Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich ,

 

Po jakims czasie postanowilem wrzucic tu kilka zdjec i informacji o moim nowym (no juz nie tak nowym :wink: ) nabytku.

 

Poprzedni samochod to E91 320d , sprzedany zreszta znajomemu.

Samochodu szukalem 4 miesiace ... w planach bylo A5 , A4 , BMW 5 a nawet E92...(swoja droga forumowe od Pana Wujka :wink: ) Wybor padl na E60 LCI 530xd. Chociaz chcialem RWD , trafilo sie bardzo zadbane i b.dobrze wyposazone (tak jak chcialem) 4x4 wiec po jezdzie probnej dlugo sie nie zastanawialem.

Jest to moj pierwszy SEDAN :mrgreen: , zawsze jezdzilem trumnami , i przyznam ze bez pdc parkowanie byloby srednio ciekawe przy takich gabarytach samochodu .

 

Kolor ..Carbonschwarz Metallic - bardzo fajny kolor , w pelnym sloncu wpada w granat/zielen , w dni pochmurne czarny /granat .

 

Wyposazenie :

- Manual :mrgreen:

- Pelny ORI M-Pakiet

- Navi PRO

- Bluetooth

- Sportowe fotele (pol skory) + pelna elektryka + pamiec

- elektrycznie regulowana kierownica z pamiecia

- lusterka podgrzewane + fotochromatyczne (wszsytkie 3) , elektrycznie skladane z pamiecia

- naglosnienie HI-Fi (gra to wmiare)

- czarna podsufitka

- asystent zmiany pasa ruchu (aktywowany z kierownicy)

- tempomat z funkcja hamowania

- hill stop - bardzo fajna i przydatna rzecz z mozliwoscia deaktywacji jak kogos denerwuje(chociaz nie wiem jak to moze denerwoac jest super "skonfigurowana")

- HDC - asystent zjazdu z wzniesienia.

- aktywna kierownica - fajna sprawa, super sprawdza sie na koleinach i przy manewrach parkingowych , fajnie usztywnia sie na zakretach .

- Podgrzewane fotele + regulacja w calym zakresie miejsca podgrzewania (rewelacja nie znalem tego wczesniej)

- PDC tyl + przod

- Bi-Xenony skretny

- System SOS

- Wykonczenie szczotkowane alu

 

chyba tyle z tego co pamietam, a jest jeszcze ABS i elektryczne szyby :norty: :norty: :D - szalenstwo :roll:

 

Jesli chodzi o przesiadke z 3er na 5er to napewno na plus jest komfort i to znacznie na plus. E91 z relingami przy wyzszych predkosciach denerwuje. tu jest spokoj i cisza. Wyciszenie wiadomo, nierownosci mimo 18 bez problemu. Wszystkie Bejce cierpia na poprzecznych nierownosciach ale taki urok tego zawieszenia. Na minus... pokretla klimatronica i brak wyswietlania elektronicznego temperatury... w 3er to duzo lepiej wyglada tu jest tak ...dziwnie , kwestia gustu do mnie nie dokonca to trafia.

Jesli chodzi o prowadzenie hmm... 3ke mialem na zwyklym zawiasie , ladnie lykala zakrety , ale mam wrazenie ze jednak 5ka moze nie tyle lepiej to robi co daje wieksze poczucie bezpieczenstwa wtych zakretach. Napewno jest to spowodowane obecnoscia napedu na 4 kola.

 

Samochod przeszedl niedawno zabieg przyspieszajacy w postaci potocznie zwanego chip tuningu (nie lubie tego slowa ...)

 

Seria wyszla dosc okazala bo 241KM / 518 NM , rozwijane b. fajnie . Po prograime 286 KM i 612NM .Roznica w przyspieszeniu jest , samochod duzo lepiej zbiera sie na wyzszych predkosciach obrotowych, i przy wyzszych predkosciach(160-200) jest to odczuwalne znaczaco.

