Skocz do zawartości

320i E46 M52TU nie odpala odrazu


lobuz89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam 2.0 M52Tu na podwójnym vanosie 99 rok 150km, zawsze było że odpalał po pół obrotu rozrusznika, a od jakiegoś czasu muszę troszkę dłużej pokręcić rozrusznikiem i jak złapie to jakby nie odrazu na wszystkie świece. dwa dni temu wymieniłem na nowe świece NGK coś około 40 zł sztuka, posiadam LGP, podczas jazdy na PB i LPG żadnych błedów nie wyświetla, trzyma wolne obroty. Tylko podczas zapalania na PB tak jest....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym było autko diagnozowane?? Bo to nie jest raczej błąd z bazy danych INPY lub DISa. Może chodzi o zjawisko "MISFIRE", które de facto tak i tak uzależnione jest od synchronizacji impulsów czujnika wałka rozrządu względem czujnika GMP.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojeździłem 2 dni i podpiąłem pod kompa i zero błędów a samochód dalej nie chce palic czasami, byłmeu mechanika to stanowczo wykluczył cewkę bo jak by była padnięta to by się już dawno błąd zapalił, podejrzewa czujnik położenia wałku, i teraz pytanie ja mam tam 2 czy jeden?? oraz czy jest prosta wymiana?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Odgrzebie kotleta, mialem identyczne objawy , mam ten sam silnik tylko rocznik 2000.U mnie okazalo sie ze byly zle wywiercone nawierty do gazu , kolega z forum ale innego o loginie Toudi , spec od gazu bmw ( moje stwierdzenie) doszedl tego , zrobil odpowiednie nawierty kazal wymienic swiece na V 20 line ( oczywiscie wczesnie zainwestowalem w nowe V30 line sztuka okolo 35zl) wszystkie objawy jak reka odjął.
KONTAKT : 511-011-655
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam kolegów, podepnę się pod temat ponieważ w domu stoi również corsa C 1.2 16v 2006r i ma dokładnie ten sam problem. Raz pali "od strzału" a raz trzeba chwilę pokręcić. Komp nie pokazuje żadnych błędów... Czujnik wałka rozrządu już zmieniałem i co dziwne, na nowym było jeszcze gorzej... Co dziwne po odłączeniu tego czujnika, wyskakuje check engine, ale auto nadal "słabo" odpala. W corsie zauważyłem, że jak auto nie chce od razu odpalić to też nie pracują od razu wtryski.... Jak uda Ci się znaleźć rozwiązanie to daj znać. Genrealnie zmieniałem już świece, czyściłem przepustnicę, podniosłem trochę wolne obroty kompem, ale nadal bez rewelacji. Ja też oczywiście dam znać jak rozwiąże problem. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 318Ci silnik N42. zagazowana od ok 10 miesiecy. Od jakiegos czasu rowniez mam problemy z paleniem. Czasem gada od razu ale czesto zgasnie i lapie za 2 lub 3 razem. Zauwazylem ze kiedy trzymam go dluzej i krece ze 2-3 sek. rozrusznikiem to wtedy lapie za pierwszym razem.Poza tym na desce swieci sie kontrolka check engine ktora mam od sprowadzenia auta. Kiedy ja sprowadzialem i "zrobilem" auto palilo jak laleczka. Wydaje mi sie ze moje problemy z paleniem zaczely sie kiedy wstawilem gaz. Na poczatku auto zamulalo bo ponoc mialem wstawione zle dysze. Przyjechalem do nich po kilku miesiacach i mi je rozwiercili czy wymienili na inne.

Zainteresowaly mnie wasze wypowiedzi wiec jestem ciekwy co sie teraz dzieje z waszymi autkami.

nice is now known as Cream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam mam podobny problem że swoim autkiem i tez mam zgazowany mianowicie jak postoi noc jest mi ciezko go odpalic muszę dlugo kręcić rozrusznikiem i pali tak jak by chciał a nie mogl raz mi się pojawiły dwa błędy 211 coś związane z przepustnicy i błąd spalania 2 cylindra a tak nic więcej nie wiem co jest grane ostatnio wymieniłem odme bo miałem straszne przemocy i zasysalo mi powietrze przez miarke oleju. Dodam że pierwszy rozruch jest ciężki jak juz odpale i stpali mi na dotyk doslownie na ciepłym tez nie mam żadny problemow. Panowie proszę o pomoc bo zaczyna mi juz brakować cierpliwości na to wszystko. Dzis odbiorem się do przepustnicy może się nie dotyka do końca i zobaczę krokowca.może gdzieś tam jest problem. Sprawie przy okazji czy nie łapie lewego powietrza sądzę że wymiana czynnika walka tak bez podstaw jest bezsenowna chyba najpierw pozprawdzam co się tylko da. Proszę o jakieś podpowiedzi co mogę jeszcze sprawdzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie obeszlo Sie bez rozbierania samohodu okazalo Sie ze serwo puszcza gdzies lewe powietrze do dolotu odpalilem normalnie wczoraj bunie tylko wcisnelem hamulec za przekreconym zaploniej(uslyszalem tylko dziwny bulgot I syczenie przez 2 sekundy) ale zapalil doslownie na dotyk. Ponoc puki hamulce mam jak sprawne nie ma co tam dlubac a tak do konca nie wiadomo nic czym jest to spowodowane. Moze komus to pomoze rowniez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.