Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

chciałbym włożyć do E46 2.0i(1999r) silnik od E36 2.3(1999r), czy będzie pasował? jeżeli nie to co trzeba przerobic?? no i czy taka zmiana będzie odczuwalna(chodzi o moc) :D bardzo prosze o rade!!!

pzDr

Opublikowano
witam

chciałbym włożyć do E46 2.0i(1999r) silnik od E36 2.3(1999r), czy będzie pasował? jeżeli nie to co trzeba przerobic?? no i czy taka zmiana będzie odczuwalna(chodzi o moc) :D bardzo prosze o rade!!!

pzDr

 

Skąd wziąłeś takie auto jak E36 z 1999 roku z silnikiem 2.3 :lol: Chyba coś ci się pokiełbasiło...

Opublikowano
Do dzieciak- będzie pasował. odczujesz lepsze przyspieszenie, większy moment obr. ale jak już sie bawić w swapa to na 2,8.
kocham moją bejke!!!!!!!!!!
Opublikowano

no Panowie znawcy BMW...nie wiecie ze takie BMW bylo???ma je nawet nasz kolega z forum LAbrador ( 323Ti E36 Compact 2.5L R6 24V 98r

) :norty:

 

pozdrassyyy

Opublikowano
Nie wiem czy to nawet na tym forum nie czytałem o tym że silnik ten był zrobiony specjalnie na rynek niemiecki aby mieścił się on w niższych stawkach OC.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

IMO szkoda roboty z tego typu przekladka. Nic wiele to nie da.

Rozumiem kogos kto ma silnik 1.8 i chce przelozyc 2.5 albo 2.8 ewentualnie 3.0

Zmiana z nowoczesnego 2.0 na mniej nowoczesny 2.5 troche nie ma sensu.

Tyle pracy dla kilkudziesieciu HP?

Opublikowano

wiem że 20hp to prawie nic, ale ten silnik świeci sie jak psu jaj... :D ma przejechane 29tys, gdzie moja E46 około 160tys, no i druga sprawa że dostaje go za darmo, więc zapłace tylko za przełożenie

a komputer?? zostaje czy trzeba zmienic??

pzDr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Komputer do wymiany, zdziwiłbym się jak by poszedł sinik na inny kompie. Całe wiązki pewnie też. Nie wspomnę o liczniku a i może nawet stacyjka (nowszy immobilajzer) - w E46 informacja o przebiegu przechowywana jest w 3 miejscach: kluczyk, szafa i sterownik - gdzieś będzie indziej i nie pojedzie.

 

A ten Twój obecny jest coś z nim nie tak??

 

Już to widzę jak zmienisz ten silnik - no ofence.

 

EDIT: umyj silnik i już. Zawsze zostaje wiarygodność przebiegu tego 323.

Opublikowano
denerwuje mnie ten moj silnik, wymieniałem już 2razy czujniki położenia wałka rozrządu i wału korbowego, padła mi sonda lambda, no i coś nie jedzie, bardzo ciężko sie rospędza od 120w góre ciężko idzie!!!
Opublikowano
uroki dwulitrowek co 3 -cia sztuka słabo jezdzi powyzej 100 - 120, ja na twoim miejscu zastanowiłbym sie czy odrazu nie kupic 3.0 , moc sporo wieksza a przerobka podobna a nawet łatwiejsza. jak chcesz od e36 to musisz miec instalke do takiego silnika tylko ze od e46 + komputer + przepływka, zdjac musisz ewsa z kompa, osprzet silnika tez rozni ,duzo kombinacji. kup odrazu na gotowo 3.0 24v od 330i cały kompletny. taka jest moja rada.
jak ja kocham m-powery !!
Opublikowano
330i hmm licz się z tym że musisz tez powymieniać półosie,chyba piasty i nie wiem czy nie amortyzatory napewno inny drazek stabilizacyjny z tyłu napewno by się coś jeszcze znalazło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.