Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Widze w wyszukiwarce ze temat byl poruszany ale nie znalazlem informacji pasujacych do mojego przypadku.

 

Mam polskore, podrzewane, recznie sterowane/ustawiane, kanapa dzielona z rekawem na narty. Zwykle, nie sportowe.

Chodzi mi po glowie wymiana przede wszystkim na skore, nie powiem ze nie podobaja mi sie takie ;-)

Kilka pytan:

1. fotele wentylowane (nie wiem czy te przytoczone jako przyklad sa wentylowane czy nie) - opcja tylko w skorze?

2. wentylowane - jak to sie ma dla zdrowia 'zasiadacza'? mozna sie przewiac/przeziebic? nie rwa nery? ;-) chodzi mi o to zeby bylo wygodnie ale tez i zdrowo

3. czy wentylowany jest caly komplet siedzen (przod + kanapa)?

4. czy to jakis problem zamontowac u mnie fotele podgrzewane (co juz jest)/sportowe/elektrycznie sterowane/wentylowane? jesli to mozliwe to z jakimi dodatkowymi zakupami to sie wiaze?

 

Chyba wszystko. Z gory dzieki.

Acha - moze ktos oszacowac z jakiego rzedu kosztem musze sie liczyc?

Pzdr.

dren

  • Odpowiedzi 237
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

Nie przypominam sobie, żeby w E90 występowały fotele wentylowane. W E60 już tak. Jężeli chcesz zamontować elektryczne to po za kompletnymi fotelami to jeszcze ogarnięty elektronik będzie potrzebny i to wszystko.

pozdr

Opublikowano

Również zawsze marzyłem o skórze w aucie i do tego wentylowanej i jak już ją mam (nie w BMW)to....... w lecie masakra!!!

Problem polega przede wszystkim na mocnym nagrzewaniu się foteli (czarne auto i czarna skóra) mimo np. przyciemnionych szyb. Siadanie na fotele w aucie , które stało na słońcu i użytkowanie gdy smali słońce nie jest żadną przyjemnością, mimo że fotele są wentylowane.

Przyczyna zapewne leży w tym, iż obecnie produkowane obicia skórzane są wykonane w większości ze sztucznej krowy ;)

Jeśli skóra w aucie to jak dla mnie półskóra + alcantara, która sprawuje się super. :cool2:

Namieszałeś w mojej głowie

Jednym gestem, jednym słowem

Nie musisz przynosić mi fiołków i bzów,

Wystarczy mi, ŻE JEŹDZISZ BMW ;)

Opublikowano

Dzieki.

 

Powiedz jeszcze jak ma sie utrzymanie czystosci z alcantara? Z licowka raczej nie ma problemu?

Pytam bo jezdze z nielatem :-)

Pzdr.

dren

Opublikowano
Nie ma najmniejszego problemu :cool2:

Namieszałeś w mojej głowie

Jednym gestem, jednym słowem

Nie musisz przynosić mi fiołków i bzów,

Wystarczy mi, ŻE JEŹDZISZ BMW ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A nie wiecie jak to jest z podpięciem podgrzewania ? Np w moim samochodzie mam sportowe fotele z pompowaniem i regulacją manualną - zastanawiałem się nad wymianą na skórzane sportowe z regulacją elektryczną lub bez ale z podgrzewaniem. Czy wystarczy tylko dołożyć panel w środkowej konsoli i będzie działać - tzn czy są podprowadzone pod fotel odpowiednie wiązki ? Trzeba coś przerabiać , głęboko demontować ? Potrzebne będzie jakieś kodowanie później? Generalnie czy skóra warta wyprawki ?
  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
A nie wiecie jak to jest z podpięciem podgrzewania ? Np w moim samochodzie mam sportowe fotele z pompowaniem i regulacją manualną - zastanawiałem się nad wymianą na skórzane sportowe z regulacją elektryczną lub bez ale z podgrzewaniem. Czy wystarczy tylko dołożyć panel w środkowej konsoli i będzie działać - tzn czy są podprowadzone pod fotel odpowiednie wiązki ? Trzeba coś przerabiać , głęboko demontować ? Potrzebne będzie jakieś kodowanie później? Generalnie czy skóra warta wyprawki ?

