Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam problem z bmw.

totalny brak mocy , turbo sie nie wlancza. nie kopci nie bierze oleju.

jezdzi jeszcze gorzej niz auto bez turbo i muli.

potrzebuje 13 sek do 60 km/h

bylem na diagnostyce i bledy wyszly

 

 

EGR i

check air pressure control

 

 

od czego zaczac?

czyszczenie egr? jakies przewody ? co mam sprawdzic ? itp itd?

Opublikowano
Pierwsza sprawa który model VP44 czy CR?? Odepnij EGR i wymień elektrozawór sterujący turbiną. Do tego wymień wężyki vacum, przeczyść EGR i czujnik doładowania... to tak na teraz.
Opublikowano

czy wymiana elektrozaworu jest konieczna?

uwazasz ze turbo bedzie dzialac ? i sama jego wymiana nie jest konieczna?

Opublikowano
Oczywiście! Turbina może jedynie wymagać przeczyszczenia (rozruszania) mechanizmu zmiennej geometrii i tyle :wink: Nie martw się tak. Zadbaj o czynności które Ci doradziłem i powinno wszystko wrócić do normy :cool2: Masz błąd EGR - odłącz to dziadostwo na czas testów. Oraz błąd regulacji turbiną, czyli elektrozawór sterujący. Wszystko będzie OK :cool2:
Opublikowano

ja też czułem u siebie lekki "zamuł" (ale nie aż taki jak u Ciebie) i po wymianie filtra paliwa jak ręką odjął :D

 

btw. mechanik nie wiedział gdzie go szukać, powiedział że już chciał mnie w ch*ja zrobić że wymienił ale odkręcił osłonę która znajduje się pod siedzeniem kierowcy i znalazł :lol:

"Jest kilka rzeczy na tym świecie, które są dla mnie świete. Moi przyjaciele, mój samochód, moja kobieta. Jeżeli zranisz którykolwiek z nich, módl się, by Bóg znalazl Cię przede mną."
Opublikowano

czujnik doladowania wymieniony , elektrozawor egr i turbo wymieniony, , egr wyczyszczony i nawet byl zamieniony inny i bylo to samo , wrzucilem spowrotem moj orginalny, dalej jest mulowaty i lepiej jedzie od 3000 obrotow. ale nadal to nie auto z 138KM. na pewno gdy jest na wolnych obrotach to sie lepiej wkreca. ale zero rewelacji.

jade na ponowna diagnostyke moze cos jeszcze jest no i bledy trzeba skasowac.

jakies propozycje? podejrzewam ze turbo nie pracowalo pare lat wiec myslicie ze musze troche pojezdzic i go rozruszac? ma taki duzy efekt turbo dziury

Opublikowano

albo przeplywka (jesli jest spadek mocy na 4 i 5 biegu) albo zapieczone kierownice w turbinie jesli zaczyna przyspieszac dopiero przy wyzszych obrotach (znaczy to ze w dolnym zakresie lopatki sa zblokowane i nie maja plynnego ruchu).

Turbine wykrecic, rozmontowac, papier scierny do reki i przeczyscic (wyregulowac gruszke - jesli jest taka potrzeba)

Opublikowano
U mnie jest takie coś że przy 2500 dostaje dodatkowego kopa. Ekonomizer w normie, 80-120 8,5 sec. Wężyki wymienione na silikon 3,5mm, elektrozaworki czyszczone, EGR i kolektor czyszczony. Myślicie że to zapieczone kierownice?
Opublikowano
trudno stwierdzic jednomyslnie, ale moze to byc turbina i zapieczone kieronice, nie wyregulowana gruszka przy turbinie.
Opublikowano

problem rozwiazany :D przeplywomierz :D odpiolem wtyczke i auto zaczyna sie zbierac od 2000rpm

juz wiem co wymienic :D

Opublikowano

kupilem uzywke nowy £180 zaplcailem £50 ryzykowne ale samochod bede trzymal gdzies do marca.

wziolem go w rozliczeniu. szczerze gdy bedzie sie dobrze sprawowal to go zatrzymam na dluzej ma tylko 84k mil przebiegu. Przebieg 100% wiarygodny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.