Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za info. :modlitwa: Teraz już wszyscy będziemy wiedzieli co zrobić w takim wypadku.

Proponuję przenieść temat do działu ZRÓB TO SAM :norty:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
No bo pewnie przez sztywne przewody nie przepływa prąd :duh: Jak ponad stu kilowy pasażer siądzie obok kierowcy i zaświci się kontrolka poduszki,to będziemy mieli nowy temat typu POMOCY :cool2:
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, humor mi się poprawił :mrgreen:

Lubię takie tematy, Cichy, gdzie jesteś? :D

Może jakiś specjalista od sztywnych przewodów się wypowie :lol:

Opublikowano

To są światłowody, które składają się z światła i wody ( jak każdy oczywiście wie), no i właśnie ta woda w zimie zamarza

i stąd te problemy.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Lepszy sztywny przewód niż sztywne poduszki :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Lepszy sztywny przewód niż sztywne poduszki :mrgreen:

 

W mojej tak jest że jak przewód sztywnieje to poduszki twardnieją :mrgreen:

Opublikowano
Lepszy sztywny przewód niż sztywne poduszki :mrgreen:

 

W mojej tak jest że jak przewód sztywnieje to poduszki twardnieją :mrgreen:

 

Dopóki nie puści może być i sztywna :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lubię takie tematy, Cichy, gdzie jesteś? :D

Estem,estem.

Musiałem uporać się ze sztywnym kablem :norty: .

Zajmowałem się też tylnymi lampami w przymierzalni :mrgreen: Lubię takie tematy :norty:

Może jakiś specjalista od sztywnych przewodów się wypowie :lol:

Tym razem zostało już wszystko powiedziane :lol:

ZRÓB TO SAM

Nie polecaj tego bo jeszcze niektórym się spodoba :mrgreen: I wtedy jaki pożytek z nich będą miały żony :lol:

Lepszy sztywny przewód niż sztywne poduszki

A nie lepsze jedno i drugie jak sterczy :P

a ja sie pytam gdzie byli rodzice...? wtf

Może mieli twarde przewody i poduszki :D

W mojej tak jest że jak przewód sztywnieje to poduszki twardnieją :mrgreen:

Tez zaobserwowałem, tą kolejność :norty:

Dopóki nie puści może być i sztywna :mrgreen:

Jak dobrze się nakręcisz i głodny jesteś to niekoniecznie(puści i jeszcze sztywna jest :mrgreen: )

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Panowie jestem tu nowy ale niech będzie, że nazwe się specjalistą ds. twardych przewodów ;)

 

Po pierwsze kolego jeśli wysakukuje błąd poduszek lub bardziej pro "AIRBAGU", nie zawsze możesz to skasować, ponieważ przyczynę błędu trzeba usunąć. I od tak może nie mam twardych przewodów, aczkolwiek dopiero co przed wczoraj uporałem się z nie działającym nawiewem więc jeździłem z temp wewnątrz -5 stopni, kto wie - może wtyczki zrobiły się "twarde" ;D Tak na poważnie to podczas gdy nasz pasażer (ZAWSZE!!!) bawi się elektrycznym fotelem taka wtyczka potrafi się wysynąć, jest ich kilka także sprawdzamy wszystkie. Będąc u gościa który był jeszcze bardziej "PRO" zauważyłem że mimo wpięcia wtyczki błąd dalej wyskakiwał - wyciągnął on jakąś metalową zapadkę z wtyczki i opowiedział, że to często jest przyczyną w beemkach (przepraszam, że dokładnie tego nie omówię ale nie pamiętam jak to się nazywało). Możemy mieć też problem z matą pasażera i najprościej jest wówczas zmontować sobie prosty emulator maty.

 

Nie jestem jakimś doświadczonym użytkownikiem BMW i przepraszam jeśli ta wypowiedź wygląda dziwnie. W obronie kolegi jednak stanę, ponieważ być może użył złego określenia. Rację ma twierdząc, że przewody w gumowej izolacji sztywnieją od zimna - nikt nie jest w stanie określić tego, że np przez to właśnie nie wysunęła się wtyczka, poinieważ przewód był napięty.

 

No ale problem i jego rozwiązanie zabija jak się czyta ;)

Opublikowano
Nie tyle sztywnieją przewody to coś z prądem. Miałem tak na starym aku... Jak -5C zawsze przy rozruchu który ze względu na aku był troszkę wolniejszy zapalala się poduszka, błąd ginął po przejechaniu ok 5-10km i podładowaniu aku oraz ponownym zapaleniem auta. Na nowym aku takie coś się nie dzieje :), czyli to coś od prądu i jego poboru a nie przewodów...
Opublikowano

Coś jest w temacie że akurat w mrozy kontrolka poduszek się zapala.

W moim przypadku wystarczyło wiosną skasować błąd i całe lato miałem spokój.Teraz znowu zaczęła mrugać.

Mam pytanie do znawców w temacie-czy jak skasuje się błąd i kontrolka zgaśnie to jest pewność że poduszka zadziała? ,czy jak jest niesprawna to błędu nie da się skasować? i czyta kontrolka jest też od poduszki kierowcy?

 

 

ps. dobrze że ktoś tu ładnie posprzątał, :modlitwa: bo rzeczywiście przegięliśmy trochę z tymi sztywnymi przewodami :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kontrolka gaśnie po uruchomieniu auta, poduszki działają, świeci, nie działają.

Kontrolka odpowiada za cały układ AIRBAG, czyli wszystkie poduszki, napinacze, kleme pirotechniczną, połączenia, przewody, czujniki, etc.

Jeśli podczas diagnostyki coś jest nie tak, układ się wyłączy żeby nie powodować zagrożenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.