Skocz do zawartości

bmw e39 530d rocznik 1999


ramzes023

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

sluchaj jedna osoba swieci na sztange druga odpala auto jak tylko odpali auto sztanga ma isc do gory ! w momencie operowania pedalem gazu sztanga ma sie ruszac im wiecej gazu tym nizej ma schodzic sztanga sprawdz to ja to dzis roilem u siebie przy okazji wymienilem zje....ny zaworek od egr pod kolektorem...

jutro trest czy sie poprawilo cos z doladowaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchaj jedna osoba swieci na sztange druga odpala auto jak tylko odpali auto sztanga ma isc do gory ! w momencie operowania pedalem gazu sztanga ma sie ruszac im wiecej gazu tym nizej ma schodzic sztanga sprawdz to ja to dzis roilem u siebie przy okazji wymienilem zje....ny zaworek od egr pod kolektorem...

jutro trest czy sie poprawilo cos z doladowaniem...

 

 

co z wami jest? macie inne turbiny czy co? w zadnym wypadku sztanga po odpaleniu silnika nie moze skoczyc do gory poniewaz ona jest u gory!!!!!!! Pompa vacum uruchamia podcisnienie po odpaleniu silnika a co za tym idzie sztanga zostaje zassana w dół ... ot i tyle...jesli sztanga pozostaje u gory to z pewnoscia masz cos uwalone z podcisnieniem i mocy przy taki ukladzie na pewno nie bedzie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwi mnie jeszcze ta turbina zerknijcie na ten screen zrobiony na postoju...wartosci wymagane turbiny są mniejsze od tego co daje w rzeczywistosci na wolnych obrotach. Czy te wartosci powinny sie pokrywac na biegu jałowym. Start tym samochodem jest super. A potem przy wyzszych obrotach sytuacja sie odwraca wymagane wartosci sa wieksze niz rzeczywiste. Jesli te wartosci na postoju maja sie pokrywac to moze powinienem wyregulowac tak sztange turbo (zerkajac na inpe i krecac śrubką) aby na jałowym wartosci grały bo moze po tej wymianie gruszki cosik jest nie tak. No i gdzies czytałem ze jesli turbo ustawione jest na wczesne wstawanie to skolei wyżej bedzie mulić... :? czy to ma w ogole sens?

 

 

 

 

http://img685.imageshack.us/img685/6057/inpaloader3.png

Edytowane przez stach7608
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwi mnie jeszcze ta turbina zerknijcie na ten screen zrobiony na postoju...wartosci wymagane turbiny są mniejsze od tego co daje w rzeczywistosci na wolnych obrotach. Czy te wartosci powinny sie pokrywac na biegu jałowym. Start tym samochodem jest super. A potem przy wyzszych obrotach sytuacja sie odwraca wymagane wartosci sa wieksze niz rzeczywiste. Jesli te wartosci na postoju maja sie pokrywac to moze powinienem wyregulowac tak sztange turbo (zerkajac na inpe i krecac śrubką) aby na jałowym wartosci grały bo moze po tej wymianie gruszki cosik jest nie tak. No i gdzies czytałem ze jesli turbo ustawione jest na wczesne wstawanie to skolei wyżej bedzie mulić... :? czy to ma w ogole sens?

 

 

 

 

http://img685.imageshack.us/img685/6057/inpaloader3.png

 

Uploaded with ImageShack.us

..kurcze! Tak patrze i wskazania mamy niemal identyczne :shock: Ja przy sztandze nic nie mieszałem,turbo raczej ori !..gwint regulacji sztangi zabezpieczony żółtą farbą. Co jest qr... nie tak!

http://images45.fotosik.pl/1669/f2baeed0bfca0ba6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Stach7608 dzieki za Twojego screena...faktycznie wartosci bardzo zblizone, ale powiem Ci ze jestem juz naprawde blisko...po wymianaie tego ogranicznika jak pisałem wczesniej jest znaczna poprawa no i nie wiem jak to ma sie do mocy ale wlalem srodka do czyszczenia wtryskow do paliwa poniewasz jeden wyskakiwal ponad norme wg inpy i dobijal do 2,8, wykonałem reset tych wtryskow i wrociły do normy jeszcze nie wiem na jak długo ale narazie ok no i skasowałem ustawienia skrzyni biegow i powiem Ci ze roznice po tych zabiegach sa odczuwalne, skrzynia pracuje wysmienicie i redukuje biegi jak tylko mam na to ochote....naprawde mysle ze chodzi coraz lepiej no i przy wyprzedzaniu juz sie tak nie zastanawiam chodz mam wrazenie ze powinien szybciej reagowac na gaz...nie ma narazie wiele czasu bo urlop mi sie skonczył ale jak tylko znajde chwile to podmienie jeszcze n75 od kolegi i wtedy bede mial pewnosc..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w bmw niema n75

