Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moze ktos wrzucic wykres e90/e91 330d/330xd zrobionej na 300+ ?? I czy po VINie da rade sprawdzic jakie turbo siedzi w srodku ? Z tego co wiem jedno wytrzyma 310 bodajze gtb natomiast gt 330ps ?
  • Odpowiedzi 623
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nie max ... to wykres sprzed 3 dni ... kazdego dnia mamy jakies nowe ale prawda jest taka ze na takie moce auto musi byc w perfekcyjnym stanie , czasami seria jest ok ale nie kazde auto idzie na 300 + takze nie ma sie co napalac.

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
OK rozumiem ale to bylo na seryjnych gratach wynik? Czy juz z wiekszym IC wycietym dpf itd..?

 

2010 330D, silnik N57, automat

przebieg 57k mil

serwisowany w bmw do 53k (wymiana oleju co okolo 20k mil!!!)

Ja wymieniam co 3k mil :wink:

Intercooler Wagnera + downpipe z catem

 

http://i1.minus.com/jJ3K8EtYHbIuG.jpg

http://i1.minus.com/jUCperQNibusg.jpg

http://www.modbargains.com/images/Products/Wagner%20Tuning/wagner-tuning-bmw-335d-evo-intercooler-004.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam pytanka do chipujących?

Co oznaczają linie kropkowane na wekresach?

Te wykresy widzę u każdego kto reklamuję się z chipowaniem.

Moje auto e91 330xd 2007r. Na wykresie 231KM po 3000 obrotów linie się rozjeżdzają, ale kropkowana przed 3000 jest wyżej niż ciągła.

I jeszcze jedna sprawa. Zawór EGR po dezaktywacji jakie są plusy a jakie minusy?

Opublikowano
Jeśłi tak jest z liniami kropkowanymi to odnośnie wykresu chipowanie w silniku M57T2 231KM waściwie się nie opłaca. W dodatku do 3000 obrotów parametry są większe niż po tuningu. Mam automata i rzadko kiedy przekraczam 3000 obrotów.
Opublikowano

Stage 3+ E92 325D 197KM @ 315KM / 660Nm

 

Stage 3+ dla silnika M57N2 w wersji 197KM.

Hybrydka

Wydech

FMIC

Na tych cyfrach wydajność wtryskiwaczy się kończy. Aplikując wydajniejsze końcówki wtrysków możliwość celowania w okolice 360-370KM.

 

 

11845186_1165028553526872_6327711948796274126_o.jpg

 

12068708_1165028523526875_1141194812821202777_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

BMW E90 335D całkowita seria

 

UNKNOWN MOD : 319HP / 630Nm

CUSTOM MOD STAGE 1 : 360HP / 730Nm

 

12138376_1166456893384038_3625887676796150552_o.jpg

12052378_1166456916717369_6635592184430811291_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Witam

Koledzy proszę o doradztwo w sprawie chipa. Chce podnieść moc i wywalić filtr DPF. Chciałbym dowiedzieć się troszkę więcej o tym zabiegu. Jakie są wady, zalety, czy po podniesieniu mocy będę musiał zmodyfikować coś mechanicznie w aucie. Jak nie wywale DPFa to jest sens robienia chipa? Jestem zielony w te sprawy, więc proszę o wyrozumiałość. Moje auto e91 2010 rok 318D 2.0 143 KM 300Nm, manual. Po podniesieniu mocy myślałem o 187 KM i 400Nm, chciałbym więcej ale czy to bezpieczne?. Autem będę jeździł jeszcze minimum 5 lat.

 

pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.

Opublikowano

Odpisałem na mail :)

 

 

BMW E92 330D 231HP - Chiptuning.

 

 

ORI : 237HP / 520Nm

CUSTOM MOD STAGE 1 : 292HP / 666Nm

 

12079811_1168365933193134_9182524810269701915_o.jpg

12039164_1168365863193141_2315958695977238964_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Zawór EGR po dezaktywacji jakie są plusy a jakie minusy?

 

 

 

Minusem na pewno będzie dłuższe nagrzewanie sie silnika.

Plus to taki, ze Twój silnik nie będzie tak wyglądał w środku po paru latach

 

http://home.comcast.net/~junk9989/pwpimages/IMG_1854%20%281024x768%29.jpg

http://i.ytimg.com/vi/xn6jiEpADYg/maxresdefault.jpg

Opublikowano

Tak po zaślepieniu EGR-a nagrzewanie auta do 60C to jakieś 3 minuty dłużej.

Ludzie chłodnica spalin ma schładzać spaliny które dolatują do kolektora dolotowego a nie do nagrzewania płynu chłodzącego. To robią przy okazji.

Z obserwacji moich czas nagrzewania samochodu po wyłączeniu EGR-a jest znikomy, wręcz niezauważalny. Więcej na to wpłynie zwiększenie o 1 stopień nagrzewanie wnętrza samochodu.

Opublikowano

BMW E92 335i AT 306HP - Chiptuning.

BMW E92 335i 306HP - STAGE 1

ORI : 306HP / 400Nm

CUSTOM MOD : 360HP / 490Nm

 

11224696_1175001475862913_5543881157260163500_o.jpg

12140060_1175001535862907_1335470630583826796_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.