Skocz do zawartości

520i 24v vanos ,dziwny problem z silnikiem


oskarb5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kilka razy próbowałem się pod czepić do tematów tego typu ale nie dostałem żadnych odpowiedzi ... więc postanowiłem założyć nowy temat.

 

Mam problem tego typu że ciężko odpala na zimnym i się dławili jak doda się gazu a później wchodzi na obroty , minie trochę czasu i jest wszystko normalnie, ale pomprzejechaniu powiedzmy 10 -15 km ponownie pojawia się problem ale w wiekszym stopniu ( ciężko odpala a jak odpali to nie chodzi na wszystkich cylindrach trzęsie całym samochodem i powyżej 2, 5 tyś obrotów nie idzie ) po takich objawach stanąłem na poboczu i odlaczylem akumulator i tu niespodzianka , wszystko powróciło do normalnego stanu , za każdym razem jak odlacze akumulator to wszystko jest normalnie. Zrobiłem reset kompa , polaczylem klemy przekrecilem stacyjke na zapłon zostawiłem na 10 min itd. Nic nie pomogło , dalej to samo , przed tym myślałem że coś kozery być z dawka paliwa sprawdzilem pompę , droznosc całego układu paliwa , świece sa nowe , wymieniony czujnik temperatury , wymieniony czujnik walka i wału , cewki sprawdziłem ,przelywka tez dobra ,kompresje też ma, nie mam możliwości podlaczenia pod kompa , mieszkam za granicą w małej miejscowości gdzie sa 2 warsztaty i w żadnym nie potrafią mi pomóc .... :cry: generalnie jestem w czarnej dupie :mad2: aaaa !ostatnio coś mnie naszlo żeby sprawdzić świece wykrecilem i były czarne osmolone , bagno totalne ,wyczyscilem ,i też to samo ,ręce opadają już nie proszę tylko błagam o pomoc bo nie mam sił , :( pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdziłes pompke paliwa? jeśli sprawdziłeś ją :daje - nie daje: to zrobiłeś to źle bo nic Ci to nie powie bo może podawać paliwo pod zbyt małym ciśnieniem..co do cieżkiego palenia jeśli podmieniłeś czujniki wału i wałka to ja sprawdziłbym zaworek zwrotny na listwie wtryskowej bo może nie trzyma ciśnienia po prostu. Co do kaleczenia to sprawdzałeś jak dają wtryskiwacze? Może po prostu pojedyńcze wtryski są zajechane?

Ja bym posprawdzał jeszcze oporność czujników jesli masz miernik bo może akurat coś znajdziesz.

A co do czujnika temp to który wymieniałes bo jest kilka. Sprawdź ten od temp powietrza który znajduje się w kolektorze ssącym(u mnie od wewnątrz od strony grodzi silnika, może być też od zewnątrz) mi jego wymiana znacznie pomogła bo był ewidentnie zepsuty.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt .... pompy nie sprawdzilem dokladnie , sprawdzilem ze dziala ,ale jakie cisienie trzyma i jakie cisienie jest na liswie tego nie wiem, jutro przeloze listwe od kolegi i zobaczymy. Dzisiaj za to podmienilem kompy i nic nie pomoglo , myslalem ze cos moze byc z zaplonem , wiecie jak tam sie ustawia zaplon ?? kopulki zadnej nie widzialem a kable od cewek ida w kierunku kompa. jutro zobaczymy jak z tym zaworkiem :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy nie jest zapchane sito w baku od pompki i w jakim stanie jest kostka od pomki/pływaka tam w bagażniku. Ja miałem podobny problem raz paliła raz nie i wkręcała się na obroty jak muł ze strzałem w filtr, po wymianie sita w baku wszystko ustąpiło

a i jeszcze sprawdź filtr paliwa(znajduje się między prawym tylnym kołem a mostem) i w 2.0 montowane były filtry węglowe on znajduje się koło lewej przedniej lampy (ale może go nie być)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.