Skocz do zawartości

sig27

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 3.0i

Osiągnięcia sig27

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Lampe trzeba naciąc. wobec czego istnieje ryzyko rozszczelnienia po ponownym montażu - miej to na uwadze.
  2. sig27

    Zamarzające klamki

    Ja miałem podobna akcje podczas zatrzymania przez policje :) Drzwi lewe i prawe przod zamarzniete:) szyba zamarznieta ...i musiałem wysiadać tylnymi lewymy żeby dmuchnąć w balonik :)
  3. Kup kabel , zainstaluj DIS'a , INPE odczytaj błedy, inaczej to wrozenie z fusów. Miałem podobny objaw i juz wrózyli wymiane , regeneracje pompy ABS. Pomogło wyksaowanie błedów:)
  4. Zamykam temat - jak przypuszczałem wadliwy byl czujnik , kupno uzywki za okolo 100zł i wymiana
  5. Narazie jeszcze nie. Czujnik uzywke juz kupiłem. Zainstaluje jeszcze sobie DIS's bo w Inpie nie ma kalibracji (bynajmniej w mojej wersji) pzdr
  6. Ładowałem tak wiele razy. wszystko OK Pozdrawiam
  7. A wiele osob jednoznacznie wskazywało ze to problem z tuleja pływajacą ..to trzeszczenie. A widać, że u mnie był podobny problem jak tutaj ...owinałem zamek i jakby ciszej :) jeszcze bede testować.
  8. Wracajac do zalaczonego przezemne screenu z pomiarów Read Status Online, gdzie stopien skrettu wynosi !1440 i osobiscie mysle ze wskazuje na wadliwy czujnik. Był tez problem z chwilowym brakiem zasilania ale zasilanie jak widac raczje jest ok. Ma ktos jeszcze jakies pomysły? pzdr G
  9. Jak skasować to wiem, trzeba z poziomu samego DSC DSC : 104 Error steering angle Control unit Error frequency : 255 Vehicle speed 2.75 km/h ASC passiv ABS-control passiv stop light switch off ASC-control passiv ACB passive HBA passive ECD passive HDC passive ------------------------------------------------------------- 90 temporary system deactivation Error frequency : 255 Vehicle speed 2.75 km/h ASC not passiv ABS-control passiv stop light switch off ASC-control passiv ACB passive HBA passive ECD passive HDC passive a potem te błedy pokasować Czujnik: 4 90 degrees difference of wiper too large (Adjustment operation) Error frequency : 17 Static error Errorcode: 04 31 1B ============================================================= po przejechaniu kilkudziesieciu metrow bledy powinny zniknac ..tak miałem do czasu....
  10. Kalibrowałem już poprzez skręty kierownicy ale nie działa to jak u kolegi : i dalej się swieci. Gdzie w INPIE mogę go skalibrować?
  11. Witam, mam następujacy problem Objawy: -Na stałe swieci sie ABS oraz DSC. Diagnoza INPA -Błacz czujnika skretu -Przerwy w zasilaniu tego czujnika DSC : 104 Error steering angle Control unit Error frequency : 255 Vehicle speed 2.75 km/h ASC passiv ABS-control passiv stop light switch off ASC-control passiv ACB passive HBA passive ECD passive HDC passive ------------------------------------------------------------- 90 temporary system deactivation Error frequency : 255 Vehicle speed 2.75 km/h ASC not passiv ABS-control passiv stop light switch off ASC-control passiv ACB passive HBA passive ECD passive HDC passive Czujnik: 4 90 degrees difference of wiper too large (Adjustment operation) Error frequency : 17 Static error Errorcode: 04 31 1B ============================================================= Kasowanie błedów -Do pewnego czasu dało sie je wykasowac i ponownie pojawiały sie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów , obecnie bład jest stały. Czy należało by coś jeszcze sprawdzić przed przystąpieniem do wymiany tego czujnika? Używkę już zakupiłem. Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.