Skocz do zawartości

335i e92, mock (404KM 590Nm TC-performance)


mock

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 291
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pomyśl nad oklejeniem lusterek w czarny połysk :P Wydaje mi się, że wtedy ten pasek podkreślałby jeszcze fajniej linię auta :mrgreen:

Moje galerie:


Jest :) BMW F30 // 335XI // BLACK

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=167&t=397494


Była :( BMW E90 // 330D // M-PAKIET

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=339724

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do srebrnego super pasuja :) teraz jeszcze oklepane stylingi 313 do kompletu w 19' oczywiście ;) , nerki czarny połysk ramki + chrom szprosy, lampy tył LCI i lotka performance carbon+ splittery carbon - to mój plan na twoje auto :mrgreen: - dobry ;P ? No dobra jeszcze dyfuzor performance OE pod zderzak tył ;).
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd je wziąłeś? bo już chyba nie robią ,a do siebie myślałem nad nimi :D

 

Allegro.pl :) były leżaki magazynowe za grosze, więc żal było nie wziąć. W autoryzowanej dystrybucji już faktycznie są wycofane.

 

do srebrnego super pasuja :) teraz jeszcze oklepane stylingi 313 do kompletu w 19' oczywiście ;) , nerki czarny połysk ramki + chrom szprosy, lampy tył LCI i lotka performance carbon+ splittery carbon - to mój plan na twoje auto :mrgreen: - dobry ;P ? No dobra jeszcze dyfuzor performance OE pod zderzak tył ;).

 

Wg mnie trochę szkoda, że srebrny kolor na pasku zrobili dokładnie w kolorze titanum silver i znika na moim lakierze.


313 już czeka w garażu na wiosnę ;) Nerki i lusterka w czarny połysk pewnie chociaż przymierzę, większa lotka też za mną chodzi. Dyfuzor performance muszę obejrzeć, bo prawdę mówiąc nie kojarzę.

Splitery odpadają, bo już nie dam rady jeździć bliżej asfaltu. Tylne lampy lci też mi nie leżą, wolę oryginał.

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybys potrzebował ogarnać tył hebli to zapraszam po rozwiazanie p&p bez zmiany piast.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu masz do dystansu "doklejony" dodatkowy krążek z frezem?

 

To chyba po prostu kołnierz centrujący wysmarowany jakimś smarem :P A dystanse standardowe od RRC :D

Moje galerie:


Jest :) BMW F30 // 335XI // BLACK

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=167&t=397494


Była :( BMW E90 // 330D // M-PAKIET

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=339724

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Trochę nowości już jest na horyzoncie :) lotka + dyfuzor performance już zamówiona i do mnie lecą. Szykuje się też konwersja tylnych hamulców na większe (dzięki, cypisek21;))
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę kolega z Płocka. Siema i pozdro z tego samego miasta ;)


Jeszcze nie zajrzałem na 1 str. ale zaraz to zrobię i chętnie zobaczę co się porobiło :D Mam pytanie co do zderzaka przedniego. To ori ? Własnie dzisiaj przypłynęła do mnie amerykanka i muszę przód założyć z lampami i maską bo dół zagięty. Zderzak ciężki temat znaleźć ładny i zastanawia mnie zamiennik, ale kiedyś chciałem do e36 założyć zdjąłem z niego folię i nawet nie podchodziłem z tym do samochodu. Obawiam się, że dalej jest to samo z jakością.

Na marginesie, może ktoś z obecnych poznał na własnej skórze jakość tych lamp?





OOOOOOOOOOOOOOO STARY ! POŚWIECIŁEM godzinę życia żeby przeczytać od pierwszej strony Twoje przygody z TC. Więc za ok 30 tys zyskałeś 100KM + rok byłeś praktycznie bez samochodu? Odechciało mi sie po tych Twoich modach nawet filtra na K&N'a wymieniać... zostane przy oryginale. A tak serio, ja bym nie wytrzymał na pewno tyle co Ty, albo ktoś się zna na swojej robocie albo niech nie pierdzieli, że się zna. Finalnie rok później i worek pieniędzy dalej nie ma 500+ i efektu, który tak na prawdę chciałes. Przykre.. :( chodź nauczka dla innych, żeby tą firmę omijać szerokim łukiem. Też mi się marzy 500+ ale nie za za tę cenę bez przesady. Nerwy nie są tego warte. Najprawdopodobniej zostanę przy samym chipie bezpiecznie a dalej pójdę w mody optyczne.


Sorry za offtop w Twoim temacie ale jak już tyle przeczytałem to dałem sobie prawo opinii na ten temat :mrgreen: :wink: Tak czy inaczej kibicuję na 500+ !


Moje pytanie co do tarcz . W którymś poście napisałeś, że znalazłeś w końcu ideał czyli: DBA 4000 T3, później napisałeś , że jednak zmieniłeś na Zimmerman + zaciski BMW F34 M4. Czyli nie były wystarczające ;) ? I olej... zostałeś przy Motulu 8100 ?