 

Oprócz samych foteli potrzeba odpowiedniej wiązki do foteli a w zasadzie do mat (przy założeniu, że sterowanie fotelem pozostaje bez zmian), panel sterujący oraz kodowanie.

 

Pozdrawiam

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
No i zakupiłem skórzane fotele M pakiet LCI, czyli generalnie takie jak miałem tylko w skórze i z grzaniem. Nie mam jeszcze zakupionych wiązek i panelu więc póki co chce je tylko przełożyć. Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć jak przeprowadzić wymiane ? Chodzi mi o potrzebne narzędzia - wiem, że napewno klucz torx t45 ale co jeszcze ? Jaka jest najlpesza kolejność demontażu? jak wykręcić napinacze pasów ? (musze je przełożyć ze starych foteli). Czy gdy narazie nie będę podpinać grzania potrzebnę będzie kodowanie? Będą się swiecić poduszki itd? (mam prelci 2007 a fotele z lci 2010)?
Opublikowano

Odkręcasz 4 sruby mocujące fotele w podłodze, odkrecasz mocowanie napinacza pasów, które jest po plastikową atrapą i wypinasz kostkę z elektryką.

Wyjmujesz fotel, wkładasz na jego miejsce nowy i analogicznie montujesz to co wymontowałeś z poprzedniego. Poduszki prawdopodobnie będą się świecić i trzeba będzie zlikwidować błąd bo mam to samo po montażu foteli Performance w miejsce poprzednich. Jesli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

A odnośnie tej likwidacji błędu poduszek i napinaczy to moze w tym tygodniu odstawie auto do miejscowego garażu zajmującego się m.in. BMW tylko zastanawiam się ile moga mnie tutaj w Belgii skasować za takie kodowanie. Ile w PL za taką usługę musiałbym zapłacić, tak z ciekawości, jeśli ktoś kto sie tym zajmuje niech podrzuci info.

Opublikowano
odkrecasz mocowanie napinacza pasów, które jest po plastikową atrapą

 

Ta plastikową atrapę da się jakoś łatwo ściągnąć ? czy można odkrecić/ przykrecić mocowanie napinacza obracając fotel "do góry nogami" bez jej demontażu

Sorki , że tak dopytuje, ale ostanio słabo u mnie z wolnym czasem, i chcę dowiedzieć się wszystkiego zanim zdemontuje conieco i strace mobilność :P

 

Właśnie dostałem pw od jednego forumowego kolegi , że aby uniknąć błędów poduszek - można na czas montażu odłączyć aku.

Opublikowano
odkrecasz mocowanie napinacza pasów, które jest po plastikową atrapą

 

Ta plastikową atrapę da się jakoś łatwo ściągnąć ? czy można odkrecić/ przykrecić mocowanie napinacza obracając fotel "do góry nogami" bez jej demontażu

Sorki , że tak dopytuje, ale ostanio słabo u mnie z wolnym czasem, i chcę dowiedzieć się wszystkiego zanim zdemontuje conieco i strace mobilność :P

 

Właśnie dostałem pw od jednego forumowego kolegi , że aby uniknąć błędów poduszek - można na czas montażu odłączyć aku.

 

 

Da sie ściągnąć łatwo i musisz ją ściągnąć bo inaczej nie odkrecisz śruby mocującej pas w fotelu.

Ja odłączałem aku zanim zabrałem się za monatz foteli i nic to nie dało, bład się pojawił.

Opublikowano

Moze blad sie pojawił z racji jakiejś innej konstrukcji w fotelach performance?

