Skocz do zawartości

E46 320d Touring by be..mw | SPRZEDANE


be..mw

Rekomendowane odpowiedzi

Śmiesznie, że listwy droższe ( nowe ) niż kierat.

 

Przyznam, że nie rozumiem zależności... Czasami cena części potrafi pozytywnie zaskoczyć, a czasami szkoda gadać...

 

przy nowej kierze używka multi, gdzie zużycie widać będzie słabo się komponować.
Polecam tobie, bo sam już mam nówkę do zamontowania - podstopnicę mPasztet.

 

mikan, wziąłem do siebie Twoje uwagi i racja - panel multi ciężko mi było dostać w dobrym stanie używany i nie wiadomo było jak będzie się komponować nowa kiera z używanym panelem. O podstopnicy myślałem już od dawna po cichu. No i jest. Kolejna paczka z litewskiego ASO i kolejny pozytyw. W zestawie:

- podstopnica M-Pakiet,

- panel multifunkcji,

- zestaw doposażeniowy do multifunkcji, czyli wszystkie wymagane kable, które trzeba dołożyć,

- wycieraczki bezprzegubowe (cena 135zł a w Warszawie w ASO chcieli za nie 201zł :mad2:)

 

Miłe zaskoczenie, panel multi pięknie klika ;) Cały zestaw czeka na montaż, może w weekend jak będzie więcej czasu... Fotorelacja wkrótce.

 

http://i58.tinypic.com/103j66x.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 270
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No ładnie, ładnie! :cool2: A zewnętrzny pakiet też będziesz dokładał?

Myślę nad tym, jednak kosztowo trochę to wyjdzie. W planach na najbliższy czas mam w pierwszej kolejności: listwy alu lub piano black (jeszcze nie wiem), naprawę uszczelki progu lewy przód, odświeżenie/wymianę kloszy przednich lamp, wymiana pękniętej rączki zwijanej rolety w bagażniku, odświeżenie/wymiana klapy schowka na okulary (porysowana), komplet nowych felg. Nie wiem czy uda się to zrealizować i kiedy, bo trochę w ostatnim czasie zainwestowałem w autko, ale może kiedyś się zdecyduję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne plany! Co do listw - z tych dwóch opcji ja bym wybrał piano black. A masz już jakieś felgi na oku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z felgami jestem na etapie przeglądania internetu pod kątem touringów na różnych stylingach felg. Szukam czegoś pasującego, jednak felgi to pewnie będzie zakup na przyszłą wiosnę.

 

Co do piano black, znalazłem fajną wariację tych listw: http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic10061_Blackdevil_im_Motto_Schwarz_Rot_3er_BMW_-_E46.html

 

Jednak moje fotele nie pasowałyby kolorystycznie do takich (bardziej jakiś wzór tapicerki ala Golf GTI). A po drugie nie są ori, a jak będę wymieniał to zdecyduje się pewnie tylko na ori. Piano black mi się podoba ogólnie, muszę zrobić wizualizację bo nie wiem czy nie będzie za ciemno. Alu trochę by rozjaśniło wnętrze więc mam dylemat.

Edytowane przez be..mw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym też nie kombinował, tylko dał ori listwy. Moim zdaniem alu są takie... hm, zbyt proste? Ale to tylko moje zdanie. W każdym razie powodzenia w realizacji planów i czekam na sesje wnętrza po dodaniu m-pakowych elementów ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym też nie kombinował, tylko dał ori listwy. Moim zdaniem alu są takie... hm, zbyt proste? Ale to tylko moje zdanie. W każdym razie powodzenia w realizacji planów i czekam na sesje wnętrza po dodaniu m-pakowych elementów ;)

No dokładnie, trochę zalatuje druciarstwem takie oklejanie, chociaż efekt ciekawy moim zdaniem! Dzięki, foto będą jak znajdę chwilę, sam już się nie mogę doczekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piano black są ok ale nudne

 

ja bym bral alu black cube, ewentualnie silver ale ja wolę ciemne

 

fajnie sie czyta jak co raz jakies graty dokladasz(kierownica mistrzostwo !!! szacunek) i cieszysz sie jak dziecko.... ja nie mam co dokładać ;-(

w sumie mam czarne nerki w macie ale nie mogę srebrnych wyjąc, tak ciasno siedzą ze boje sie połamac zatrzaski ehhh :mad2: nie mam dobrego patentu na ich wyjecie....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym bral alu black cube, ewentualnie silver ale ja wolę ciemne

Ciekawa propozycja :cool2:

 

fajnie sie czyta jak co raz jakies graty dokladasz(kierownica mistrzostwo !!! szacunek) i cieszysz sie jak dziecko....

