Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja tez miałem ten sam problem, otworzyłem ale nie mogłem zamknąć :mad2: drzwi kierowcy i pasażera, tył działał w porządku.

zajechałem na statoil'a i zakupiłem zwykły odmrażacz do zamków. zalałem obie klamki i zamki do bólu i jak na razie działa.

ale ten pomysł z silikonem w spray'u to kupuję.

pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano
Też tak miałem raz z drzwiami od kierowcy, wstyd do xa wchodzić od pasażera 2dni tak jeździłem aż takiej nerwy złapałem, że podgłosiłem na fula muzykę i po 40km z przyzwyczajenia próbowałem wyjść normalnie i wyszedłem widocznie dudnienie pomogło. Od razu gdzie, jak i tylko możliwe wsadzić to wsadziłem psikałem lałem nakładałem by zawsze mechanizmy były suche i ten rok jest bez przygód z drzwiami.
Opublikowano
To gdzie wy mieszkacie? Na biegunie?
Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
Niekoniecznie :P Problem z klamkami mialem we wszystkich autach: od Opla, przez Audi, na BMW skonczywszy. Kiedys nawet sciagnalem w Audicy tapicerke z wszystkich 4 drzwi i doslownie utopilem mechanizmy w smarach, odmrazaczach, WD40 i co mi tylko w rece wpadlo. Efekt? Zaden :) Nastepnego dnia 2 pary drzwi sie nie zamykaly. Jedyna skuteczna metoda to ta opisana na poprzedniej stronie: zatrzasnac drzwi przy wcisnietym guziku na pierwszy stopien, potem dociagnac, a potem mocno nagrzac auto i modlic sie, zeby sie otworzylo :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kurcze, to ja mam szczęście, bo ani w BMW, ani w służbowmy Audi i Volkswagenie żony tak mi się nigdy nie przytrafiło. Jedynie uszczelki silikonem smaruje. Wasz pomysł jest fajny i profilaktyczne zastosuje.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Ja miałem podobna akcje podczas zatrzymania przez policje :)

 

Drzwi lewe i prawe przod zamarzniete:) szyba zamarznieta ...i musiałem wysiadać tylnymi lewymy żeby dmuchnąć w balonik :)

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam czy ta oryginalna klamka na allegro za okolo 350 zł ten mechanizm dziala dluzej ? czy jest sens wydawać ? bo te po 100 zl na allegro co jakis czas się psują. raz nawet po tygodniu sie znowu uszkodziła pozdrawiam...
Opublikowano

Nie mialem jeszcze bmw w ktorym by zima nie bylo problemu z zamkami. Mozna tez smarowac koncetratem do chlodnic, bo te wszystkie smary przy mocnym mrozie i tak zamarzna

 

W X5 jak narazie nie mialem tego prpblemu (chociaz u kobity w e38 juz sie pojawil) ale cos czuje ze mnie to nie ominie

 

Wycierajcie auta po myciu. Jak macie kompresory to psikac, jak nie to kupic szprej do komputerow i wydmuchiwac wode. Pomoze.

Opublikowano
mozesz tez tak byc ze masz juz peknieta podstawe klamki ja juz wymienialem zeszlego roku 2 i wtym juz chyba bedzie niestety 3,cena nowej podstawy okolo 300-350zł

 

Kolego a gdzie ty tą podstawę klamki za taką kosmiczną cenę kupiłeś mniemam że ASO????Są zamienniki pożądnych firm po 100 bo 350 hahahaha to przesada jak hu.....j.Pozdrawiam

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

 

Czy miał ktoś problemy z zamarzajacymi drzwiami w f10 ? Otwierają się i nie chcą się zamknąć , odbijają się. Jak się nagrzeje samochód to jest ok. Mam na mysli drzwi kieriwcy. Który sposób jest najlepszy? Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
Otwierają się i nie chcą się zamknąć , odbijają się. Jak się nagrzeje samochód to jest ok. Mam na mysli drzwi kieriwcy.

