Skocz do zawartości

E46 320d Touring by be..mw | SPRZEDANE


be..mw

Rekomendowane odpowiedzi

ciekawe czy moje czyta mp3... jak pojadę do domu to muszę spróbować. Ale muszę przyznać, że środek masz już nieźle dopieszczony.

 

pozdrawiam

Dzięki! Do całkowitego dopieszczenia jeszcze trochę brakuje, ale czekam na kolejną paczkę z Litwy i można będzie powiedzieć po montażu, że prace w środku chwilowo zakończone :)

 

Z tego co widzę, masz datę produkcji maj 2004, tak jak ja, a pierwsze radia z mp3 podobno wychodziły od października 2004, ale może poprzedni właściciel wymieniał :cool2:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 270
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie temat fabrycznego radia, które czyta mp3 bardzo mnie zainteresował ...... be..mw nabiera Bumka charakteru :cool2: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie temat fabrycznego radia, które czyta mp3 bardzo mnie zainteresował ...... be..mw nabiera Bumka charakteru :cool2: .

Dzięki Szymon! No radio z mp3 to zdecydowanie jeden z lepszych zakupów. Moja narzeczona stwierdziła, że nawet najlepszy zakup do tej pory, w końcu można posłuchać czegoś innego niż radio ;).

 

To skoro temat ma wzięcie to w ramach uzupełnienia dodam informacje, które zebrałem szukając radia z mp3. A mianowicie numery radiów, które czytają mp3:

 

65124154933-01

65126943429

65126961215

65126943435-01

65126943435-02

65126976885-01

65126976886-03

 

Lista może być niepełna. Z mp3 wychodziły podobno po 10/2004, ale z tego co wyczytałem na forum zagranicznym, trzeba uważać na radia, które mogły być "refurbished" i dostawały wlepkę z nową datą, więc nie jest to wyznacznik.

 

Może komuś się przyda.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Asia również parę razy nawiązała ......... "czemu nie mamy możliwości posłuchać mp3 jak w Astrze ........... " :) .

Info na pewno się przyda zainteresowanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolejne zakupy w celu odnowienia wnętrza. Zakupione:

 

- konsola podłokietnika

http://i62.tinypic.com/egre5k.jpg

 

- schowek na okulary

http://i59.tinypic.com/282ev4g.jpg

 

- wspornik konsoli środkowej

http://i60.tinypic.com/2s9d98l.jpg

 

- schowek konsoli środkowej

http://i57.tinypic.com/vopj44.jpg

 

- listwa ozdobna lewarka skrzyni biegów (podjąłem decyzję, że obecny kolor listw zostaje)

http://i60.tinypic.com/beai5l.jpg

 

- nowe pokrętło regulacji głośności radia

http://i61.tinypic.com/25ezh92.jpg

 

Słów kilka o zakupach :) Pokrętło radia niestety nie pasuje. Jest to jedyny nietrafiony zakup w tej paczce. Niby katalogowo jest do radia Buisness CD, ale otwór mocujący jest inny... Teraz patrzę, że to mój błąd, bo jest kilka wersji tego przycisku, a ja zakupiłem dla wersji krajowej Japonia/Oceania... Jeżeli chodzi o klapkę popielniczki, to niestety nie ma możliwości wymiany tylko klapki. Część ta występuje jako cały wspornik konsoli środkowej. I tu uwaga, gdyby ktoś decydował się na wymianę. Występuje kilka rodzajów tych wsporników, w zależności od tego, czy ma się duże navi i panel klimatyzacji nisko, czy tego nie ma i panel jest w standardowym miejscu. To po pierwsze, po drugie, są dwie wersje wspornika w wersji z klimatronikiem u góry (jak u mnie). Różnica jest w otworze na panel sterujący (DSC, fotele itd.). Jeden ma otwór pusty na panel (ten co zakupiłem), drugi ma tam zamontowaną kratkę na pojedyńcze przyciski! Panel z przyciskami to jeden element, więc jak kupicie wspornik z kratką to Wam nie wejdzie. Mi sprzedawca z Litwy doradzał kupno tego z kratką i dobrze, że zdecydowałem inaczej!

