Skocz do zawartości

Arturnmp123

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem/ E46 320i

Osiągnięcia Arturnmp123

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam potrzebuje zgrac od kogos soft ori do silnika m52b20tu może ktoś ma zgrany był bym wdzięczny..
  2. dduban uszczelki wymienialem vanosa, no jak tak twierdzicie ze to pewne to chyba nie mam wyjscia tylkogo wymienic bo szczerze mówiac nic wiecej nie przychodzi mi do głowy.. odezwe sie jak wymienie, adaptacje robiliscie po wymianie?, a tak miedzy innymi zapytam sie ktos miał podobny problem, ewentualnie słyszał co moze byc przyczyną przy ruszaniu auto strasznie słabe jest, np gdy stoi samochod i wsadzi sie 1 i zaczynamy ruszac obroty bardzo mocno spadaja w dół porównywałem to z inna bmka z takim silnikiem i jest róznica
  3. a skąd taka pewnośc? auto odpala normalnie nie falują obroty pali dobrze?, szczerze to myslałem o tym ale to moim zdaniem palił by dosyc ciezko albo coś
  4. dziwne jest to ze nie wali zadnego błędu jakiegos czujnika czy coś poprostu auto hu... jedzie i tyle, u ciebie był błąd ze czujnik padł?
  5. cewki podmienione bez zmian wymieniłem, po odpieciu czujnika połozenia wałka od dolotu samochod nie strzelał na zimnym przy dodaniu gazu, wkrecał sie też na obroty ale bardzo opornie, wymieniłem czujnik i strzela dalej mam wrażenie jakby na rozgrzanym silniku stracił teraz mocy, zamówiłem czujnik położenia wałka od dolotu febika(tam czesto ori siedzi, wydechu febika ori siedział), mam wrażenie jakby vanosy nie chodziły, na kompie pokazuje ządaną wartosc i obecną wartosc na wolnych obrotach wszystko jest ok, trzeba raczej zobaczyc to przy obciązeniu nieprawdasz?, na benzynie jest taki dziwny objaw, z miejsca jak wcisne pedał w podłoge auto poszarpuje w trakcie wkrecania sie na obroty a jak dojdzie do 5tys/obr to do 6,5 strasznie opornie sie kreci, cisnienie paliwa około 3 było, jakies porady?mam stały dostęp do kompa więc moge coś jeszcze posprawdzać
  6. ma ktos jakies rozsądne pomysły poza wymienianiem wszystkiego pokolei jak leci? Auto strzela w kolektor nie ma mocy na zimnym, ciezko sie wkreca na obroty, zanim nie wyjdzie wskazówka poza niebieskie pole temp, potem auto juz jedzie praktycznie normalnie
  7. ja sam wymienialem turbo, panowie którzy regenerowali tego nie zrobili.. :)
  8. Problem rozwiązany, tam jest regulacja czapką z geometri, generalnie turbo składa cie z 2 czesci czesc zimna i gorąca luzuje sie 6 srubek od czesci zimnej(aluminium) i przekręcamy o jakies 0,5mm albo 1,0mm i juz zmienia sie połozenie geometri i cyka:)
  9. Witam Panowie i Panie mam taki problem z Bmką WW iż została zregenerowana turbina bo staneła demba i teraz gdy zostałą załozona nowa, Problem polega na tym ze jak teraz stane w miejscu wsadze 1 bieg i rusze i nagle dodam gaz w podłoge to do 3 tys/obr ledwo co jedzie a jak łapnie 3 tys to w fotel wciska, na 2 biegu znowu tak od 2,3tys ciagnie 3,4,5 bieg tak samo, patrzyłem DPFA Egr, podobno jest jakas regulacja na turbinie gdzies wyczytałem ale nie mogłem znalesc dokladniejszego opisu albo zdjecia... ktos moze objaśnic?
  10. pompa powietrza zwrotnego gdzie to jest i co to jest, miales tak ze po nocy gdy odpalaes to trzymal tam okolo tys i kulawke miał i skakały obroty przez chwile?
