Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kodowanie pilota kluczyka wygląda tak z tego co znalazłem:

 

1) bierzesz ze sobą wszystkie kluczyki z pilotem jakie masz,

2) wsiadasz, zamykasz drzwi (nie ryglujesz)

3) włączasz zapłon dosłownie na 2 sekundy jednym z kluczyków i zaraz go wyjmujesz ze stacyjki

4) wciskasz na pilocie przycisk otwierania i nie puszczasz

5) 3 razy klikasz przyciskiem zamykania i puszczasz zamykanie

6) dioda w pilocie powinna mrugać i zamki zaryglować się i odryglować- programowanie poprawne

7) powtarzasz na wszystkich pilotach operację od pkt. 4

 

 

 

ALE moje pytanie brzmi następująco

 

Czy jeśli kupie kluczyk, dam go panu ślusarzowi, żeby mi go wyrzeźbił biorąc na wzór mój obecny klucz:))) a potem zakoduje go według podanej powyżej instrukcji to będę miał następny oryginalny działający kluczyk,czy jedynie otworze nim i zamknę samochód? Oczywiście dorobie też IMMO i włożę do kluczyka.

Opublikowano
Jeśli wyrzeźbisz grot kluczyka i uda Ci się zaprogramować pilot centralnego zamka to i tak pozostaje sprawa transpondera , a konkretniej jego zaprogramowanie. Bez tego otworzysz samochód/zamkniesz samochód, przekręcisz kluczyk w stacyjce ale samochód nie odpali
Opublikowano

witaj, kolego a mnie się zdaje że ty nie masz immobilizera a po drugie gdzieś czytałem że kodowanie innego kluczyka tylko poprzez inpe

to czy masz immobilizer możesz sprawdzić dorabiając grot do kluczyka i spróbuj zapalić a jeśli masz auto przed liftem i stary typ kluczyka to na bank nie masz immo

Opublikowano

Co Ty martog wypisujesz?

W starego typu kluczykach, przed liftem, tez byly "pestki" immobilizera, tansponder Philipsa, typu PCFcostam, nie pamietam juz...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
kolego arecki może i były ale ja miałem 2 tds-y a kolega który ma problem chyba ma tds-a i w żadnym nie było immo teraz został mi jeden a w komplecie kluczyków mam taki mały plastykowy który nosi się w portfelu na wypadek wszelki i tym plastykiem odpalam auto nie ma w nim żadnego czipu głupot bym nie wypisywał, a może były tylko z alarmem fabrycznym ja miałem bez
Opublikowano
Mam na pewmo IMMO rozbierałem kluczyk jak wymieniałem gumki i baterię jest w środku pestka ale mi nie oto chodziło nie o immo pytałem bo z immo nie ma problemu dorobić. Mnie interesuje czy zakoduje sobie sterowanie pilota otwieranie zamykanie drzwi itd.
Opublikowano
Nie daję sobie głowy uciąć ale myślę ,że tak. U mnie po zakupie BMW pilot nie działał. Po wymianie baterii zaskoczył po 1 próbie zaprogramowania i działa do dziś :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zakodujesz tak kluczyk (nowy czy używany), to wszystko będzie działać, jak dodatkowo zakodujesz IMMo i dasz go ślusarzowi, to będziesz miał pełnowartościowy kluczyk.

 

 

Co do IMMO w nie każdym tdsie, to sorki, ale to bzdura, każde e39 miało immo.

Mogłeś Ty go nie mieć, bo wiele osób jak już pogubią się kluczyki i zostanie ostatni, to wyjmują kość immo i przyklejają ją pod plastikiem w okolicy stacyjki, następnie dorabiają sobie nowe kluczyki bez immo i śmigają dalej, założę się, że tak było i u Ciebie, a że tym plastikowym możesz odpalać, to tylko dla tego, że w nim jest zatopiona kość immo. Raz widziałem, jak właśnie cały ten plastikowy kluczyk był przyklejony pod plastikiem.

Nie ma co się bać, dla złodzieja takie immobilaizer, to żadne zabezpieczenie...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
będzie działać sto procent, a przyklejają w okolicy stacyjki bo dokładnie na stacyjce jest antena imo zaraz w miejscu gdzie wkłada sie kluczyk, takie plastykowe kółko z gniazdem na wtyczkę
  • 6 lat później...
Opublikowano

Cześć


Istnieje możliwość zakodowania kluczyka jakimś ogólno dostępnym programem? Centralka z pilota się nie otwiera... zakodowanie kluczyka poprzez włożenie w stacyjkę i wyjęcie itd. nie działa. Wiąże to z tym że mam wykodowany ews w sterowniku silnika. Dodam że kluczyki wykodowały się bo odłączyłem wtyczki od ews oraz gm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.