 

Dlaczego zdecydowałem się na wymianę? Drobne rysy, zadrapania widoczne najbardziej na słońcu. Nie było tragedii, ale mnie raziło w oczy...

 

http://i61.tinypic.com/16gwqcp.jpg

http://i60.tinypic.com/123tpiv.jpg

http://i58.tinypic.com/2q3cbxj.jpg

 

Krótki opis roboty. Wyciągamy mieszek od skrzyni biegów z listwy ozdobnej, podobnie robimy z mieszkiem od lewarka hamulca ręcznego. Odkręcamy dwie śruby trzymające listwę ozdobną lewarka zmiany biegów. Następnie wyciągamy tylną popielniczkę. Tam znowu odkręcamy dwie śruby i wyciągamy wkład zapalniczki. Ponownie po wyjęciu odkręcamy kolejne dwie śruby, które nam się ukażą. Odłączamy podświetlanie zapalniczki z tyłu. Podłokietnik podnosimy do góry i wyciągamy plastik ozdobny osłony tylnej popielniczki. Wyciągamy następnie całą konsolę (trochę trzeba się nagimnastykować, aby wyciągnąć konsolę, ale da się to zrobić bez demontażu podłokietnika). Przeszkadzać będą kable, które idą do przycisku włączania świateł awaryjnych, ryglowania drzwi, więc odłączamy wtyczkę i mamy konsolę środkową zdemontowaną.

 

http://i61.tinypic.com/15wxq3l.jpg

 

Zakładamy nową konsolę, wszystko powyżej robimy w odwrotnej kolejności i nowa konsola wraz ze schowkiem zamontowana (schowek wchodzi oczywiście na wcisk).

http://i59.tinypic.com/ifsw9y.jpg

http://i62.tinypic.com/33usm0m.jpg

 

 

Teraz demontaż wspornika konsoli centralnej. Wyciągamy na siłę górny schowek z klapką, ukażą się nam dwie śruby. Odkręcamy je. Odkręcamy dwie śruby na dole wspornika przy zapalniczce i próbujemy wyciągnąć. Odłączamy 2 wtyczki od zapalczniki, jedną od podświetlenia popielniczki, dwie wtyczki od panelu sterowania.

http://i61.tinypic.com/23ljuif.jpg

 

Odkręcamy dwie śruby aby wyciągnąć panel sterowania. Przekładamy go nowego wspornika. Dodatkowo wypychamy wkład zapalniczki i przekładamy do nowego wspornika. Przekładamy też wkład popielniczki.

 

http://i61.tinypic.com/29w4f1i.jpg

 

Całość składamy w odwrotnej kolejności aby złożyć wszystko do kupy. Na tym zdjęciu widać wtyczki do zapalniczki.

http://i57.tinypic.com/2irokgj.jpg

 

Składamy wszystko i gotowe. Tutaj schowek na okulary:

http://i59.tinypic.com/2mdrwwk.jpg

 

I efekt końcowy:

http://i61.tinypic.com/nnsaid.jpg

http://i58.tinypic.com/zv4cpx.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajefajnie to wygląda! :cool2: Teraz przy tak odświeżonym wnętrzu brakuje tylko foteli SS w skórze albo alcantarze!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajefajnie to wygląda! :cool2: Teraz przy tak odświeżonym wnętrzu brakuje tylko foteli SS w skórze albo alcantarze!

No po tym jak zobaczyłem u Ciebie te fotele, to śnią mi się po nocach... Może kiedyś Mikołaj przyniesie... Ehh... :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile jeszcze wody w Wiśle musi przepłynąć, żebym mógł się zająć takimi ważnymi wymianami ;-) :wink: na prawdę wypas. Swoją drogą fajny ten schowek na okulary. Podejrzewam, że korzystalbym z niego dużo częściej niż z tego małego schowka na.... nic się tam nie miesci. Ja chyba postawie na uchwyt na napoje.. brakuje mi miejsca żeby wstawić chodźby kawę....

