Skocz do zawartości

KSR335i

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 335I E93 2009R N54

Osiągnięcia KSR335i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jednak kogoś trafił ten problem co i mnie :roll: Czy udało Ci się ustalić przyczynę? U mnie w 335i jest dokładnie tak samo, zaczęło się to dziać w te upały 35st. + załącza się wentylator i póki nie zgaszę silnika chodzi cały czas, tyle, że w N54 włącza się tryb awaryjny i silnik prawie nie ma mocy, no może jak w 2.0 :mrgreen: . Jak by Ci się udało ustalić co było przyczyną daj znać dla potomnych, żeby nasi fantastyczni mechanicy pół samochodu nie kazali wymienić.
  2. Temat widzę jest, ale totalnie nie żyje. Czy ktoś z Warszawy/ okolic robił mhd ostatnio i by użyczył interfejs do wgrania ?
  3. A co mówi instrukcja ? :) Próbuję gdzieś znaleźć w necie, ale ciężko coś :/ Może ktoś ma w PL? Zauważyłem też na zdjęciu u Ciebie dodatek do paliwa millers eco max -ale jest napisane, że to środek do diesla ;) lejesz to do benzyny ?
  4. Podpowiecie mi czy to https://allegro.pl/oferta/zderzak-tyl-bmw-e92-m-pakiet-8760478307 jest warte tych pieniędzy czy to zwykły zderzak z dokładką ? ;) Ładny :mrgreen:
  5. Dzięki ;) Z gustami się nie dyskutuje jak to się mówi ;) Olej lejesz 0w40? tosz to woda! :) Nie wiem czy to do końca odpowiedni olej do tego silnika :) Chętnie bym poczytał więcej o tym, ciężko znaleźć coś nt. tego motoru i oleju. Myślałem o Motul 8100 X power 10W60.
  6. A mi się bardzo podobają TE CHIŃSKIE lampy :mrgreen: Zamawiam takie same :mrgreen:
  7. Witam Ekipe ;) Czas na nowy etap, Po projekcie e36 cabrio kilku e46, 545i i 550i przyszedł czas na e93 - amerykanke z Los Angeles ;) Wczoraj przyjechała :8) :mrgreen: , jako, że mam ostry odpał nt. modów i dbania o samochody spodziewać się można sporo, ale ze smaczkiem :P :mrgreen: Trochę o aucie: Przypłynęła z USA, kupiona lekko puknięta tyłem i przodem. Niżej kilka zdjęć i rozkodowany vin dla ciekawskich ;) 3 właścicieli serwis do 70tys. mil. Ogólny carfax bardzo ładny, żadnych wcześniejszych szkód. Aktualnie samochód u lakiernika i mechanika. Chłopaki mają zobaczyć ogólne co z nią jest, co do wymiany i dać znać, osobiście nawet jej jeszcze dokładnie nie oglądałem ;) Czarna, cabrio, xenon, klima, podgrzewane fotele, łopatki . To było moim celem, wszystko spełnione :) dalej będę modził sam. :norty: Jedynie, żałuję, że nie trafiła się z Logic 7 bo to poezja w bmw. Plany na najbliższy czas: 1. Maska 2. Zderzak - widzi mi się m2 look - ale coś go nie mogę znaleźć / sugestie linki mile widziane ;) 3. Lampy przód 4. Naprawić klapę 5. Tylni zderzak - narazie ori 335i 6. Mechanika - narazie doprowadzić ją do stanu fabrycznego idealnego 7. Komputer podpiąć, przerobć na europe + aktualizacja softu komputerów , skrzyni i innych 8. Wyprać, wypolerować Jako, że N54 w moich rękach dopiero poznaję chętnie wysłucham opinii na temat oleju, jaki? Oraz oleju w skrzyni czy wymieniacie, co ile i czy w ogóle. Wiem, temat rzeka ale, Ci którzy użytkują 335i fajnie by było gdyby dali znać na temat serwisu na co zwrócić szczególną uwagę. Dzięki :wink: Pozdrowionka i do zobaczenia.
  8. O widzę kolega z Płocka. Siema i pozdro z tego samego miasta ;) Jeszcze nie zajrzałem na 1 str. ale zaraz to zrobię i chętnie zobaczę co się porobiło :D Mam pytanie co do zderzaka przedniego. To ori ? Własnie dzisiaj przypłynęła do mnie amerykanka i muszę przód założyć z lampami i maską bo dół zagięty. Zderzak ciężki temat znaleźć ładny i zastanawia mnie zamiennik, ale kiedyś chciałem do e36 założyć zdjąłem z niego folię i nawet nie podchodziłem z tym do samochodu. Obawiam się, że dalej jest to samo z jakością. Na marginesie, może ktoś z obecnych poznał na własnej skórze jakość tych lamp? OOOOOOOOOOOOOOO STARY ! POŚWIECIŁEM godzinę życia żeby przeczytać od pierwszej strony Twoje przygody z TC. Więc za ok 30 tys zyskałeś 100KM + rok byłeś praktycznie bez samochodu? Odechciało mi sie po tych Twoich modach nawet filtra na K&N'a wymieniać... zostane przy oryginale. A tak serio, ja bym nie wytrzymał na pewno tyle co Ty, albo ktoś się zna na swojej robocie albo niech nie pierdzieli, że się zna. Finalnie rok później i worek pieniędzy dalej nie ma 500+ i efektu, który tak na prawdę chciałes. Przykre.. :( chodź nauczka dla innych, żeby tą firmę omijać szerokim łukiem. Też mi się marzy 500+ ale nie za za tę cenę bez przesady. Nerwy nie są tego warte. Najprawdopodobniej zostanę przy samym chipie bezpiecznie a dalej pójdę w mody optyczne. Sorry za offtop w Twoim temacie ale jak już tyle przeczytałem to dałem sobie prawo opinii na ten temat :mrgreen: :wink: Tak czy inaczej kibicuję na 500+ ! Moje pytanie co do tarcz . W którymś poście napisałeś, że znalazłeś w końcu ideał czyli: DBA 4000 T3, później napisałeś , że jednak zmieniłeś na Zimmerman + zaciski BMW F34 M4. Czyli nie były wystarczające ;) ? I olej... zostałeś przy Motulu 8100 ? Pozdrawiam.
  9. No właśnie, nie znalazłem jeszcze nigdzie negatywnych komentarzy nt. tych lamp. Jestem raczej zdecydowany, na pewno jeśli kupię to wrzucę foty i film sprzed i po jednak myślałem, że ktoś "od nas" robił już taki zabieg.
  10. Podobno ładnie świeci. Ci z brexitu polecają ;)
  11. Cześć Panowie. Nowe konto nowy samochód i nowe projekty czas start ;). Żeby nie dublować postów, mam pytanie. Czy ktoś na forum montował lampy przednie "tuningowe" do E93 ? tego typu: https://allegro.pl/oferta/lampy-reflektory-bmw-e92-e93-06-10-3d-led-drl-7638433750 Jak to pasuje, wygląda na żywo i czy w ogóle da się to zamontować żeby pasowało jak fabryka. Zakupiłem amerykańca i muszę je wymienić tak czy inaczej bo są uszkodzone. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.