Skocz do zawartości

konrdzik

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320I M52 2000r. E38 5.4 V12 1997r.

Osiągnięcia konrdzik

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. HEj. Mam prosbe o rozkodowanie VIN WBABA11030EB52951 . Jade po autko 400km i niewiem czy warto ?
  2. Odgrzebie kotleta, mialem identyczne objawy , mam ten sam silnik tylko rocznik 2000.U mnie okazalo sie ze byly zle wywiercone nawierty do gazu , kolega z forum ale innego o loginie Toudi , spec od gazu bmw ( moje stwierdzenie) doszedl tego , zrobil odpowiednie nawierty kazal wymienic swiece na V 20 line ( oczywiscie wczesnie zainwestowalem w nowe V30 line sztuka okolo 35zl) wszystkie objawy jak reka odjął.
  3. Mój problem zostal rozwiązany .Koszt poprawki instalacji (u toudiego ) , koszt 250zl , nowe świece v20 line koszt 90zl ( a kupiłem niedawno swiece v30 line po 35zl za sztuke , moge odsprzedac)i autko śmiga pieknie na gazie , bez żadnych szarpan i roznych niedogednien które wystepowały przed modernizacja instalacji gazowej.
  4. Du suwałk mam okolo 200km, znalazłem namiar do toudiego z innego forum , zajmuje sie instalacją gazową w bmw.Zadzwonie i umówie się na wizyte.Dziekuje za pomoc.
  5. Powiem szczerze ze nie ma co pokazywac .Wszystko mam na wierzchu, ale fotki zrobie i wrzuce dzis wieczorem.Po drugie nawet podczas przelaczania na gaz autko potrafi zgasnac , moj majster moge stwierdzic ze nie potrafi ustawic instalacji.Moze ktos poleci konkretnego majstra z wojewodztwa mazowieckiego, pochodze spod Łomzy.
  6. Witam Posiadam taka instalacje , spisane z homologacji: 1.Reduktor-tomasetto 2.Zawór gazowy-tomasetto 3.STEROWNIk STAG 300 PLUS 4.WTRYSKIWACZE APIS Instalacje założyłem w kwietniu 2011 roku.Autko smigalo jako tako w okresie letnim jak bylo cieplo.Jak tylko pokazalo sie temperatura okolo 10 stopni zaczely sie problemy z gazem.Autko po przelaczeniu na gaz (mam ustawione na 40 stopni) zacczyna wariowac, buda sie trzesie , czuc na postoju jak budą ktoś by trząs, natsepnie po nagrzaniu silinka do okolo 90 stopni przechodza trzęsiawki a zaczyna sie nastepna faza podczas przyspieszania , dodawania gazu -przerywa jak by nie dostalam gazu .Czasami autko potrafi chodzic nie rowno np. na 5 cylindrow ( kilka sekund i przechodzi) .Temat napsialem teraz z tego powodu iż zaczyna sie pogoda jesienna i problemy wracaja z przed roku w okresie letnim bylo ok.Oczywiscie u gazownika bylem ktory wkolo cos grzebie i nie skutkuje nic ta jego naprawa.Prosze o sensowna pomoc .Z tego przewalilem na forum to nikt nie ma takich wtryskiwaczy , montuja je ale w innych autach .Ja jako laik do instalacji wstepnie stwierdzam SLABĄ LISTWE WTRYSKIWACZY, ale może niech sie fachowiec wypowie.
  7. Mój jedyny problem to cieszko odpala jak jest cieply np..rano jade do pracy podczas pracy po 2 h wyskocze i odpale i kreci okolo 12 sec i dopiero lapie........Po podlaczeniu do inpy zadnych błędów,,,,
  8. Witam mam problem z termostatem w e46 silnik m52 czyli 6 cylindrów benzynka, problem polega na tym że termostat ma wyrwane piny od wtyczki to jest chyba od czujnika ktory idzie do komputera ,termostat działa prawidłowo otwiera i zamyka sie w odpwoiednik czasie ale czasami na desce(jak osiągnie około 92 stopnie) mam błedy po odczytaniu przez inpe są to bledy termostata chyba nie podaje wartosci do komputera .....Zamieszczam fotke gdzie urwane sa piny.. http://img52.imageshack.us/img52/9384/termostatl.jpg Uploaded with ImageShack.us Moje pytanie brzmi czy ta usterka ma wpływ na prawidłową eksploatację auta , odpalanie , jazdę itp...?
  9. Dziękuje za wskazówki , poczekam aż się ociepli i w pierwszej kolejności wymienię termostat.
  10. to czyli ten co znajduje sie z przodu? A czy bląd błąd 123 thermostat heater nie ma nic wspolnego z tym odpalaniem ?
  11. Po analizie na inpie mam błąd 123 thermostat heater ale wiem ze termostat działa , (czasami wyskakzuje bład na desce , potrafi sam zniknąc i sie znowu pojawic)jest tylko wyrwana -uszkodzona wtyczka , czy może miecr to cos wspólnego z moim problemem z odpalaniem na cieplym silniku?. Wiec prosze o podpwoiedz czy mam kupic czujnik położenia wału czy moze Czujnik ssący wałków rozrządu, dodam jeszcze ze zadnych bledow na inpie nie mam , czy moze tak byc ze inpa nie widzi uszkodzenia tego czujnika?
  12. Dokładnie. Czujnik ssący wałków rozrządu, bo są dwa No dobra skoro inpa nic nie pokazuje skad wiadomo ze to ssący czujnik i gdzie on sie znajduje moze ktos wskazac na fotce , oraz jaki proponujecie zakupic uzywke z alle.....gro czy moze zamiennik febi -100zl ,oraz oryginal ale cena okolo 400zl ( dodam jeszcze ze jakiegos czasu zuwazylem rownież ze autko wiecej pali niz powinno). http://www.image-share.com/upload/1223/5m.jpg
  13. Witam Od pewnego czasu mam problem z autkiem (320i silnik m52 150km ) a mianowicie autko jak zimne pali jak trzeba od dotknięcia kluczyka , natomiast jak silnik nabierze ciepłoty , kręce kluczykiem kilka sekund (5-10 secund) , asz załapie .Po podpieciu pod inpe nie mam żadnych błędów .Od czego zacząc diagnoze?
  14. Metoda sprawdzona osobiście , wszystko poszło cacy , gałka zeskoczyła i po załeniu mieszka lekko z piastki i wskoczyła na swoje miejsce. :P Dzieki za dobrą rade :cool2:
  15. Ja jutro bede testowal , dam znac o rezultatach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.