 

Kilka zdjec pogladowych :

 

http://desmond.imageshack.us/Himg152/scaled.php?server=152&filename=1001904v.jpg&res=large

 

http://desmond.imageshack.us/Himg638/scaled.php?server=638&filename=1001908g.jpg&res=large

 

http://desmond.imageshack.us/Himg208/scaled.php?server=208&filename=1001918u.jpg&res=large

 

http://i45.tinypic.com/ndwwmt.jpg

 

Tu z hamowania :

http://img853.imageshack.us/img853/1098/20120817182200.jpg

 

 

Wykres:

http://i45.tinypic.com/2jag8zn.jpg

Edytowane przez mmcv
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

;) Dobrze że nie kupiłeś mojej, nie miał czym bym teraz jeździć....:/

w interesującym mnie przedziale cenowym nie ma nic (nic szybszego...) Także ja nie wiem czy moja 335 nie zostanie ze mną kolejny rok ;)

 

Fajna piąteczka, zrób jakiś filmik na YT 0-250 aby zobaczyć jak to się zbiera np: czy szybciej niż 535d... ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratki z zakupu :cool2: M-pak robi robote,dalbym czarna nerke,lepiej pasuje do shadow.Lampy tylne e60 lci sa kozackie.

Bezawaryjnosci! :D

Opublikowano (edytowane)

dzieki Panowie .

 

Stoi kozowato bo to X. na zywo nie jest zle , Przyzwyczailem sie, wyglada dostojnie :mrgreen:

Myslalem nad zawiasem ale w przypadku X-a to nie jest takie proste... Sprezyny tylko H&R, efekt...nieznany :roll: . Moga pojawic sie problemy z polosiami . W zakretach radzi sobie swietnie co ostatnio dosc intensywnie testowalem , nie jest to auto typu 3er na tor ale ... prowadzi sie bardzooo pewnie ku mojemu i pasazera zdziwieniu (rozbolal go brzuch przy zjezdzi z autostrady ). Niby przechyly sa (nie ma Dynamic Drive - nie bylo przy X) ale mozna cos modzic ze stabilizatorem tylko pytanie po co ... Na moje obecne potrzeby samochod idealnie sie sprawdza. Szybko jezdzi /malo pali jak na te mozliwosci (uwazam ze 3.0d to idealny silnik) , ladnie brzmi , jest cicho , jazda wogole nie meczy wrecz przeciwnie.

 

Plus taki ze na wertepach nie gubisz zebow a jak trzeba to mozna poszalec. :cool2:

Edytowane przez mmcv
Opublikowano
fajna seria 3... :cool2:

juz przeniesione ... :D

 

Fajna Bunia jaki przebieg ??? :cool2:

obecnie troszke powyzej 170k .

 

p.s. co do czarnej nerki ... wciaz sie bije z myslami :mrgreen: , ale wtedy idealnie pasuje gleba ktorej u mnie robic nie zamierzam ...

Opublikowano
Maciek u mnie modem nr.1 gdybym kupił czarną E60 byłaby właśnie czarna nerka :D więc nie zastanawiaj się tylko kupuj i zakładaj.. tylko nie te badziewia z allegro tylko najlepiej ORI shadowline...
Opublikowano

koniecznie daj znac jak to wyszlo i wrzuc jakies foto !! wyciagales juz nerki u siebie ? ciezko to wychodzi ?

 

Z ciekawostek to ostatnio na trasie wysiadla mi lewa lampa , tzn najpierw komunikat o spalonym przeciwmglowym , potem ze kierunek niedzilaa , potem info ze pozycyje, potem dziala . Gasze samochod odpalam wszystko ok , potem znow i tak caly weekend a troche km robilem. Okazalo sie ze masa nie miala dobrego styku. Podociskalem zworke i wszystko wrocilo do normy :D , ale srednio przyjemne jak nie ma kierunkowskazu z tylu w lewej lampie jeszcze na trasie... :mrgreen:

Opublikowano
koniecznie daj znac jak to wyszlo i wrzuc jakies foto !! wyciagales juz nerki u siebie ? ciezko to wychodzi ?

Nie chciałem Ci zaśmiecać tematu wiec zapraszam do osobnego działu: viewtopic.php?f=99&t=195132&p=1422106#p1422106 :wink:

 

Co do demontażu nerek to jest z tym trochę roboty, rozkręcania itd. Nie będę Ci teraz opisywał krok po kroku. Jak się zdecydujesz to opiszę czynności krok po kroku wraz z rysunkami z realoem.

