Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej,

 

Wiem że temat był wałkowny x razy lecz..... proszę o pomoc ponieważ samochód byłu mechanika z 5 razy i dalej jest podobnie.

Prosze admina o nie blokowanie tego posta.

 

 

Otóż mam BMW 316i benzyna, bez gazu, 1.6, 94 rok ( bez klimy). Samochód zadbany z przebiegiem 92000 ( nawet mam udokumentowany przebieg :) )

 

Zaczęło się od wymiany pompy sprzęgła - wymienili i jest OK. Potem samochód zaczał szarpać i dławić się. Wymienione zostały czujniki położenia wałka rozrządu. Znacznie się poprawiło lecz nadal na zimnym silniku szarpnie i wchodzi na wyższe obroty - po chwili jest oki.

 

 

Podczas wymiany czujników wymieniłem od razu filtry ( paliwo, powietrze, olej), olej, kable (kupiłem BERU),

 

Po podłaczeniu do komputera nie pojawiają się żadne błędy, wszystko OK. W akcie desperacji wymieniłem filtr paliwa na firmowy ( Boscha) mam odczucie że się poprawiło ale nie znacznie.

 

Prosze o sugestie ponieważ już nie wiem co wymienić.

 

pozdr

Opublikowano
Witam mialem cos podobnego u mnie był walniety czójnik teperatury dla kompa ten niebieski co jest w głowicy pod kolektorem jak był zimny to tez szarpało i trymał za wysokie obroty puki sie nie zagrzał motor.
Opublikowano
Ja mam takie objawy jak coś robię przy aucie i odepnę akumulator. Zrób tak: Odepnij klemę plusowa poczekaj z 30 min następnie przykręć z powrotem i odpal auto i niech sobie pracuje na wolnych obrotach. W tym czasie silnik może się dziwnie zachowywać szarpać gasnąc itp. Niech sobie tak pracuje na wolnych obrotach aż temperatura dojdzie do 90 stopni. Następnie przegazuj go tak do 5500 obr parę razy. U mnie zawsze to pomaga.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

hej,

 

temat musze wałkowac dalej ponieważ .. moja BMW dalej nie chce współpracować. Zauważyłem, że świruje, szarpie, skaczą obroty jak jest mróz w nocy.

 

może coś zamarza?

 

gdzie szukać problemu??

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Hej, gdy ja miałem tego typu problemy to pomogła wymiana przepływomierza, miałem go walniętego niestety, silnik wówczas strasznie szarpał, niesamowicie wręcz, koszt okazał się niewielki, a ulga dla autka i silnika ogromna. Nie wiem czy to to ale możesz zwrócić na to uwagę i sprawdzić, poradzić się dobrego mechanika, a najlepiej jakbyś miał od kogoś pożyczyć i przełożyć na trochę sprawny przepływomierz ( bo to chwila roboty) i wtedy będziesz wiedział czy to pomogło czy nie, nie narażając się przy tym na koszty. Pamiętaj, że gdybyś się za przepływomierz zabierał to po wymianie, koniecznie trzeba odpalić autko, rozgrzać silnik, a następnie przegazować silnik na wszystkich biegach tak do 4,5 tys. obrotów, żeby komp złapał ustawienia na wszystkie położenia przepustnicy. U mnie zawsze się sprawdza. Powodzenia i pozdrawiam:)
Opublikowano

a następnie przegazować silnik na wszystkich biegach tak do 4,5 tys. obrotów, żeby komp złapał ustawienia na wszystkie położenia przepustnicy. U mnie zawsze się sprawdza. Powodzenia i pozdrawiam:)

 

jak czytam takie cos to plakac mi sie chce..to kolega niech najlepiej jedzie na lotnisko zeby to zrobic heh :lol:

Opublikowano

Witam. Miałem podobnie, a przyczyna była pęknięta guma od wlotu powietrza ( ta przy kolektorze), czego kilku mechaników nie było w stanie zauważyć , mimo że to podobno dosyć powszechna rzecz w tym modelu. Sprawdź dokładnie tę gumę, bo to też może się przyczyniać

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.