Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem ze w koleinach nie da sie normalnie prowadzic szarpie i ściąga go na każdą strone dodam ze zbieżnosć ok luzów żadnych byłem na szarpakach a tagrze podniosłem auto do góry szarpałem kołami i też żadnych luzów jeszcze jak jade ok 85 drży kierownica opony 235 55 17 pomocy
Opublikowano
Sprawdziłeś stabilizator przedni i tylny? Bardzo szybko się zużywają elementy stabilizatorów na naszych drogach. Koła wyważyłeś?
Opublikowano
problem tkwi w kołach zmien na 16" opony 225/60/16 max i bedzie spokuj ja to juz przerabiałem w e34 i w e36 coupe zrobiłem tak i mialem spokuj a dla przykładu to mam e38 z seryjnymi felami 225/60/16 i kiedys znajomy chcial mi spylic felgo 17 z oponami jak dobrze pamietam to taki wymiar jak ty masz zalozylem i tramwaj auto jechalo jak chcialo wiec zdjolem podziekowalem i tyle bylo zmian fakt auto sie fajnie prezentowalo ale jazdy nie bylo, w cupetce mialem ten sam objaw byla na 16"i kapcie byly 225/50 tam pomogla zmiana opon na 205, w e34 17" 225/50 bylo to samo a na zimowych nie to auto wiec tez zmiana, tak ze zmien opony na węższe ciut wyższe i powinno pomuc lub cale kola na 16". :mrgreen:
Opublikowano
witam nie przesadzajcie , na szerokiej oponie moze jedynie prowadzic sie nie stabilnie w koleinach ,ale nie jest to przyczyna drgan kierownicy tak jak kolega pisze , tym bardziej ze to duzy samochod i nawet na 18/ 255 czy 245 /45 nie powinno byc zadnych drgan jedynie moze pływac w koleinach, mialem taki sam problem w zimie jezdziłem na 215/65/16 a lato przod 235/50/18 tył 255/45/18 i było super a potem zaczeło szarpac kierownica , drgania przy 80 -90 km zmieniłem na zimowe to samo potem nowe opony 18 to samo drgania i w koleinach nie mozna było kierownicy utrzymac , 4 razy sprawdzany na trzepakach zero luzów stwierdzili , az sie wkurzyłem pojechałem do serwisu Bmw i posprawdzali przejechali sie autem i sie okazało ze luzy sa na wahaczach , wymieniłem wahacze i teraz czy na 18 czy na 16 jezdzi sie super , na trzepakach takie rzeczy nie wyjda tym bardziej w e 38 bo auto troszke wazy a stoi na płycie i jest dociazone .
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
witam nie przesadzajcie , na szerokiej oponie moze jedynie prowadzic sie nie stabilnie w koleinach ,ale nie jest to przyczyna drgan kierownicy tak jak kolega pisze , tym bardziej ze to duzy samochod i nawet na 18/ 255 czy 245 /45 nie powinno byc zadnych drgan jedynie moze pływac w koleinach, mialem taki sam problem w zimie jezdziłem na 215/65/16 a lato przod 235/50/18 tył 255/45/18 i było super a potem zaczeło szarpac kierownica , drgania przy 80 -90 km zmieniłem na zimowe to samo potem nowe opony 18 to samo drgania i w koleinach nie mozna było kierownicy utrzymac , 4 razy sprawdzany na trzepakach zero luzów stwierdzili , az sie wkurzyłem pojechałem do serwisu Bmw i posprawdzali przejechali sie autem i sie okazało ze luzy sa na wahaczach , wymieniłem wahacze i teraz czy na 18 czy na 16 jezdzi sie super , na trzepakach takie rzeczy nie wyjda tym bardziej w e 38 bo auto troszke wazy a stoi na płycie i jest dociazone .

 

 

Dziekuje za podpowiedz mam nadzieje ze to to.

 

Auto bylo na szarpakach podczas niedawnego Przeglądu i na wydruku wszystko ok.

