Skocz do zawartości

320i 24V Drgania silnika


rm23

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...
  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć!

Koledzy mam podobny problem, z obrotami i mocą.

Mam 320 24v 93r z sekwencyjnym wtryskiem gazu, po odłączeniu akumulatora samochód prawie chodzi bez zarzutu ale wyczówam opóźnioną reakcję na dodawanie gazu, ale problem pojawia się po paru dniach jazdy.

Po odpaleniu na benzynie bo inaczej nie mozna i dodaniu gazu potrafi nawet zgasnąć, bardzo trudno wkręca się na obroty i ogólnie jest ospała tak do 3500 obr, a w czsie jazdy mozna wyczuć chwilowe jakieś zadławienie.

szpece z każdym razem mówią że sonda wymieniłem już trzy i nic, a co dziwne poprawia się pd odłączeniu akumulatora.

Słyszałem że adaptacja kompa gazu jest nie dokładna z komp.. benzyny i wprowadza błędy, ale nawet przed założeniem gazu terz miałem odczucie że ta BEJKA nie zawsze kręci na maksa.

 

pozdrawiam Mirek!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś taki problem z poldolotem na gazie. Założyłem reseter i problemy się skończyły. Procesor sterujący silnikiem sczytuje głupoty i stąd te problemy.Reseter kosztuje ok.90zł i w Twoim przypadku prawdopodobnie pomoże.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś taki problem z poldolotem na gazie. Założyłem reseter i problemy się skończyły. Procesor sterujący silnikiem sczytuje głupoty i stąd te problemy.Reseter kosztuje ok.90zł i w Twoim przypadku prawdopodobnie pomoże.

 

:handshake: a możesz mi bardziej wyjaśnić co to jest ten reseter, jak to podłączyć i gdzie kupić.

 

Wielkie dzienki!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyłączeniu zapłonu reseter odcina zasilanie do komputera na 5-20 sekund i w ten sposób przywraca ustawienia fabryczne kasując wszystkie zapisane błędy. Podłączenie jest bardzo proste bo to tylko 5 kabelków i dobrzy gazownicy wiedzą o co chodzi. W tej chwili nie mam żadnych danych producenta, ale jak znajdę to Ci podrzucę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyłączeniu zapłonu reseter odcina zasilanie do komputera na 5-20 sekund i w ten sposób przywraca ustawienia fabryczne kasując wszystkie zapisane błędy. Podłączenie jest bardzo proste bo to tylko 5 kabelków i dobrzy gazownicy wiedzą o co chodzi. W tej chwili nie mam żadnych danych producenta, ale jak znajdę to Ci podrzucę.

 

http://www.protecdigital.pl/products.htm

Jest to PD 55 cena 45zł.

http://www.protecdigital.pl/SCHEMATY/PD55.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam !!

Alz mam jeszcze prośbę, mozesz mi powiedzieć gdzie się wpiołeś z resetem ECU, bo już kupiłem to cudo co mi pleciłeś, ale nie chcę kopać całej instalacji przy kpmpie, a jeśli już to powiedz który to przewód od zasilania ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
mam to samo e36 320i z gazem II generacji strzelala a teraz na wolnych obriotach ma leciutkie nieregularne drgania nie wiem dlaczego nadmieniam, że z powodu strzelania musiałem,\m wymieniac zawory w głowicy i szlifować gniazda teraz nie strzela ale nierowno pracuje silnik a na wolnych obrotach leciutko dra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nierowna praca silnika to wynik najczesciej nieszczelnego dolotu. Nie koniecznie musza to byc pekniecia rury dolotowej.... u mnie lewe powietrze silnik dostawal przez elektrozawor od filtra weglowego odpowietrzenia zbiornika paliwa. Pod przeplywka w e36 320-325 jest taka czarna puszka czyli ten filtr weglowy (zbiera on opary z obiegu w zbiorniku paliwowym i skrapala) obok niego jest ten elektrozaworek z ktorego wezyk prowadzi do przepustnicy. Po wlaczeniu zaplonu zaworek powinien przejsc w pozycje zamknieta (zasysanie do przepustnicy skroplonego paliwa jest sterowane komputerem). Moj zaworek byl otwarty caly czas i auto mialo lewe powitrze przez co silnik pracowal nierowno. Mozna zdjac wezyk idacy od tego elektrozaworu do przepustnicy i na probe go zaslepic - wszystko jest jasne. Dodatkow przy poszukiwaniu nieszczelnosci dolotu polecam zakupic w sklepie srodek do rozruchu w sprayu... i na jalowym biegu psikac w okolice potencjalnie nieszczelnych miejsc. Zassanie tego srodka owocuje zwiekszeniem obrotow i wiadomo skad bierze powietrze. Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mhm, no to i ja "dorzuce kamien do ogrodka"

 

jak widac przyczyn moze byc wiele. Mialem przez chwile to samo - silnik lekko drgal na wolnych obrotach. Stalo sie to po wymianie swiec. Jak sie potem okazalo jedna z nich nie byla dokrecona prawidlowo. Myslalem, ze swiece sa felerne i kupilem drugi zestaw no i po wymianie ww. objawy ustapily. Silnik pracuje na benzynie M52 2.0.

 

Pozdrawiam,

Artur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Bracia jestem z tym problemem z wami:)

Nie wiem co i jak, Resetowałem kompa zmieniałem swiece i uszczelkę na klawiaturze i dlej drga, co wiecej lubi strzelić gdy mocniej sisnę gazem ,

(benzyniak) Posprawdzam dolot sym środkiem do rozruchu może coś da.

Jak przyspieszam to ładnie gwizda mi silnik sasysamym powietrzem

wieć nie wiem czy to lewe czy tak gra bemka:)

 

Drgania mam bez falowania obrotów, a jak kupilem auto to chodził cichutko jak melex:) :duh:

Bez gazu nie ma JAZZU....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam kolegów. U mnie objawy ustały. Przejechałem juz po remoncie ok 2tys km i nie powórciło drganie. U mnie potrafił strzelic po gwałtownym wcisnieciu pedału. Aby było ok wymieniłem gume od przepływki do przepustnicy, sonde, wkład pompy paliwa i podłozyłem papierowe uszczelki pod cewki zapłonowe bo wczesniej ich nie miałem. Były chyba jakies micro przebicia bo teraz jest cacy. A w ksiązce serwisowej jest zaznaczone ze podkładki muszą byc a kabel masowy na 6i 3 cylindrze. Teraz jest super. I co najwazniejsze wczesniej silnik wydawał mi się troche głosny w swojej pracy. A teraz cisza. Wydechów nie słychac. A w czasie jazdy to az szeptem mówie bo tak cicho się zrobiło. Poprostu jak fabryka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem takie drgania kiedyś w oplu i znikły po wymianie świec wstawiłem świece hampiona
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Miałem podobnie,a dochodziło falowanie obrotów.

-wyczysciłem silniczek krokowy

-sprawdziłem wszystkie przewody dolotowe powietrza(by nie ciągło lewego)

i objawy ustąpiły:::::

Teraz zapalam silniczek kłade szklanke pełną wody i ideał.,.....nic kroli nie uleje hehe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
dodam do tematu ze zauwazylem u siebie w nocy ze wszystkie cewki moje maja przebicie wymienie je gdzies do 2 tygodni i dam znac czy cos sie poprawilo.... jesli tak to bede najszczesliwszym czlowiekiem na Ziemiiiiiiiii;)
jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.