Skocz do zawartości

e39 3,0d 2001r - pompa paliwa ? nie odpala ? Gaśnie.


motopawlak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

niestety musze poruszyc ten temat od nowa. Tydzień było ok, znowu to samo, auto nierówno chodzi, gaśnie w trasie lub na postoju lub ciężko go odpalić, co najgorsze przed wymiana czujnika dawkowanie wtrysków było praktycznie idelane, po podpieciu teraz pod kompa czujnik pokazuje dobrze a wychodzi na to ze wtrysk 2 i 3 do wymiany. niemozliwe ze przez kilka dni tak sie pogorszyło, moze cos z pompa wysokiego cisnienia ? mechanicy rozkładają rece. wyświetla się błąd "za wysokie ciśnienie w magistrali". raz chodzi idealnie tak jak dziś, przez cały dzień nie było problemu z odpalaniem i jeżdzeniem a pod wieczór zaczął nierówno chodzic i zgasł. wczoraj zaś nie chciał odpalić rano, dopiero za którymś razem, pojechałem w trase zgasł 2 razy na autostradzie. prosze o pomoc bo juz niewiem od czego zaczac... trzeba by wymienic pół samochodu żeby dojść co jest zepsute. wtryski wykluczam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak stabilnego ciśnienia na szynie CR, w większości przypadków przy rozruchu pompa nie jest w stanie nabić tych 170 aby dokonać rozruch silnika. Nie oznacza to jednak, to za chwilę będzie podobny problem, bo może wskoczyć na 190 i samochód "zagra". Innym objawem jest przykładowo falowanie obrotów. Diagnoza przez pompiarza. Nie wiem, jak to sprawdzić samemu w domu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jak najbardziej. Z tego co kojarzę, to pompa w baku daje około 0,5b, następnie wstępna daje około 3,5-4. Teraz wchodzi CR i ma dawać powyżej 280. Do rozruchu wymagane jest około 170-180.

Podepnij się INPA i sprawdź co i ile Ci daje. Zaobserwuj co "faluje" w czasie pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ciągle to samo, czy problem może tkwić w elektronice ? raz odpali bez problemu, lecz po 3 minutach gaśnie na wolnych obrotach, a raz nie odpali wcale :mad2: wciąż jest podłączony ten box chiptuning z allegro, boje sie to zdemontować by nie było jeszcze gorzej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze wywal tego boxa jakiego ktsa podłączałeś? tak jak ci wcześniej mówiłem pompka w baku nie pracuje!

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bosha, pracuje bo raz odpala bez problemu a raz wogole i gasnie w trakcie jazdy a cisnienia obu pomp pokazuja ok, czytalem o takim samym przypadku, gosc wymienil wszystkie pompki czujniki wtryski itp i dalej to samo, auto nie odpala i nikt nie poda przyczyny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadne urządzenie diagnostyczne nie pokaże czy działa pompa w baku no i na pewno nie pokaże jakie ta pompka daje ciśnienie odczytasz ciśnienie pompy progowej ale nie w baku lepiej zmień mechanika

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem taki przypadek w E60 525 d problemem okazał się BOX który podawał złe dawki a do komputera szła dobra informacja. BOX był przy jarany i dlatego świrował i złe parametry odczytywał z czujnika CR i źle sterował regulatorem CR.

 

Wywal boxa zobacz czy problem dalej się pojawia. Jak dalej się pojawia to sprawdź ciśnienia pompy progowej i na CR, sprawdź wtryski jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. U mnie były trafione kabelki przy ecu i przy samym czujniku cr. Oprócz tego pompa cr potrzebowała kalibracji (po uprzedniej regeneracji - sekcje, zawory, uszczelniacze. Korpus był prosty więc został). Co ciekawe - źle skalibrowana i uszczelniona pompa przechodziła testy na stołach boscha (2 różnych).

 

co to box ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawiozłem auto do warsztatu, wywalili boxa, sprawdzili mechanicznie wtryskiwacze i mówi że narazie jest ok, pompki działają, lecz jest za niskie ciśnienie na zasilaniu i to może być powodem nieodpalania nierównego chodzenia i gaśnięcia, obstawiają jakiś zaworek podciśnieniowy przy pompie, jest coś takiego ? jak to skomentujecie ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc powiem ci tak nadal pozostaję przy tym ze pompka w baku do wymiany

zapytaj się lepiej tego mechanika jakie dawała ciśnienie i napisz.

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.