 

 

najleprze sa wypowiedzi ktore nic nie wnosza do tematu.... wszyscy wiedza o co chodzi i o ktory zaworek biega... a co to jest ???? Pozwole sobie przytoczyc wypowiedz z innego tematu choc bardzo podobnego w ktorym wlasnie poruszono temat elektrozaworu, solenoidu n75. Podano roznice o ktorych wczesniej nie wiedzialem : Bo elektrozawór działa zerojedynkowo tzn albo jest otwarty albo zamknięty, a n75 to solenoid, który steruje płynnie i może mieć różne stopnie otwarcia.Przy turbinie jest n75. a to link do tematu: viewtopic.php?f=72&t=204555 Jesli wiesz jeszcze wiecej niz to co napisali prosze Cie o rozwiniecie tematu. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n75 to nazwa zaworu który występuje w samochodach vag w bmw jest Przetwornik ciśnienia nr. katalogowy 11747796634 a nie jakieś n75

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n75 to nazwa zaworu który występuje w samochodach vag w bmw jest Przetwornik ciśnienia nr. katalogowy 11747796634 a nie jakieś n75

 

 

Nie jestem mechanikiem ani tez elektronikiem ale z tematu ktory podałem za przyklad wynika ze jest to solenoid czyli n75... faktycznie w reaolu nie jest on zaznaczony jako n75 ale znowusz jest zaznaczony pod nazwa elektrozawor http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=11_2837&hg=11&fg=40&hl=32&lang=pl co wyklucza wypowiedz własciciela postu ktory podalem za przyklad ale i takze nie jest wpisany jako przetwornik cisnienia..Nie chce sie sprzeczac bo nie o to tu biega ale wydaje mi sie ze kazdy z forumowiczow uzywa poniekąd wszystkich 3ech okreslen tej części i mysle ze wszyscy wiedza o co chodzi....

 

 

 

sprawdzilem jeszcze raz ...faktycznie pod nazwa elektrozawor jest przy EGR a pod nazwa przetwornik cisnienia jest przy turbo i niech tak zostanie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można podmieniać ten z twojego przykładu steruje klapkami zawirowań od egr jest ten http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=11_2336&hg=11&fg=45

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. wlalem srodka do czyszczenia wtryskow do paliwa poniewasz jeden wyskakiwal ponad norme wg inpy i dobijal do 2,8,.

....ciekawe co ja mam wlac :mrgreen: a tak poważnie to 1 już raczej nic nie pomoże reszta może się załapie :norty:

 

http://images7.fotosik.pl/5234/da2798dc9732f925.jpg

 

temp.silnika to 60*C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura powinna być 90stopni przy 60 są inne korekty większe

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie, korekcje powinno sie sprawdzac na rozgrzanym, ale przy nizszych temperaturach nie powinny sie ąz tak rozjezdzać.

Stachu, telepie ci w jakiś sposób silnikiem gdy masz temp. nieco poza niebieskim polem?

 

Aha i nie uzywajcie okreslenia n75, bo jest to bledne okreslenie, boa juz miales zwrócona uwage i wciaz powtarzasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stachu, telepie ci w jakiś sposób silnikiem gdy masz temp. nieco poza niebieskim polem?

..właśnie najdziwniejsze jest to,że wszystko jest w normie,nic nie telepie i nie faluje w żadnym zakresie temperatur...a na zimno zaraz po odpaleniu korekcja 1-go waha się pod 9!...muszę coś z nim z nim zrobić,bo jeszcze wyjara dziurę w tłoku. A najgorsze jest to,że "dziada" za cholerę nie mogę wyjąć :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stachu, telepie ci w jakiś sposób silnikiem gdy masz temp. nieco poza niebieskim polem?

..właśnie najdziwniejsze jest to,że wszystko jest w normie,nic nie telepie i nie faluje w żadnym zakresie temperatur...a na zimno zaraz po odpaleniu korekcja 1-go waha się pod 9!...muszę coś z nim z nim zrobić,bo jeszcze wyjara dziurę w tłoku. A najgorsze jest to,że "dziada" za cholerę nie mogę wyjąć :mad2:

 

tylko z tym uwazaj, bo jak bedziesz sie sugerował korekcjami, to po wymianie możesz miec te same korekcje, bo winowajcą będzie inny wtrysk.

Poszukaj na forum, jak poirytowani ludziee piszą, że wymienili np. wtrysk nr 1 bo tam korekcja znacznie odbiegała od reszty, a po wymianie wyniki wciaz te same..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha i nie uzywajcie okreslenia n75, bo jest to bledne okreslenie, boa juz miales zwrócona uwage i wciaz powtarzasz Edytowane przez boa5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.