zastanawiam czy te problemy z akumulatorem które pojawiły sie niedawno to nie wina właśnie elm327?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemy z aku masz na bank przez ELM'a :) - ZAWSZE wyciagaj, chyba ze masz tego z wylacznikiem...

 

parametry dpf to soot (sadza) differential pressure, temperature (rozne za turbina na katalizatorze i na dpf), cisnienie turbiny, egr ...

 

pisalem juz pare razy co obserwowac - popatrz w historie, jest WSZYSTKO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za odpowiedź, poczytam jeszcze dalej wstecz niż doszedłem :) zaraz przeczytam cały temat - nie jest jeszcze taki długi :)

 

A jak jest z tym kodowaniem? Uruchomiony silnik może być czy nie? Nie wiem czy coś próbować przy wyłączonym bo boje się o ten aku żeby nie było że coś poszło nie tak. No i jakie ryzyko uwalenia czegoś i jak bardzo można popsuć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.