Skocz do zawartości

tymczasowy69

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318i 1997

Osiągnięcia tymczasowy69

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podsumowywując : a) aby wymienić olej w skrzyni musimy się zaopatrzyć w klucz 17, oraz 19. b) wystarczy uzupełnić olej do poziomu na równi z korkiem wlewowym. Nie trzeba na siłę wlewać więcej. Tak się dobrze składa że akurat 17 jak i 19 mam na miejscu. Jeśli chodzi o nalepkę, to wiem że takowa się znajduje, i jeszcze dla pewności sprawdzę przed zmianą oleju. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
  2. Witam. Najlepsze do gazu są takie jak najlepsze do benzyny, czyli normalne, dedykowane świece. Osobiście nie zawiodłem się na NGK. Pozdrawiam
  3. Witam. M43 przebieg 161.000 1.8 benz: max 18L - Gdy głupiutki pierwszy raz na śnieg wyskoczyłem z tylnonapędowcem :D min 7L - trasa srednio: 8.5 miasto: 10 lpg: max 12 min - 7.2 L trasa niemiecki gaz (niemieckiego gazu pali mi mniej, mimo ze nie uważam generalnie że niemieckie paliwa są lepsze - tylko lpg jest lepszy z tego co zaobserwowałem) autostrada 100-110licznikowe 95-105 wg gps srednio 9L miasto: 11L
  4. Jeśli masz możliwość zobaczyć to byłbym bardzo wdzięczny :) A jeśli oleju wystarczy nalać tylko do poziomu aż się zacznie wylewać ( a nie pchać go na siłe więcej) to spróbuje ze zwykła rurką która wychodzi z butelki od oleju. Jeśli chodzi o olej to wg realoem.com mam właśnie ATF, i jak mechanik kiedyś sprawdzał poziom, to podobno był właśnie ATF. Konkretnie to zamierzam kupić Valvoline ATF MaxLife. Z oleju silnikowego jestem bardzo zadowolony, więc myślę że z ATF też będę. A jeśli chodzi o korki, to oczywiście najpierw zaczne od korka wlewowego ;) Pozdrawiam
  5. tymczasowy69

    szarpanie BMW 316i

    Witam. Miałem podobnie, a przyczyna była pęknięta guma od wlotu powietrza ( ta przy kolektorze), czego kilku mechaników nie było w stanie zauważyć , mimo że to podobno dosyć powszechna rzecz w tym modelu. Sprawdź dokładnie tę gumę, bo to też może się przyczyniać Pozdrawiam
  6. tymczasowy69

    Spalanie

    Witam. Przy takich trasach (benz-lpg) nie można za bardzo sprawdzić spalania. Ja póki co bym się nie przejmował, albo zatankował do pełna przed dłuższa trasa i wtedy zmierzył. Pozdrawiam
  7. tymczasowy69

    325i 2 pytania o dyfer

    witam, tutaj podajac VIN sprawdzisz ile wchodzi oleju (rear axle) http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi. Jesli chodzi o rodzaj oleju do do bez szpery castrol SYNTRAX LONG LIFE 75W-90 bez szpery, i 75w140 do szpery. Pozdrawiam
  8. Witam. Pytanie 1) : jak w temacie. Dużo szukałem, ale niestety rozmiaru klucza nie znalazłem. Pytam, bo mam utrudniony dostęp do kanału, i jeśli by się okazało że nie mam odpowiedniego klucza, to bym musiał jechać dwa razy po 10km przez miasto. Szukałem w google, ale akurat rozmiaru nie znalazłem. Chodzi o rozmiar klucza, i typ. Pytanie 2): Dla osób, które już wymieniały olej w skrzyni biegów. Czy katalogowe 1.1L Oleju to jest pod sam korek? Czy wystarczy nalać oleju pod sam korek i będzie ok, czy może będe musiał się zaopatrzeć w "strzykawkę" do oleju ? Czy może będe musiał na siłe wlewać PONAD korek aby KONIECZNIE te 1.1L się znalazło? To dla mnie również problem, bo znajac moje warunki, i umiejetności ,to pewnie więcej bym tego oleju na siebie wylał, niż wlał;) dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
  9. hehe :) no każdy ma jakieś tam swoje teorie, że to nie powinno działać (w tym ja jestem sceptyczny), ale z drugiej strony kilka zaufanych osób wspominało o jakiś wymiernych efektach, więc chciałbym to sprawdzić. Jeśli znowu chodzi o montowanie, to tutaj można by było znaleźć setki teorii za i przeciw, czemu to nie jest montowane seryjnie, ale nie o to chodzi w tym temacie. Dziwi mnie też fakt dlaczego żaden tutaj użytkownik nawet nie chciał mi wspomnieć gdzie jest w ogóle przewód doprowadzania paliwa i powietrza;) wtedy bym sobie sprawdził te magnesy od razu :) Pozdrawiam
  10. łohoho naprawdę niebywała odpowiedź :mad2: . Jak już ktoś ma pisać głupoty, to niech lepiej nic nie piszę, bo szkoda temat odnawiać. :)
  11. Witam. Jestem w posiadaniu kilku par magnesów z przeznaczeniem do zamontowania w samochodzie. Moje pytanie brzmi: Gdzie to zamontować? Mam magnetyzery od powietrza i od paliwa. Słyszałem od jednych że magnetyzery coś dają, od drugich że nie dają nic, więc ja chcem to sprawdzić na własną ręke. Proszę o rade gdzie to zamontować, bo ja sie kiepsko znam na mechanice, i nie jestem pewny gdzie to zamontować. Moj silnik to 1.8 85kw . Pozdrawiam, z góry dzięki za pomoc;)
  12. WITAM. Mam problem ze światłami w moim aucie. Po kilku tygodniach od kupienia samochodu powstał problem ze światłami mijania : Na początku włączały się z opóźnieniem, potem raz, czy dwa razy wyłączyły się podczas jazdy (pozycyjne ciągle działały) potem pojawił się problem że nie włączały się za pierwszym razem i musiałem kilkakrotnie kręcić przełącznikiem świateł żeby się włączyły, w międzyczasie troche migały ale nie przeszkadzało to w większym stopniu. Gdy już byłem znudzony kilkakrotnym kręceniem przełącznika żeby światła "zaskoczyły" oraz światła chyba z trzy razy w ogole nie chciały się wyłączyć! (Po wyłączeniu silnika światła mijania ciągle świeciły jak przy właczonym silniku! i musiałem znowu kilka razy kręcić włącznikiem świateł) Potem po wizycie u mechanika, ten powiedział aby kupić gdzieś włącznik świateł. Gdy już załatwiłem sobie włacznik świateł z bmw e36 2.5td znowu pojechałem do mechanika, który mi tą część wymienił. Przez dwa dni wszystko było super. Potem podczas jazdy mignęły mi na moment (prawie niezauważalnie) i na następny dzień z rana gdy już je włączyłem to nie chciały się wyłączyć. Nie pomogło nawet włączanie i wyłączanie świateł w samochodzie. Światła mijania były bez przerwy włączone nawet przy wyłączonym silniku. Więc znowu pojechałem do mechanika, który stwierdził że jednak winny jest jakiś przekaźnik, gdy przy nim grzebał światła na przemian włączały się i wyłączały. Potem oczywiście kupilem używany przekaźnik, mechanik wymienił, ale problem jest ten sam. Moje pytanie: Co jest zepsute? Co sprawdzić? Co mogło nawalić? Auto niedawno kupione, więc być może było naprawiane "w tani sposób" tylko po to żeby sprzedać. Z góry dziękuje za wszelką pomoc :) Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.