Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł żeby włożyć do samochodu turbine.Samochod to bmw e30 cabrio 1.8i przebieg to 102 tyś orginalnie. 92 rok.

Aczkolwiek to jest tylko pomysł.Chciałbym ażebyście wypowiedzieli się czy to ma sens??jakie mogą być koszta takiej zmiany??Co w takim wypadku należało by zmodyfikować aby ten samochodzik był wytrzymały.

Pozdrawiam!

Opublikowano

nie ma najmniejszego sensu - kolega uturbil swoje 1.8 a i tak dostawal baty od seryjnej 2.5 litra - takze lepiej zmien silnik a wtedy baw sie w turbo.

 

Pozdrawiam.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Wydaje mi sie ze to za droga zabawa aby sie w to bawic.

Jezeli chcesz profesjonalnie wstawic turbinke to sama turbina + jej smarowanie nie wystarcza.

Do tego nalezy zrobic dodatkowa magistrale na smarowanie tlokow - a przy tym to juz jest troche zabawy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Były wątki na temat swapa, jest wątek na temat N2O, ale na temat turbo w 1,8 chyba jeszcze nie było.

Jedno jest pewne, wszystkie wspomniane kończyły się w momencie kalkulacji kosztów... Mimo wszystko życzę powodzenia i ciekawy jestem rezultatów.

Kai
Opublikowano

koszt soft turbo od 7 w firmie + okolo 50%

 

turbo :

kolektor wydechowy:

intercooler :

modyfikacja elektroniki

uszczelka pod glowice

zawor blow off

 

i tak dalej jak za malo KM

pompa paliwa

wtryski

uklad wydechowy 2,5 lub 3 cale

sprzeglo

korbowoty kute

tloki kute

szpilki srubi

 

lepiej swap 2,5 193km +/- 2500tys zl

3,0 231km +/- 6tys zl

3.0 286km z m3

3,2 321km z m3

5.0 400km z m5 6tys euro :cool2:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam!

Ja jestem zawsze za modyfikowaniem.

Widze ze tutaj na forum jest malo rzezbiarzy.

Jak jest temat swap to kazy sprzedaj auto i kup 2gie, jak byl temat Nitro do 318iS to kazdy zalecal swapa na 2.5 bo bedzie to samo.

Turbina? czemu nie. Zawsze to tuning, czyli strojenie. Taka jest istota tuningu, ale wielu tego nie rozumie. Gdyby kazdy nic nie dokladam bo sie nie oplaca i sie straci kase przy sprzedazy auta to wszyscy bysmy jezdzili seryjnymi autami.

Zobacz tutaj E30 Turbo. Z tego co wiem to lepiej w E30 wstawic silnik ETY 2.7 bo jest odprezony i do tego Turbo. Silnik ETY mozesz kupic za cene sprzedazy swojego. Podejrzewam ze ktos by sie chetnie nawet zamienil, ten kto handluje silnikami.

Pozdro dla Tunerów.

http://studweb.hig.no/hen_enge/filmer/bmwpower_burnout.mpg

Opublikowano

Wcześniej miał 1,3 rozwiercony na 1,4, doprężony, ale mało mu było.

Dodatkowo trzeba powiedzieć, że dysponuje dobrą "bazą" i ma pomoc w rodzinie w sprawach tunningu.

Ale każdy sam może oceniać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.