Heh, dobrze to ująłeś! Cieszę się jak dziecko, latka lecą więc dobry moment na odświeżenie wnętrza tym bardziej, że zamierzam jeszcze trochę pojeździć. Tu chodzi nie tylko o graty, ale o to, że jest szansa coś dłubnąć przy autku. A potem ta satysfakcja bezcenna. No i tylko pozazdrościć, że miałeś tak od nowości :)

 

Ile czasu czekałeś od zamówienia do dostawy w tym litewskim ASO ?

Na kierę 8 dni, na drugą paczkę 5, w obu przypadkach było info, że czas realizacji do 10 dni, więc pewnie zależy kiedy mają dostawę. A niektóre części mają dostępne więc pewnie i szybciej. Natomiast podziwiam tempo dostarczania wysyłek. Wczoraj mail w południe, że towar wysłany, dziś 9 rano telefon od kuriera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masę dobrej roboty już wykonałeś. Do kierownicy, gałki i listew brakuje najbardziej foteli ss, no i nie wiem jak tam podsufitka bo na zdjęciach nie widać.

Masz widzę podobny kierunek działania do mojego jeżeli chodzi o zmiany w środku :-) no i też czarny touring z 2004 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto ma najechane tylko 220 tysi? to czemu kierownicy wygląda jakby miał z 300+ co najmniej ?

 

smiesza mnie takie wypowiedzi, zeby to byla chociaz jakas regóła, osobiscie zjechalem gorzej nowa kierownice w 60 tys.

 

po pierwsze - czy auto jezdzilo na trasach czy po miescie

po drugie kazdy ma inna fakture skory na dloniach i sklad chemiczny potu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto ma najechane tylko 220 tysi? to czemu kierownicy wygląda jakby miał z 300+ co najmniej ?

234tys. prawie a nie 220tys. :) Dokładnie tak jak Marcin napisał. Możesz kupić 300tys kręcone na 120tys i mieć kierę w super stanie jak było jeżdzone po autostradach. Moja kiera jak kupowałem prawie 40tys temu była w całkiem dobrym stanie pomijając zarysowaną lerę. Niestety kierę (lewą jej stronę) załatwiłem swoim stylem jazdy po mieście (a jeżdzę dużo po mieście) na mydełko fa, prawa strona, której nie męczyłem trąć dłonią miała się bardzo dobrze.

 

A odnośnie przebiegu, to sporo uwagi temu poświęciłem w tym temacie, jak masz ochotę to zapraszam do lektury całości :cool2:

 

Masę dobrej roboty już wykonałeś. Do kierownicy, gałki i listew brakuje najbardziej foteli ss, no i nie wiem jak tam podsufitka bo na zdjęciach nie widać.

Masz widzę podobny kierunek działania do mojego jeżeli chodzi o zmiany w środku :-) no i też czarny touring z 2004 r.

 

Dzięki :) W wolnej chwili poszukam Twojej galerii i zerknę co tam, może znajdę jakieś nowe inspiracje :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecana fotorelacja. Oczywiście po odebraniu przesyłki nie mogłem wytrzymać i już w piątek zamontowałem panel multifunkcji. W sobotę wziąłem się za kładzenie zestawu doposażeniowego a w niedzielę montaż podstopnicy.

 

Fotek z montażu panelu brak. Nic ciekawego.

 

Demontaż schowka, osłony kierownicy, modułu świateł w celu dołożenia multifunkcji.

 

http://i62.tinypic.com/2evq2om.jpg

http://i62.tinypic.com/2r5ri3t.jpg

 

Wpięty zestaw doposażeniowy, zero druciarstwa. Ori zestaw jest praktycznie plug & play.

