Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam udzielam sie z takim problemem jakim posiadam w swojej 320i 2000r podwójny vanos 150 km, słuchajcie jest tak ze przy ruszaniu np ze swiateł albo z parkignu silnik jest słaby, mianowicie chodzi o to ze dławi sie jak cholera jesli np ruszam bez dodania gazu a nawet i gasnie, musze dodawac znaczna ilosc gazu zeby nie zgasł, jak patrzyłem w 1.8 np no przy ruszeniu bez dodania gazu obroty spadna do 100 w doł i auto bez problemu ruszy, nie mam pojecia od czego zaczac i co to moze byc przyczyną, czy czujnik sprzęgła, wysprzęglik, moze sprzegło?
Opublikowano
Kolego 318i jest lżejsze o 100kg, ma bardzo podobny moment chyba 10Nm różnicy i jest 8 zaworowa. Tak więc przyjemniejsza do jazdy. Ale tak na serio, podłącz kompa, sprawdź czy hamulce nie trzymają. Jak to nic nie przyniesie to sprawdź czujniki vanos, i wału korbowego - ale raczej trzeba wymienić bo ciężko je zdiagnozować. No i w dodatku koledzy nie polecają zamienników tylko oryginał.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
chodzi o to ze auto moc swoja ma przynajmniej tak jak mi sie wydaje, ale przy ruszaniu z miejsca strasznie obroty spadaja np jak kolegi bmka z takim samym motorem ruszałem to u niego spadnie do 100obr/m w dół i auto ruszy, a u mnie znowu spadaj z jakies 300 albo i lepiej i auto gasnie, a tak to wszystko jest okey
Opublikowano
witam ja mam taki motor i wydaje mi się że mam tak samo. w sumie auto chodzi bardzo dobrze, ale bez gazu ciężko jest ruszyć potrafi zgasnąć jesli się samym sprzęgłem operuje. ja miałem na początku problem z dolotem, miałem nieszczelną rurę gumową przed przepustnicą i dlatego auto gasło, po wymianie jest dużo lepiej, ale i tak czasem potrafi zgasnąć ruszając bez gazu. Nie wiem czy ten typ tak po prostu nie ma. Trzeba do tego auta przywyknąć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg mnie nadal jest jakas nieszczelność w dolocie... albo czujnik wałka...
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
nie no cos ty jak dodam gazu nawet do 1tys albo 1,2 tys to nie zgasnie, nie wiem czy mnie dobrze rozumiecie o co mi chodzi, chodzi o to ze np chcąc ruszyc z miejsca jest ciezko bez dodania gazu auto na postoju ma jakies 750/800 obr gdy wsadze 1 i zaczne powoli ruszac silnik powinien czy odpowiednim momecia puszczenia sprzegła regulowac sam automatycznie otwieranie przepustnicy aby nie zadusic silnika a własnie tego nie robi, i aby ruszyc bez dodania gazu musze naprawde powoli puscic sprzegło albo zeby temu zapobiec dodac dazu, wiem ze np u znajomego w e36 2.0i jest zupełnie innaczej w e46 2.0i tez innaczej sie rusza, tylko o to mi chodzi, auto ma swoją moc taka jaką powinno miec było sprawdzane, moim podejzeniem leży że może to byc czujnik położenie sprzęgła albo czujnik położenie przepustnicy albo jeszcze któraś pompka sprzęgła poprostu nie równomiernie łapie sprzęgło, zwracam sie dlatego do was o porade czy ktos miał taki przypadek :)
Opublikowano
zebyś miał taki przypadek wtedy byś zobaczył jakie to jest uciażliwe, np przy parkowaniu albo ruszajac w korku i dodajac albo 1200obr albo przygasa silnik albo kangurek wiec wiesz... myslałem własnie nad czujnikiem wolnych obrotów, nie mam pojecia gdzie on sie znajduje nie interesowałem sie jeszcze tym
Opublikowano
Bez podłączenia do kompa można tylko wróżyć z fusów i zgadywać... Zeskanuj INPĄ i pewnie dowiesz się co jest nie tak, inaczej szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Zagwozdka będzie gdybyś ewentualnie dowiedział się że nie ma żadnych błędów a auto nie jedzie.
Opublikowano (edytowane)

no to w tym momęcie cie objaśnie ze mam stały dostemp do kompa i to porządnego w tym rzecz ze komp nic nie pokazuje:), dziwi mnie jedna rzecz.. ten zaworek co jest przykręcony do kolektora ssącego i jest połączony z taka prostokątna puszką plastikową, częśc osob nazywa na to krokowiec... ale chodzi mi o to czy ta gruszka(zaworek plastikowy) powinien otwierac zamykac przy pewnych obrotach czy nie,

 

 

mam na myśli o tą gruszke

http://www.google.pl/imgres?q=e+46+320i+krokowiec+e46+320i&um=1&hl=pl&newwindow=1&tbo=d&tbm=isch&tbnid=VQj_9sM4uEzQiM:&imgrefurl=http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php%3Ff%3D69%26t%3D127877&docid=Lb2DUybKWpzTuM&imgurl=http://img512.imageshack.us/img512/4339/e46cabinfilter4.jpg&w=400&h=300&ei=0zStULmSPILj4QSAuIHgAg&zoom=1&iact=rc&dur=620&sig=115084879923674649839&page=1&tbnh=145&tbnw=190&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:16,s:0,i:133&tx=122&ty=89&biw=1280&bih=836

Edytowane przez Arturnmp123
Opublikowano
Zawór DIS - powinien zamykać się jak odpalasz i pozostać otwarty do obrotów 4500. Przy wyłączonym jest otwarty
Opublikowano

nie rozumiem, Gdy auto jest zgaszone - Jest Otwarty?, A Gdy Auto pracuje powinien być - zamknięty? i powinien otwierac sie przy 4,5 tys.obr tak?

 

Poltec bo ty chyba sie walnełes w pisaniu?

Zawór DIS - powinien zamykać się jak odpalasz i pozostać otwarty do obrotów 4500. Przy wyłączonym jest otwarty

Opublikowano
Zawór disa można czyścić - jest o tym sporo na forum. Jeśli to nic nic nie da pozostaje szukać sprawnej używki ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.