Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Że jeszcze dowodu Ci nie zabrali.

Bez kloszy które mają na celu nadawanie kierunku padania światła tylko świecisz ludziom po oczach i jeszcze cieszysz się z tego.

Zastanów się nad tym.Poza tym nie wygląda to wcale ładnie.

ec2Wze6.jpg
  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

dowod mam do tej pory i nigdy zaden policjant sie przyczepil a poza tym swiatla tak sa ustawione ze nikogo nie oslepiam

na stacji diagnostycznej mi znajomy ustawil tak mniej wiecej tzn w jakichs tam granicach dopuszczalnych a drogowych i tak nie uzywam i tak bo nie musze xenony wystarczaja...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co nie zmienia faktu że taka modyfikacja jest niezgodna z prawem, i lampa traci homologację.

Jak nie daj Boże kogoś stukniesz, lub ktoś ciebie, to możesz mieć problem, bo rzeczoznawca powinien bez problemu wyłapać modyfikacje, i wyjdzie że oślepiłeś drugiego kierującego powodując kolizję/wypadek. Takie są realia, ubezpieczalnie szukają byle pretekstu żeby odmówić wypłaty ubezpieczeń, a potem bulisz za siebie i kogoś z własnej kieszeni.

Opublikowano
dowod mam do tej pory i nigdy zaden policjant sie przyczepil a poza tym swiatla tak sa ustawione ze nikogo nie oslepiam

na stacji diagnostycznej mi znajomy ustawil tak mniej wiecej tzn w jakichs tam granicach dopuszczalnych a drogowych i tak nie uzywam i tak bo nie musze xenony wystarczaja...

 

Kolega Shadow69 ma rację

A przynajmniej się nie chwal, że pewna stacja podbiła Ci przegląd z taką choinką z przodu bo dość, że dodałeś zdjęcie to jeszcze z rejestracja... a trafi się jakiś służbista tutaj i się przyglądnie Twojemu samochodzikowi.

 

Policjanci się nie znają, rzadko który wie jakie oznaczenia homologacji mają być na kloszach...

Soczewka trochę wygląda jakby coś tam odpadło i spadło w dół lampy... jednak to co ori to ori i ktoś w końcu myślał nad tym podczas produkcji.

Opublikowano

widza że wrócił odwieczny problem wywalenia szkiełek z reflektorów z soczewką

soczewka świeci tylko soczewką więc nie zmienia się snop światła po wywaleniu szkiełek

jedni je wywalają a inni malują na czarno (oczywiście bez środkowego kółka)

w każdym razie nikomu za to dowodu nie zabrali

  • 1 rok później...
Opublikowano

Jako, że w kilka dnie temu postanowiłem wymienić lampy w moim E39 chciałbym dołożyć swoje 5 groszy do tematu.

 

Za komplet używanych oryginalnych lamp tył + przód + kierunki w błotniku najtaniej musiałbym zapłacić jakieś 700zł.

 

Zakupiłem więc nowe DEPO na tył i w błotniki + same klosze na przód TYC - 540zł.

Wymiana tylnych i bocznych lamp to jakieś 15min. Z wymianą kloszy lamp przednich jest troszkę więcej roboty bo trzeba wyjąć lampę, zdjąć klosz i założyć nowy. Samo zdjęcie klosza to pikuś, nowy klosz dosyć ciężko wchodzi, trzeba go naprawdę dobrze ułożyć na uszczelce żeby wszystkie zatrzaski się zapięły i żeby ich przy okazji nie złamać.

Dużo osób mówi o tym, że z odblasków schodzi chrom. Co dziwne u mnie odblaski były w idealnym stanie, nie były nawet brudne, dla pewności przetarłem dalikatnie mokrą gąbką i wytarłem na sucho szamatką. Po zamontowaniu lamp na samochód mam pewne spostrzeżenia:

- przednie lampy pasują idealnie, niczym nie różnią się od oryginalnych. Przejście ze starych, porysowanych (polerka nic nie pomogła) z pomarańczowym kierunkiem na nowe z białym to kosmiczna zmiana w wyglądzie E39, jakby odjąć jakieś 5 lat, dodatkowo w końcu coś widzę jadąc nocą. Wiele osób pisze, że po zmianie kloszy zacząły im parować lampy - już kilka dni po wymianie jeżdżę w deszczu i nie widać żadnej pary ani wody, myślę, że jest to kwestia dobrego dopasowania lampy do klosza na uszczelce. Jakby ktoś nie miał tej uszczelki w swoich to jest ona dodawana do nowego klosza.

- tylne lampy pasują także bardzo dobrze, jednak w nocy przy włączonych pozycyjnych widać świecące się na biało łączenie czerwonej z białą cześcią. Tragedii nie ma, bo z 2-3 metrów już tego nie widać, jednak DEPO mogłoby się trochę bardziej postarać.

- przy wymianie z pomarańczowych na białe kierunki trzeba wyminić żarówki kierunkowskazów na pomarańczowe - normalna sprawa, jednak te pomarańczowe żarówki mają troszkę inaczej umiejscowione bolce, przez co na pierwszy rzut oka nie da się ich wsadzić (głównie z przodu). Udało mi się jednak wsadzić je "na siłe" w oprawki i już później normalnie przekręcić żeby zablokować - trzeba to jednak robić w miarę delikatnie gdyż jedna żarówka pękła mi w ręku.

 

Wymieniając lampy po raz kolejny kupiłbym jednak oryginalne na tył. Ponadto używane lampy na przód są zazwyczaj polerowane przed sprzedażą żeby wyglądały ładniej. Wszystko fajnie, ale z doświadczenia wiem, że lampy raz wypolerowane trzeba co jakiś czas na nowo polerować - z nowymi kloszami nie ma takich problemów.

Opublikowano
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam które klosze wybrać do srebnej e39 aktualnie mam z pomarańczowymi kierunkami czy wybrać z białymi czy może smoke które będą bardziej pasowały ?
Opublikowano
Ja bym do srebrnej pakował z białymi kierunkami, tylko wtedy już pasuje wymienić boczne na ten sam kolor oraz tylne również z białymi (no chyba, że już masz)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
To jak w końcu wygląda sprawa z montażem gładkich kloszy ( np.http://allegro.pl/klosze-szkla-lampy-przednie-bmw-e39-95-00-smoke-i6507328075.html ) do lamp przedl lift na ksenonie? zabrali już komuś dowód za to no i czy strumień światła się zmienia przez co mógłbym razić innych kierowców?
Opublikowano

W E39 klosz to tylko klosz - tzn. nie odpowiada on za kierunek światła. Za to są odpowiedzialne szkła, które są montowane w tych kloszach (to co jest na ww. aukcji tych szkieł nie posiada).

W przedlifcie z xenonem masz fabrycznie w światłach mijania żarniki D2S, soczewkę z regulowaną przesłoną, szkło gładkie w środku i ryflowane dookoła oraz gładki klosz z poliwęglanu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.