 

Hm. Dzis zrobilem pierwsze 50 kilometrow moim Beemq. I jadac tak od 80 kmh w gore podczas lekkiego dotknieca hamulca zaczyna sie okropne drganie kierownicą ktore ustaje gdy bardzo mocno przycisne hamulec. Czy takie objawy u ciebie rowniez wystepowaly?

A moze u mnie drgania powoduja krzywe tarcze hamulcowe?

Auto stalo nie jezdzone przed domem poprzedniego wlasciciela prawie 2 miesiace to mzoe dlatego?

Opublikowano
na trzepakach nie wyjdzie za ciężkie auto krótko czytajcie poprzednie posty tuleje dolnych wahaczy tzw bumerangi to drgania wahacz prosty pływanie
Opublikowano

Dobry pomysl. Tak samo jak Lemforder czy sachs.

 

Ale powiem ci cos wiecej, jak masz jakiegos znajomego w sklepie z czesciami to poszukaj SLR, albo SRL nie pamietam nazwy dokladnie. Otworz pudełka i sobie na nie popatrz. Ja teraz zrobilem kompletna wymiane wahaczy u siebie i kupilem wlasnie te. Przy ogledzinach okazalo sie że na tej parti nie do konca zostal zeszlifowany napis "sachs" i widac bylo jak sie wyroznia. Za wachacz zaplacilem 110zl sztuka zamiast 250zl tylko dlatego ze nie mial napisane Sachs na pudelku, a czesc identyczna. Ale trzeba uwazac i sprawdzic bo wiem ze sie trafiaja takie ze zeszlifowany jest napis zamiast sachs to cos w stylu ##### :).

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Zrobilem zamowienie na 4 wahacze + tarcze brembo na tyl. Z wysylką do UK razem 1400 PLN. Tutaj jakby wszystko kuoic to by mnie wyszlo ok 2500 PLN.

 

Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam.

Opublikowano
Zastanawia mnie jedna sprawa: Po co niby ktoś miał by szlifować napis na częściach. Troche coś tu nie pasi. Jeśli miała by to być mniej firmowa odmiana to by nie tłoczyli przecież. Wątpie żeby każdy fabryczny wahacz jednej firmy piłowął ktoś kątówką żeby sprzedać poniżej ceny.
Opublikowano
Na to pytanie juz nie potrafie udzielic odpowiedzi pewnej. Jedyne co to wydaje mi się że wychodzą z jednej fabryki i tyle.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
pytanie jak wychodzi ;) w pudełku czy pod kufajką owinięte w reklamówkę z lidla. Sorry za oftopa. Ja robiłem na lemforderze i chociaż wydałem trochę to mam pewność że stroi dobrze. Rozwaliłą mi się opona w cholerę i zmuszony byłem na wrzucenie zimówek na przód na jakiś czas 215/65/16 i pomimo że mniej czuć wyboje to prowadzenie straciło dużo na swojej precyzji. Więc lepiej się pobujać trochę np we włosławku na koleinach ale za to pewnie się trzymać drogi. A przy okazji jak masz 18stkę to spokojniej fruwasz po mieście bo szkoda feli i zawiasu. W Łodzi z drogami jest jak na Ukrainie więc szybko człowiek uczy się pokory na takiej oponie.
Opublikowano

A na pewno masz geometrie przód tył machniętą dobrze ?? Śruby regulacyjne z tyłu czasem się zapiekały i potem koleś zrywał ją i się nie przyznawał. Machnie przód byle jeździło i się nie przyzna a potem masz auto które jeździ bokiem. Sprawdź to też.

Tuleje pływające to nie duży wydatek więć jeśli coś z nią nie tak to proponuje wymienić ale nie wiem czy ma ona wpły o którym pisałeś.

Opublikowano
wymienie w weekend tuleje bo juz je kupilem i pojade wtedy na zbierznosc zobaczymy jak bedzie, cos jest z tylem bo czuc to ze chodzi jak chce na nierownosciach a na dobrej drodze nie ma takich objaw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.