Skocz do zawartości

X-DRIVE - SLYNNA ZEBATKA CENTRALNEGO DYFRA


darjez

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie taka sprawa. kilka razy wyskoczyly mi kontrolki Uklad 4x4 i DSC niesprawyny. Samochod czasem przy przyspieszaniu szarpnie i jedzie dalej. I czasem przy bardzo wolnej jezddze szarpanie jak by na przedniej osi. kilka razy szarpnie i jedzie dalej. Ktos cos?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie taka sprawa. kilka razy wyskoczyly mi kontrolki Uklad 4x4 i DSC niesprawyny. Samochod czasem przy przyspieszaniu szarpnie i jedzie dalej. I czasem przy bardzo wolnej jezddze szarpanie jak by na przedniej osi. kilka razy szarpnie i jedzie dalej. Ktos cos?

 

xdrive, abs, polosie, etc.. Bez kompa brakuje szklanej kuli..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Witam.

Zna ktoś i może polecić jakiś warsztat w okolicach Katowic, Bytomia, Tarnowskich gór gdzie można dokonać diagnozy i naprawy skrzynki.

U mnie wymieniono zębatkę i olej (był czysty). Choinka z deski zgasła, ale coś tam nadal szarpie podczas wolnego skręcania.Mechanik wykonał adaptację ale nie wiem czy dobrze...Robił to pierwszy raz.

Na kompie 1. skrzynka rozdzielcza 2. kalibracja

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wymieniłem też łożyska tylnego mostu , łożysko podpory wału i łożysko półosi prawej. Wszystkie łożyska dosyć zużyte ( 300 tyś. km ) ale nie tragiczne.

Rozumiem, że sterownik widzi różnicę w prędkości obrotowej przodu z tyłem i dołącza przedni napęd tylko dlaczego wyje przy dołączeniu , czyżby faktycznie była różnica w prędkości obrotowej osi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem też łożyska tylnego mostu , łożysko podpory wału i łożysko półosi prawej. Wszystkie łożyska dosyć zużyte ( 300 tyś. km ) ale nie tragiczne.

Rozumiem, że sterownik widzi różnicę w prędkości obrotowej przodu z tyłem i dołącza przedni napęd tylko dlaczego wyje przy dołączeniu , czyżby faktycznie była różnica w prędkości obrotowej osi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wymieniłem też łożyska tylnego mostu , łożysko podpory wału i łożysko półosi prawej. Wszystkie łożyska dosyć zużyte ( 300 tyś. km ) ale nie tragiczne.

Rozumiem, że sterownik widzi różnicę w prędkości obrotowej przodu z tyłem i dołącza przedni napęd tylko dlaczego wyje przy dołączeniu , czyżby faktycznie była różnica w prędkości obrotowej osi.

Xdrive to staly naped. Sterownik zalacza 4x4 w momencie wlaczenia 1szego biegu badz D/R w automacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote="kkx5"

Xdrive to staly naped. Sterownik zalacza 4x4 w momencie wlaczenia 1szego biegu badz D/R w automacie.



Zmienny !! :D:D:D:D Sterownik wylacza naped przy skrecie, niestety przy wyzszych predkosciach nie sprawdzam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staly ze zmienna sila. To ze wylacza przy skrecie jest logiczne, inaczej bysmy nie skrecili plynnie, brak przekladni planetarnej w reduktorze.

 

Jak staly, jak on raz dziala raz nie dziala.. Staly = dziala 100% swojej pracy, ten jest jaksiemaszwiktor, zmienny.. :D


Jakbys przy stosunku przerywanym powiedzial,ze gosc jest stale w srodku... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.