Opublikowano

Dołączę się do grona klakierów i powiem, że piękne auto. Czarny sedan wygląda wyśmienicie. Wyposażenie niemal doskonałe. Nawet manual można przeżyć ;)

Gratuluję i odrobinę zazdroszczę ! :)

Opublikowano

Hej mam pytanie co do altufelg. Jaki masz rozmiar? 17"? czy 18" ? Bo właśnie mam identyczne lecz 19" ale chce je zmienić na 17" bo po prostu nie da się jeździć na nich ;) a tutaj mam porównanie chociaż jak będzie wyglądać :)

Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

heheh ja az tak slepo nie jestem zakochany w jednej marce. ale z tych ktorymi jezdzilem to najlepsze auto z jakim mialem doczynienia. Wiele rzeczy b.dobrze przemyslanych , niektore rzeczy wychodza dopiero po czasie, bo na pierwszy rzut oka nie czujesz jak umilaja zycie w samochodzie.

 

Wczoraj na dobrze mokrej drodze przy -1 (mam jeszcze letnie gumy) sprawdzalem po wylaczeniu trakcji jak sprawdza sie Xdrive ...i jestem pod wrazeniem . Praktycznie zero uslizgow , gosc ktory jechal przedemna 650i dal sobie spokoj pod gore, bo jak depnol to auto na boki mu zaczelo latac , u mnie zero problemow ale czulem na kierownicy ze spiete jest 40/60 albo 50/50 .

 

Przy skrecaniu w 90 stopni na dwojce dalem do pieca to bok poszedl lekka kontra auto jedzie prosto i nie traci przyczepnosci . Fajna sprawa ten naped , moze nie daje az tyle frajdy ale ... czlowiek sie pewniej jednak czuje lecac szybko po zakretach w deszczowo / sniegowy dzien ...

 

Czekam na konkretny snieg bo musze pocwiczyc . Pierwsze auto z 4x4. Jak polubie to nastepne tez bedzie 4x4 . Zreszta z mojego pkt widzenia do 5ki bardziej pasuje ten naped... Widok fajnej limuzyny slizgajacej sie pod gore albo nie mogacej wyjechac z osniezonego parkingu jest ..hmm kiepski. TO jednak ciezki samochod , zazwczyaj na szerokich kapciach , wiec jak sie zakopie to ameno .

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

siema sory ze dopiero teraz ale prawie wogole tu nie zagladam .

 

Dzis chyba zlapalem ostatni dzien zimy wiec ...godzinna sesja pod Ikea sie odbyla.

 

Generalnie w zimie jezdzi sie super X'em bo masz ta swiadomosc ze wyciagnie Cie przod jak sie wkopiesz w jakis wiekszy snieg. Co do funu to 600nm szybko zrywa przyczepnosc i jest go sporo :D.

Jezdzi sie bardzo przyjemnie. Jednak RWD daje podobna przyjemnosc prowadzenia w takich warunkach , nawet ciut lepsza. Ale rozpedzanie na sniegu to bajka z 4x4 gorzej z hamowaniem :D

Opublikowano

Po ostatnim ataku zimy potwierdzam twoje słowa :) Przestałem psioczyć na X'a widząc sparaliżowane od śniegu miasto gdy ja jadę bez problemów i jeszcze mam z tego frajdę :P

Ps: dawaj jakieś nowe foty :mrgreen:

Opublikowano

nie modze przy aucie wiec fot brak Krzysiek :mrgreen: . Jest jak bylo , nie bede przeciez wrzucal zdjec ze kupilem olej, wymienilem tarcze i dalem nowe klocki /odkurzylem samochod i namleczkowalem plastiki :wink: - szalenstwo :norty: :norty: ? Chyba ze tak trzeba :roll: :wink: :wink: .

 

Auto jezdzi i ma sie dobrze ale mysle o zmianie . :D

 

ps ustawilibysmy sie wkoncu na jakis race z rolki :?: kiedy bedziesz w Krk ?

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.