Ja wymienialem najprostsze fotele na alcantare mpakiet i nic nie wyskoczylo po wyłączeniu akumulatora.

Opublikowano

Wczoraj montowałem moje stołki : 19.00 - 1.00 :duh: i to jeszcze bez boczków...

W zwiazku z tym, że robiłem to pierwszy raz w życiu i do tego w nocy przy słabym oświetleniu trochę zeszło :?

AKu nie odłączałem bo już zupełnie bym nic nie widział...Błędy poduszek i pasów wyskoczyły, trzeba będzie to pokasować...

Opublikowano
:cool2: Mi jak wymieniałem poszło trochę szybciej. Po zmianie zwykłych stołków na sportowe czuję dużą różnicę na plus, jest znacznie wygodniej, no i dodatkowa płaszczyzna regulacji pochylenia foteli jak dla mnie jest bezkonkurencyjna. Bardzo pożądany mod.
Opublikowano
To ja też się pochwale, wczoraj również zmieniłem fotele na sportowe i jak dla mnie rewelacja, Profilowane fotele i trzymanie boczne znacząco poprawiło frajdę z jazdy :D
Opublikowano
Ten rodzaj siedzen byl dla mnie bardzo waznym kryterium przy zakupie samochodu... nie ma co porownywac :) Polecam kazdemu :!:
Opublikowano

Mi też najbardziej tego brakowało, jak wsiadałem do e93 ze sportowymi fotelami,

to pozniej za kazdym razem odczuwałem ich brak w e91

miałem zwykłe taborety w pełnej czarnej skórze i bez grzania,

zmieniłem tylko przednie fotele( tak mi sie okazyjnie udało kupic) na pełną czarną skóre, z grzaniem i pompowaniem...

pochwale sie w galerii nie długo:)

 

u mnie podłączenie wszystkiego (grzanie i pompowanie) jak w fabryce, nie było takie tanie

ze wzgledu na to że panel musiał być nowy ori( 800zł a nie z allegro za 150-250)

uwarunkowane to jest tym, że mam hamulec zjazdowy(ze wzgledu na xd), a co za tym idzie trafienie na allegro wersji z grzaniem, pdc i hamulcem zjazdowym graniczy z cudem... WSZYSTKO PROFI podłaczył i zaprogramował kolega z forum PRMAX

 

ale w zime podgrzewane fotele sportowe (gorące boczki) są nie zastapione... szczegolnie moja kobieta sobie chwali:)

Opublikowano
Ile wyszło Cie podciągnięcie wiązki do grzania ? Kupiłeś wiązki na allegro czy też ASO ?
Opublikowano

napisze wszystko ile kosztowało, bedzie dla potomnych

- fotele przednie sportowe czarna pełna skóra z poduszkami, podobno po 40 tyś przebiegu, 1200zł z przesyłką, myślę że okazja:)

- wiazki zamowione w ASO Germany przez forumowicza PRMAX 250zł + VAT,

- panel z przyciskami w ASO(taki pełen wypas ze wszystkimi guzikami do wyboru) 725zł + VAT, (na allegro jak znajdziesz odpowiedni to od 150-250, muszą zgadzać się funkcje z samochodem) mozna jeszcze kombinowac z klimatronikiem po lifcie ktory ma przyciski podgrzewania foteli,

- montaż i kodowanie forumowicza PRMAX 400 zł + VAT, polecam profi robota,

 

u mnie wyszlo sporo ze wzgledu na panel i to że chciałem żeby było jak z fabryki...

 

mozna przelożyć fotele i jakos pociagnąć zasilanie do pompowania, ale zeby było grzanie i ori wiazka to jedyna droga.

Opublikowano
A nie wiesz co będzie jak zakupie panel z przyciskami od grzania i pdc przód ale pdc nie podłącze będzie coś wyskakiwać? Mam kiedyś w planie założyć zderzak M pakietowy z pdc- ale to jeszcze nie teraz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.