  11. Witam mam e46 z 2000roku przed liftem 2.0i 150km, Wiem ze jest kupe kupe kupe tego w necie ale nie moge znalesc nic podobnego do mojego problemu, a mianowicie Problem wyglada nastepująco, faluja mi obroty na zimnym silniku brakuje mocy, gdy rano odpale samochod to na postoju jest tak ze trzyma 950/1000obr/min i wskazówka sobie podskakuje o te 50obrotów silnik pracuje nie równo i kuleje słychac gdzies z silnika taki stukot, potrwa to moze z 30 sekund i po chwili obroty podniosa sie do 1200i powoli opadna sobie do tych 800, a gdy uruchowmie i odrazu rusze to przez odcinek 500m brakuje mocy szarpie nie z oporem sie wkreca na obroty i po chwili to mija i auto jedzie normalnie bez problemu, mam wrazenie jakby go zalewało na samym poczatku a te stukanie to spalanie stukowe, nie da rade jechac bo go zalewa, ale teraz pytanie dlaczego przepływka pokazuje na obr 800/jakies 4g/s, czujnik powietrza zasysanego jest okey, temperatury ok(ostatnio zmienilem termostat gdyz pokazywało mi -5stopni i walilo błąd, jak zmienilem pokazuje -2 stopnia nie wiem dlaczego dalej jest na -?, jakies porady co jeszcze sprawdzic?, doczytałem sie cos na forach ze może byc problem z vanosami?, wymienialem oringi na vanosach w silnikach z valvatronikiem ale akurat w 2.0i m52 nie mialem okazji ma ktos jakies rospiski jak to robic?, zapomnialem dodac pewna rzecz co mnie zaciekawiła i moze byc istotna, po odkreceniu korka oleju silnik praktycznie wogle nie przygasa tak jak np jest to w e36 2.0i... co to moze byc ?
  12. Witam posiadam e46 2.0i dzis zobaczyłem a raczej usłyszałem takie zęzenie w kolektorze ssacym przy dodaniu gazu tak okolo 3 tys, brzęczy cos tam koło zaworu Dis. przepustnicy, nie mam pojecia co to moze byc, tak apropo w tym silniku są te klapki w kolektorze? czy akurat w tym silniku odpowiada za klapki zawór Dis?
  13. Witam Mianowicie wszystko działa tak jak trzeba, sam dopkładnie nie wiem co było przyczyną, roebrałem prawą i lewa komore wyjołem pompke obejzałem zamontowałem spowrotem a w lewej komoze delikatnie podgiołem drucik który trzyma tą rurke w sęsie ze usztywnia zeby do dna prawie dotykał i to tyle wszystko działa dzieki za porady:)
  14. nie sprawdzilem dokladnie bo mialem prawie caly bak paliwa a bylo dosyc chlodno na podworku i paliwo w baku bylo tak zimne ze trepiac sie w nim przez 30 sekund nie bylo czucia w palcach:) zbieram informacje robi sie juz cieplej i chce sie tym zajac, mam rozumiec, ze pompka powinna zebrac paliwo do prawej komory gdy bedzie jakies tam 20-30l paliwa w zbiorniku? czy ma byc prawie ze idealnie porowno?oczywiscie minimalnie moze sie roznic:), wymienie chyba tą pompke i sie okaze, ile to kosztuje tak mniej wiecej?
  15. wytarta membrana w pompce?, moje podejzenie tkwi w lewej komoze, Gdyz w prawej mamy pompke ktora pompuje paliwo a do lewej komory trafia przelew a nastepnie z lewej komory paliwo jest przelewane za pomoca rurki do prawej i tak polega caly cykl, watpliwosc moja polega na tym ze przewod ktory znajduje sie w lewej komoze poprostu pływa sobie za wysoko i nie przelewa paliwa w pewnym momecie ale to tylko moje podejzenia :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.