 

No to witaj kolego w świecie 10 lat wstecz, bo w E53 z '05 jest dokładnie to samo co piszesz w 10 lat młodszej F10... To jest jakaś kpina. Na jakiś czas pomaga nasranie silikonem w sprayu gdzie się da, po klamce, po zamku, po ryglu. Potem jak i silikon zamarznie to już tylko ogrzewać samochód od środka, o ile się do niego dostanie, bo zamknąć zamarznięte drzwi to jedno, a otworzyć te drzwi bo klamki też tak potrafią zamarznąć że się ich ruszyć w ogóle nie da, to drugie.

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano
ja czasami przy wysokim mrozie mam tak ze drzwi jakos otworze ale zamknac juz sie nie da i musze jechac przez jakies 2 km jedna reka trzymajac kierownice a druga drzwi zeby sie calkiem nie otworzyly :D
Opublikowano
Mnie też to dopadło, drzwi nie do otwarcia, zamówiłem nowy wkład klamki, a w między czasie rozebrałem boczek i co się okazało mechanizm sprawny. Problemem okazała się linka która po prostu trochę się wyciągnęła z tej kulki na końcu linki i teraz ramię na za mały ruch że by pociągnąć cięgno dość wysoko w celu otwarcia drzwi.
Opublikowano
ja czasami przy wysokim mrozie mam tak ze drzwi jakos otworze ale zamknac juz sie nie da i musze jechac przez jakies 2 km jedna reka trzymajac kierownice a druga drzwi zeby sie calkiem nie otworzyly :D

 

dla takiego kierowcy producent powinien przewidziec specjalne bonusy ;-)

 

a tak poważnie.. aż dziwne że do tej pory BMW nie wymyslił patentu zeby problem się nie pojawiał.

może zakładają że samochód zawsze będzie stał w ciepłym pomieszczeniu ;-)

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano
Wychodzą z założenia że stać Cię na BMW to stać Cię na ocieplany garaż. Z tym by wypadało coś zrobić bo to są jakieś żarty. Ktoś w ogóle stający pod chmurką ma swój egzemplarz wolny od tych problemów? Pewnie by była kwestia przesmarowania i pouszczelniania czegoś, w swojej jeszcze się tam nie dobierałem i nie widziałem, ale ktoś pisał że to co powoduje problem jest właśnie szczelnie obudowane. To tylko o drzwi kierowcy głównie przecież się rozchodzi.
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano

Ja stawiam pod chmura i nie mam problemow. Chociaz teraz jak to napisalem to pewnie rano do roboty beda jechal z drzwiami na sznurku :mad2:

 

Stac na beemu stac na garaz, pod pracą czy marketem te wielkie bogacze tez maja ogrzewane garaze? :mrgreen:

Opublikowano
tam sie po prostu wilgoc zbiera + roznice temp w srodku i na dworze.Problem sie pojawial jak nawet przez tydzien nie mylem samochodu i nie miala jak sie woda gdzie do srodka dostac. Ja smarowalem jakis czas temu caly ten mechanizm zamka gdzie jest linka , tak samo mechanizm klamki bo byl wymieniany i duzo to nie pomaga. Nadal mam od czasu do czasu problemy z zamknieciem drzwi na wiekszym mrozie.
Opublikowano
Stac na beemu stac na garaz, pod pracą czy marketem te wielkie bogacze tez maja ogrzewane garaze? :mrgreen:

 

Nie no jak, wtedy Jan czeka i chucha w klamkę :lol:

A tak na serio to chętnie bym się dowiedział co warto profilaktycznie przesmarować.

Opublikowano

w x5 bardzo lekko mi chodza klamki i drzwi

otwiera sie paluszkiem i zamyka lekko dotykajac

i problemu nie ma

 

za to w e38 juz tak chodzą ciezkawo

i tam sie drzwi wlasnie nie chca domknac, otworzyc i inne cuda

bankowo kwestia zamka ktory jest w drzwiach

 

za to zacinal mi sie bebenek w drzwiach

musialem zapalniczka grzac kluczyk zeby wszedl i otworzyl

nawalilem odmrazacza z olejem ktory niby wypiera potem wode

fitmy WURTH

 

i chodzi pieknie 0 oporu 0 zacinania sie nic

jak nowka

wiec moze i do zamka w drzwiach warto nawalic

tylko GDZIE w ktora dziure :mrgreen:

moze przez drzwi tam jakos wpychac ten dozownik (rurka fi 1)

i walic jak pojebon

musze sprobowac w 7 :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.