 

 

pozdrawiam

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Be..mw jestem pełen podziwu! My tu wszyscy wrzątek, szczotka i plasti dip a tu kolega z grubej rury i wszystko z ASO :lol:

Efekt jest świetny. Daj znać czy w ten schowek na okulary wchodzą jakieś większe plastikowe okulary czy tylko jakieś maleństwa, bo może i ja bym sobie cuś takiego sprawił. Narazie udaje mi się je upychać do tego standardowego.

A o fotelach śnij śnij, może w końcu sny się spełnią :norty:

Matipl6600 jeżeli chcesz tą kawę wozić w temokubku to średnia to wygoda bo jest za wysoki i przeszkadza w zmianie biegów, cup holdery są przystosowane do wożenia puszek 330 ml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Super. Ja u siebie ten panel co jest kolo recznego dalem do lakiernika. Zrobil calkiem dobra robote ale jednak oryginal to nie jest. Na razie jednk mam w planach przednie hamulce i uszczelki drzwi takze takie duperele zostawiam "na kiedys"...

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa, cieszę się, że się podoba! :)

 

Swoją drogą fajny ten schowek na okulary. Podejrzewam, że korzystalbym z niego dużo częściej niż z tego małego schowka na.... nic się tam nie miesci. Ja chyba postawie na uchwyt na napoje.. brakuje mi miejsca żeby wstawić chodźby kawę....

Ja się mocno interesowałem uchwytem na napoje, ale z tego co wiem (tak wynika z realoem), występuje on tylko w połączeniu z pojemnikiem na monety, z którego nigdy pewnie nie skorzystam, więc odpuściłem.

 

Be..mw jestem pełen podziwu! My tu wszyscy wrzątek, szczotka i plasti dip a tu kolega z grubej rury i wszystko z ASO :lol:
Super. Ja u siebie ten panel co jest kolo recznego dalem do lakiernika. Zrobil calkiem dobra robote ale jednak oryginal to nie jest.

Ja pewnie też się zdecyduje na lakierowanie albo chociaż słynny już lakier do zderzaków, ale na plastiki mniej widoczne, np. dolna część podłokietnika, albo próg bagażnika. Jak nie wyjdzie, albo efekt będzie średni nie będzie bólu :) Więc Wasze sposoby, wcale nie taki złe!

 

Daj znać czy w ten schowek na okulary wchodzą jakieś większe plastikowe okulary czy tylko jakieś maleństwa, bo może i ja bym sobie cuś takiego sprawił. Narazie udaje mi się je upychać do tego standardowego.

Możesz śmiało kupować. Okulary korekcyjne mieszczą się bez problemu, przeciwłoneczne, duże męskie również :) Nawet mieszczą się obie sztuki na raz. Zrobiłem Ci przykładowe fotki oraz nagrałem filmik. Widać na nim, że ten schowek otwiera się zupełnie inaczej niż ten standardowy, bo on wychodzi do przodu a później opuszcza się do dołu, więc miejsca w nim jest sporo. Musicie wybaczyć brudne łapy, ale byłem świeżo po wymianie pompy paliwa.

 

http://i58.tinypic.com/zyhxqo.jpg

http://i57.tinypic.com/33arqee.jpg

http://i57.tinypic.com/2nrho5.jpg

 

https://www.youtube.com/watch?v=RKx81TT-yqQ

 

No teraz to jest super. Ile Cię to wyniosło +- w ASO?

 

Tyle płaciłem na Litwie:

Wkład z osłoną   51 16 7 038 323   172,31 zł
Konsola podłokietnika środkowego   51 16 8 218 305   204,19 zł
Dolna część schowka   51 16 7 052 072   108,51 zł
Wspornik funkc. centrum ster.   51 16 8 268 892   282,07 zł
Schowek na okulary   51 16 8 260 312   148,00 zł

 

I dalsze zmiany... W końcu kupiłem poprawne pokrętło do radia. Tak jak pisałem, tamto było na wersję Japonia/Oceania. Stare, z radia, które kupiłem niedawno, było trochę przetarte. Tutaj zdjęcie z numerem poprawnego pokrętła i po wymianie:

 

http://i59.tinypic.com/20zw8z8.jpg

http://i58.tinypic.com/b3od42.jpg

 

I czas na pompę paliwa podprogową. Od kilku tygodni, pompa zaczęła nienormalnie wyć i buczeć. Czasami słychać było jak pracuje i przerywa. Dwa razy w przeciągu kilku miesięcy silnik nie odpalił i sypnęło błędem 4B90 - brak ciśnienia na listwie. Nie chcąc ryzykować lawetą kilkaset kilometrów od domu, postanowiłem wymienić. Kupiłem nową Pierburga.