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę kolega z Płocka. Siema i pozdro z tego samego miasta ;)


Jeszcze nie zajrzałem na 1 str. ale zaraz to zrobię i chętnie zobaczę co się porobiło :D Mam pytanie co do zderzaka przedniego. To ori ? Własnie dzisiaj przypłynęła do mnie amerykanka i muszę przód założyć z lampami i maską bo dół zagięty. Zderzak ciężki temat znaleźć ładny i zastanawia mnie zamiennik, ale kiedyś chciałem do e36 założyć zdjąłem z niego folię i nawet nie podchodziłem z tym do samochodu. Obawiam się, że dalej jest to samo z jakością.

Na marginesie, może ktoś z obecnych poznał na własnej skórze jakość tych lamp?





OOOOOOOOOOOOOOO STARY ! POŚWIECIŁEM godzinę życia żeby przeczytać od pierwszej strony Twoje przygody z TC. Więc za ok 30 tys zyskałeś 100KM + rok byłeś praktycznie bez samochodu? Odechciało mi sie po tych Twoich modach nawet filtra na K&N'a wymieniać... zostane przy oryginale. A tak serio, ja bym nie wytrzymał na pewno tyle co Ty, albo ktoś się zna na swojej robocie albo niech nie pierdzieli, że się zna. Finalnie rok później i worek pieniędzy dalej nie ma 500+ i efektu, który tak na prawdę chciałes. Przykre.. :( chodź nauczka dla innych, żeby tą firmę omijać szerokim łukiem. Też mi się marzy 500+ ale nie za za tę cenę bez przesady. Nerwy nie są tego warte. Najprawdopodobniej zostanę przy samym chipie bezpiecznie a dalej pójdę w mody optyczne.


Sorry za offtop w Twoim temacie ale jak już tyle przeczytałem to dałem sobie prawo opinii na ten temat :mrgreen: :wink: Tak czy inaczej kibicuję na 500+ !


Moje pytanie co do tarcz . W którymś poście napisałeś, że znalazłeś w końcu ideał czyli: DBA 4000 T3, później napisałeś , że jednak zmieniłeś na Zimmerman + zaciski BMW F34 M4. Czyli nie były wystarczające ;) ? I olej... zostałeś przy Motulu 8100 ?


Pozdrawiam.

 


Siema z Płocka do Płocka ;)


Zderzak kupiłem używany oryginał, faktycznie, ciężko trafić coś rozsądnego, ale wg mnie lepiej polować na ori do drobnych poprawek, bo wszystko pasuje jak klocki Lego. Czego o zamiennikach nie da się powiedzieć


Przygody z TC... nigdy więcej...


Ale do projektu 500+ pewnie jeszcze wrócę, jak trauma po TC minie ;) Tylko że na pewno u kogoś profesjonalnego, a nie u tych chłopaczków.


Jeśli chodzi o tarcze - DBA były najlepsze jakie miałem w fabrycznym rozmiarze, ale po kilku tysiącach i mocniejszym katowaniu i tak się wygięły. Ale i tak doceniam ich jakość, bo rozgrzane telepały na maksa, ale po ostygnięciu wracały do kształtu i nie biły. Inne tarcze jak już zaczęły telepać, to telepały cały czas.

W każdym razie ori hamulce nie dały rady, dlatego założyłem 370mm z F36.

Tylko że niestety popełniłem naiwny błąd, bo pomyślałem, że skoro już tarcze większe, to można założyć produkt średniej firmy, tzn Zimmerman, żeby trochę zaoszczędzić.

No i tak "zaoszczędziłem", że po 5 tyś się pogięły :lol: Także teraz znowu wymienię na DBA.

Ale jest to już jakaś ewolucja, bo po Zimermany w seryjnej średnicy pogięły się już po max 2tyś km, a w średnicy 370mm "dopiero" po 5tyś :D


Tym razem założę jeszcze wieksze tarcze z tyłu, no i zobaczymy.


Jesli chodzi o olej, to jak już zacząłem lać Motul, to tak zostało (już chyba ze 3-4 zmiany).


Natomiast jeśli chodzi o nowości, to dzisiaj wreszcie dotarły do mnie fabrycznie nowe lampy tylne. Już od dłuższego czasu mnie męczyło, że po starych było widać wiek samochodu - klosze miały mikropęknięcia od środka, co szczególnie było widać na przezroczystych fragmentach.


221e016c844fea31dd9e020a53a938e6.jpg?r=1580251365713

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
U mnie ostatnio ori tarcze też zaczęły bić po rozgrzaniu, więc zamówiłem nacinane i nawiercane brembo - takie jak bmw sprzedaje jako performance. Zobaczymy jak to będzie z jakością. Oczywiście 370mm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o tarcze to faktycznie f30 ma chlodzenie z przodu słupkowe + dzwon alu. co jest zbliżona konstrukcja do DBA z wzorkiem paw. faktycznie rzadko zdarza sie pogiecie tych tarcz.

Najbardziej odpornym na skrzywienia rozwiazaniem bedzie zastosowanie M4 P+T 380 / 370 bo sama część robocza jest 100% symetryczna a termika nie jest tak przekazywana na dzwon przez te bolce pozycjonujace. wada jest to ze malo ktora 18 miesci ten układ. same tarcze są lzejsze montaz dość prosty. zdjecie z garazu łoszusta naciągacza.

bccf0c0b8dd5703agen.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.