 

http://i59.tinypic.com/2exraed.jpg

 

Kabelków ciąg dalszy.

 

http://i59.tinypic.com/2i942es.jpg

 

Podłączenie akumulatora, chwila niepewności i jest! Podświetlenie kiery działa, a więc dobry znak. Za chwilę test przycisków od audio i wielki banan na twarzy.

 

http://i60.tinypic.com/1zztmbd.jpg

 

Jeszcze większy banan jak się okazuje, że tempomat również działa jak należy.

 

http://i61.tinypic.com/2vv2xj8.jpg

 

I ogólny widok na rozgrzebane stanowisko pracy.

 

http://i62.tinypic.com/2ni63yd.jpg

 

Czas na podstopnicę. Znowu trochę rozbierania.

 

http://i61.tinypic.com/259bfvm.jpg

 

Pierwsza przymiarka - pasuje idealnie. Składanie wszystkiego do kupy i gotowe.

 

http://i59.tinypic.com/2ljrwaa.jpg

 

I kilka fotek na koniec, jak się autko prezentuje po ostatnich zabiegach: listwy, ringi na zegarach, kierownica + panel oraz podstopnica.

 

http://i61.tinypic.com/ifqqyu.jpg

http://i61.tinypic.com/f2pyc0.jpg

http://i61.tinypic.com/23mvp6q.jpg

 

Tym samym etap I odświeżania wnętrza zakończony.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, ładnie. Dużo trzeba się narobić, żeby podłączyć tempomat? Nie robiłem nigdy takich rzeczy, dlatego też pytam ;)

Robiłem to z 3h, ale na pewno da się szybciej. Wiele rzeczy nie wiedziałem jak rozebrać i główkowałem, dodatkowo miałem ciemno w garażu a latarkę trzymałem w zębach żeby sobie doświecać (na zewnątrz deszcz, w garażu czujnik ruchu co chwilę wyłączający światło) no i na koniec miałem problem z podłączeniem pinu 37 do DDE bo nie chciał wejść. Obstawiam, że w 2h spokojnie można to zrobić. Jest w necie oryginalna instrukcja BMW do tego i filmik instruktażowy, które na pewno dużo pomagają. Jak chcesz wyślij mi maila na priv to Ci wyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pinu 37 to też swoje się na denerwowałem ;) w moim przypadku chodziło o blokadę pinów (czy jak to inaczej nazwać?! wsuwka do kostki?!). ale ogólnie montaż multifunkcji to przyjemne zajęcie na popołudnie.

 

ogólnie fajne auto. niezłe zdjęcia robisz.

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pinu 37 to też swoje się na denerwowałem ;) w moim przypadku chodziło o blokadę pinów (czy jak to inaczej nazwać?! wsuwka do kostki?!). ale ogólnie montaż multifunkcji to przyjemne zajęcie na popołudnie.

 

ogólnie fajne auto. niezłe zdjęcia robisz.

 

Dzięki! Z tą białą wsuwką w kostce sobie poradziłem nawet szybko dzięki filmikowi na youtubie, ale nie mogłem wpiąć w samą wtyczkę dołączonego kabla. W M47TU zgodnie z instrukcją trzeba uciąć niebieski kabel, który leci z kokpitu i połączyć z innym dołączonym (w zestawie były jeszcze dwa krótkie niebieskie luzem), ale żaden nie pasował bolcem w otwór we wtyczce (nie to fi i nie ten kształt) już nie mówiąc o tym, że nie wchodził w sam bolec w DDE z pominięciem wtyczki. Jak się okazało, pasował za to idealnie kabelek, który dołączyli luzem do panelu multifunkcji (znajdujący się w opakowaniu od panelu a nie od zestawu doposażeniowego i mający inny kolor niż w instrukcji - brązowy)... To tak ku przestrodze jakby ktoś montował zestaw doposażeniowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś z lubelskiego ?

Jestem z LU, ale już od ponad dwóch lat w Warszawie siedzę i w LU to tylko na weekendy bywam czasem. A czemu pytasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.