Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dziekowac ... jakbyscie byli w 3miescie z checia pokaze jak teraz jezdzi dla tych co maja opory przed wstawieniem chipka do 2.0D ;)
Będziesz Miał Wszystko
Opublikowano
Ja przed programem mialem na kompie srednie spalanie z ostatnich szesciu miesiecy 7,6l. Po programie skasowalem i teraz mam 7,9l. Tak sobie wmawiam ze to przez temperatury bo program byl robiony pod koniec grudnia. Ale nawet jesli by palil troche wiecej to moim zdaniem napewno warto.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 2d N-47 średnie spalanie 7,6L :shock: tyle palą 3d . Musiałeś się nie źle postarać :wink: , chyba że większość miasto . U mnie z roku 5,6 l i musiałem kupić CB :wink: .
Opublikowano

Zgadza sie, wiekszosc miasto a jak trasy to autostrady w niemczech czyli szybko.

 

Teraz w samym miescie na krotkich odcinkach to potrafi nawet do 10l wyzlopac! Sam juz nie wiem czy to przez te mrozy czy program. To moj pierwszy diesel i czyzby byla az taka roznica spalania zima? Na trasie tez by troche wiecej teraz bral niz latem? Styl jazdy raczej tak jak poprzednio. Program robil Rogal z MR-Motors wiec lipy nie powinno byc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli jeździsz na krótkich odcinkach ( miasto ) to zimą zdecydowanie więcej spali . Przez program też może trochę więcej spalić ,tak jak pisałeś o 0,3 l jeżeli została zwiększona dawka paliwa . Sprawdź w menu ukrytym temp. silnika czy osiąga ok.88st ( temat-termostat ) , ma to decydujący wpływ na spalanie zwłaszcza zimą .W N-47 termostaty raczej nie są awaryjne . Ja wymieniłem niepotrzebnie . Sorry , schodzimy trochę z tematu .
Opublikowano

Hej.

Ja sprowadziłem swój z Niemiec w grudniu 2012r. Beema jest z listopada 2008r. Podobno też ganiała jako leasingowy. Jest N47 ale z 120kW czyli 163kM. Na hamownie jeszcze nie jeździłem. Również mam zapis z VIN że "power reduction".

Sprzedający poinformował mnie o tym.

Zatem wygląda na to, że jest to normą dla firm leasingowych.

Opublikowano
Witam, ja kilka dni temu przyprowadziłem swoją laleczke i tez power reduction w Vinie więc praktycznie większość widze zduszona. Ja miałem z 4 tys 7,6L i srednia predkosc 82km/h więc raczej po miescie nie bylo jeżdzone więc jak czytam ,że kolega z calego roku ma 5,6 to mnie pusty śmiech ogarnia.Zrobilem nim juz 2500km w dwa tygodnie i te 7,6 widze to normalna jazda bez szalenstw. krotkie odcinki miasto 10L trasa 120km/h 6,5L. Tez musze podjechać do Rogala. Rogal juz dawno zmienil nazwe na R-Performance .
  • 5 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli N47 to ma DPF-a . Jeżeli bez PDF-a i bez kaganka ma 163 KM to M47 .

Końcówka wydechu skierowana na wprost czy w dół ? Jeżeli w dół to nie ma , na wprost ma, chyba że go ktoś wypaproszył .

Opublikowano (edytowane)

Silnik n47,łańcuch od strony skrzyni.Wydech prosty.

Czy DPF jest widoczny o spodu,dzisiaj widziałem na kanale tylko jakby katalizator zaraz za kolektorem wydechowym ułożony skośnie w dół+ środkowy i końcowy tłumik ,nic więcej.

Czy po rozkodowaniu VIN pokazuje się DPF.

Auto jest polizingowe prosto z Belgi 10.2007,serwisowane do końca w ASO .

Edytowane przez wort
Opublikowano

Wydech prosty. - Czyli masz DPF, chyba, że ktoś go wyciął.

W vinie jest też informacja o tym czy auto posiada DPF.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano (edytowane)

Ale po rozkodowaniu mojego ,nie pokazuje DPFu.

Przepraszam za upierdliwość.

Edytowane przez wort
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy DPF jest widoczny o spodu,dzisiaj widziałem na kanale tylko jakby katalizator zaraz za kolektorem wydechowym ułożony skośnie w dół+ środkowy i końcowy tłumik ,nic więcej.

 

DPF-a masz w jednej puszce razem z katalizatorem, tym skośnym.

Opublikowano
Ale po rozkodowaniu mojego ,nie pokazuje DPFu.

Przepraszam za upierdliwość.

Więc możesz go nie mieć:)

Sprawdź czy masz brudny tłumik w środku.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano (edytowane)

Jak na disla,to raczej czysty,minimalna ilość sadzy jest na chromowanej końcówce ale chrom prześwituje

Czy komuś z tym "zredukowanym" silnikiem pokazuje DPF po rozkodowaniu.

Edytowane przez wort
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każde E60/61 520d miało fabrycznie DPF, M47N2 ma w oddzielnej puszce na środku auta a w N47 jest razem z katalizatorem w puszce za kolektorem wydechowym.
Opublikowano
Każde E60/61 520d miało fabrycznie DPF, M47N2 ma w oddzielnej puszce na środku auta a w N47 jest razem z katalizatorem w puszce za kolektorem wydechowym.

Pewno masz racje,ale ja się łudze ,że w silnikach ze zredukowaną mocą do 163KM go brak.

Znajomy ma audi a6 2D też z Belgi 2007 też polizingowa,też ze zredukowaną mocą do 143KM i na przeglądzie w ASO powiedzieli

Mu , że DPFu nie ma i nigdy go tam nie było-stąd moje nadzieje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nadzieja dobra rzecz ale ,jeżeli masz silnik z prostym wydechem N47 nie ważne z jakom mocą i go nikt nie wypaproszył z tego co piszesz można wnioskować , to masz DPF-a i .

Jak zacznie Ci przybywać oleju za perę tys. czego Ci nie życzę to się przekonasz :wink: .

Opublikowano
Nadzieja dobra rzecz ale ,jeżeli masz silnik z prostym wydechem N47 nie ważne z jakom mocą i go nikt nie wypaproszył z tego co piszesz można wnioskować , to masz DPF-a i .

Jak zacznie Ci przybywać oleju za perę tys. czego Ci nie życzę to się przekonasz :wink: .

Ważne że mam "prosty" a nie w "dół" :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.