 

Stara pompka:

http://i59.tinypic.com/2dl9fme.jpg

 

Nowa i stara:

http://i60.tinypic.com/wvc2mc.jpg

 

Po robocie:

http://i57.tinypic.com/34rem28.jpg

 

Pompka pracuje teraz bardzo cicho, różnica jest znaczna! Mam nadzieje, że w najbliższym czasie 4B90 się nie pojawi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie. Ja wymieniłem tylko wkład konsoli, po tym jak harmonijkowa zasłona padła. Z radia MP3 z ogłoszenia które mi podesłałeś zrezygnowałem. Kupiłem zmieniarkę CD, bo miałem fabrycznie przygotowaną instalację. Montaż zajmuje tylko 15 minut. Może w końcu obejrzę na żywo w Lublinie ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko rozwiązanie, u mnie brak było instalacji, więc odpuściłem :cool2: Właśnie miałem przez moment wątpliwości co do trwałości tej harmonijkowej osłony, ale schowek jest bardzo fajny, mam nadzieję, że posłuży przez jakiś czas :)

 

Napiszę na PW w sprawie spotkania w Lublinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie w środku fabryka :norty: .

 

Nowego Pierburga jeszcze nie miałem miałem okazji montować hehe, lepiej jedzie :mrgreen: :?: .............. jeśli błąd wróci/będzie problem z odpaleniem to sugeruję zrobić test przelewowy ................. chociaż przy takiej skali dopieszczanie Bumka powinna się odwdzięczyć bezawaryjnością :cool2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowego Pierburga jeszcze nie miałem miałem okazji montować hehe, lepiej jedzie :mrgreen: :?: .............. jeśli błąd wróci/będzie problem z odpaleniem to sugeruję zrobić test przelewowy ................. chociaż przy takiej skali dopieszczanie Bumka powinna się odwdzięczyć bezawaryjnością :cool2: .

Raczej zmiany nie odczułem :P Jedynie pompka chodzi o wiele ciszej niż poprzednia.

 

Mam nadzieje, że to nie wtryskiwacze, liczę na to, że to po prostu pompka, bo raz, że wyła, dwa, że przerywała i jak nie chciał odpalić, to wydaje mi się, że pod podłogą była cisza, co by mogło wskazywać na jej przycięcie. Oby! :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jestem zazdrosny o o ten cały środkowy tunel wnętrza hehe a tak serio to mega że podjąłeś się zakupu wszystkiego a nie tylko np. jednego elementu bo wiadomo jak by to wyglądało, nie bawiłeś się w malowanie i odnawianie starych zmęczonych części tylko zakupiłeś wszystko nowe, super.

Zapewne swoją cenę kosztowało cię to wszystko ale efekt jest bardzo dobry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne swoją cenę kosztowało cię to wszystko ale efekt jest bardzo dobry :)

Dzięki! Efekt jest super, to fakt!

 

Mała aktualizacja. Po pierwsze po wymianie pompki, problemów brak. Więc naprawa na plus.

 

Podczas wyjazdu wakacyjnego zaświecił się samochodzik i kontrolka awarii lamp z tyłu. Okazało się, że trzy światła stopu świeciły się non stop, niezależnie od pozycji pedału hamulca. No więc podłączenie pod kompa i nic, zero błędów. Już zacząłem kombinować w najbliższym ASO czujnik położenia pedału hamulca, ale na szczęście pomogło wyjęcie go wyczyszczenie i dociśnięcie. Z tego co wiem, jak ten czujnik (delikatna rzecz) ma przerwany obwód to stop pali się non stop, tak awaryjnie :) Więc jak na razie problem rozwiązany.

