Witam, Zawsze marzyłem o BMW, w końcu marzenia zmieniły się w rzeczywistość :D VIN: Standard Equipment 240 Leather Steering Wheel 260 Side Airbag Driver/frt Passenger 411 Window Lifts, Electric 548 Speedometer With Kilometer Reading 550 On-board Computer Options 302 Alarm System 438 Wood Trim 441 Smokers Package 510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam 520 Foglights 534 Automatic Air Conditioning 665 Radio Bmw Business 855 Language Version Italian 863 Europe/dealer Directory 877 Deletion Cross-over Operation 884 Italian / On-board Documentation 915 No Outer Skin Protection 928 Tyire Control Po zakupie pojawił się problem z chodzeniem, okazało się, że to pęknięta obudowa termostatu. Założyłem nowe pokrowce. Zmieniłem przednie opony. Wyważyłem od nowa wszystkie koła. Zamontowałem tubę do radia, oraz co najważniejsze, wypolerowałem :D Do zrobienia są felgi, ponieważ nadają się do wyczyszczenia i ponownego lakierowania, znaczki BMW, lampy z przodu (popękane regulacje), zderzak z przodu (porysowany i pęknięty), zlikwidowanie delikatnego luzu na wale (lepiej dmuchać na zimne i zrobić od razu). Najgorszą rzeczą, która doprowadza mnie do licznych rozmyślań jest stan lakieru. Nie wiem kto, ale wiem że spierniczył ostro robotę. Mianowicie na całe auto prócz dachu nałożony został nie wiadomo po co lakier bezbarwny, który się nieco zważył i pozostawił złą powierzchnie. Jednak ważne by czerpać przyjemność z jazdy, a taką właśnie mam. Poprzednie moje auto to Punto 1 75KM :lol: , więc przesiadka konkret. Można nawet powiedzieć, że musiałem się na nowo uczyć jazdy, a raczej przeszkolić się na inny model. W planach za kilkanaście miesięcy jest przesiadka na E60 z czymś powyżej 3 litrów, jakoś dobrze mi w klasie piątej, mimo że miałem do czynienia z E46, którą wielu poleca.