 

I tak zmotywowany tematem o czyszczeniu klimy postanowiłem spryskać parownik, aby pozbyć się smrodku, który pojawiał się czasami po wyłączeniu klimy. Odgrzybianie i ozonowanie robię oczywiście regularnie, mimo to podejrzewam, że parownik był po tylu latach pokryty pleśnią/grzybem bo czasem zaleciało nieprzyjemnie. Jaka jest możliwość przeczyszczenia parownika, chyba każdy wie, trzeba kombinować, albo rozpruwać pół auta.

 

Kupiłem dwa preparaty od firmy, która specjalizuje się w czyszczeniu układów klimatyzacji. Ciekawostka jest taka, że jeden z preparatów jest objęty przepisami o przewozie towarów i ładunków niebezpiecznych wg. ADR. Koszt wysyłki jest masakryczny, mała paczka przyjechała do mnie ciężarówką... No, ale jak robić, to porządnie.

 

To co kupiłem:

http://i61.tinypic.com/21b0o54.jpg

 

Trochę rozbierania, aby dostać się do klap wentylatora:

http://i58.tinypic.com/2lw4y13.jpg

 

Wpuszczona rurka i opryskiwanie parownika:

http://i60.tinypic.com/52dix2.jpg

 

Po robocie zaliczyłem dwie jazdy z włączoną klimą i kilku minutowe przedmuchiwanie po wyłączeniu klimy - jak na razie nic nie czuć, jedynie specyficzny zapach tego środka, którym czyściłem. Oby tak zostało! Jednak prawdopodobnie powtórzę za niedługo ten zabieg, tak profilaktycznie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
A więc tak. Dzisiaj na żywo w Lublinie oglądałem autko be..mw. Robi wrażenie - środek to nowe auto z salonu. Kierownica M-Pak multi, ramki z 330i na zegary, podstopnica M i cała nowa konsola wyglądają bardzo dobrze. Be..mw do zobaczenia. W kwestiach o których rozmawialiśmy to warsztat, gdzie byłem znajduje się tu: https://pl-pl.facebook.com/IwanickiAutoSerwis. Zrobili zdjęcie IC, ale niewiele widać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak. Dzisiaj na żywo w Lublinie oglądałem autko be..mw. Robi wrażenie - środek to nowe auto z salonu. Kierownica M-Pak multi, ramki z 330i na zegary, podstopnica M i cała nowa konsola wyglądają bardzo dobrze. Be..mw do zobaczenia. W kwestiach o których rozmawialiśmy to warsztat, gdzie byłem znajduje się tu: https://pl-pl.facebook.com/IwanickiAutoSerwis. Zrobili zdjęcie IC, ale niewiele widać.

Dzięki również za spotkanie i wymianę cennymi doświadczeniami! Czekam na Twoją galerię i relację z realizacji kolejnych planów, bo autko jak najbardziej warte pokazania, fajna i zadbana sztuka, bardzo dużo z nim zrobiłeś i plany na przyszłość też słuszne. Dzięki też za inspiracje na kolejne modyfikacje: kierunkowskazy z Litwy, maska, szyba, przewody hamulcowe :cool2:

 

Dzięki za namiary na warsztat :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj Pany Pany....

 

ja dzisiaj też bylem w Lublinie, mogliśmy sie styknąć to zobaczylibyście i mojego ulepa ;p

no nic do następnego a może ktoś sie do BP wybiera ?

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj Pany Pany....

 

ja dzisiaj też bylem w Lublinie, mogliśmy sie styknąć to zobaczylibyście i mojego ulepa ;p

no nic do następnego a może ktoś sie do BP wybiera ?

Mnie wczoraj już w Lublinie nie było, wróciłem do domu w niedzielę, a szkoda, że się nie dogadaliśmy... Ogólnie jak ktoś jest chętny na spotkanie to ja bardzo chętnie na codzień Warszawa/Piaseczno i Lublin weekendowo raz na jakiś czas. Może jakiś zlot forumowych E46? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.