Skocz do zawartości

Silnik się dławi i przerywa 528i


martines1302

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Od jakiś 3-4 dni borykam się problemem nierównej pracy silnika. Jechałem jakiś czas temu na rezerwie i niestety nie dojechałem do najbliższego CPN bo silnik zachłysnął się i od razu go zgasiłem . Po tym czasie minął może tydzień - półtora, kiedy to ruszając dodałem troszkę więcej gazu i od tego momentu silnik zaczął przerywać. Nie wiem co się stało? Byłem na sprawdzeniu komputerowym ale nic nie wykazało . Czy może to być spowodowane ,że zassał brudne paliwo?Co mogło się stać ?pomocy bo nie wiem co robić ? dziękuje za wszystkie porady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisze ci co moglo sie stać

1. zatarłes pompke

2. smoczek sie przytkał syfem z baku

3.filtr paliwa sie przytkał

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma różnicy . Czy pełno czy rezerwa !!! to że rezerwa nie znaczy ze koniec paliwa masz jeszcze zapas na jakieś 50 km kiedy zniknie licznik km-czytałem .Praca silnika jest taka sama. Szarpie przy wciskaniu gazu.Brak mocy .Jest to strasznie uciążliwe, bo nie wiem co i jak?!wymienie pompę jeszcze - zamiennik.Jak to nie pomoże to już sam nie wiem co z czym..... :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie kupuj zamiennika-Ja tez myslalem ze kupie zamiennik zaplace 150zl i bede jezdzil i wiesz co? kupilem zamiennik ale kilka tygodni pozniej kupilem BOSCHA :) Na zamienniku ktory Ja kupilem nie dalo sie jezdzic przy wyzszych obrotach i jak stanalem prawym kolem na krawezniku,to nie moglem odpalic auta.Oczywiscie pierwsze kilka dni pompka chodzila.Ja zdiagnozowalbym autko INPA-sprawdzil przeplywke i silniczek caly w live data.Napewno podmienilbym swiece,fajki i cewki .Acha mialem bardzo podobnie a w zasadzie identyczne objawy jak padl mi czujnik polozenia walu,tylko ze na zimnym silniku przez kilkadziesiat sekund chodzil normalnie.A na paliwie to lepiej nie oszczedzaj i tankuj zawsze jak tylko zapali sie kontrolka rezerwy !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że odłączyłeś cewkę i auto się dławi to nie znaczy, że dobrze ona działa. Gdyby było tak łatwo to by ludzie nie podmieniali cewek :)

Stało Ci się to po jechaniu na rezerwie i skończeniu paliwa. A więc nie doszukiwał bym się w w elektronice itd Pompa albo zawaliłeś wtryski.

 

Tak, wiem ze można zrobić ileś tam km na rezerwie. Zobacz jaka jest powierzchnia baku. Potem wlej na taką dużą powierzchnie 5l paliwa. Zobaczysz jak go mało będzie. Zasysanie syfu i powietrza jest wysoce prawdopodobna nie wspomnę o jeździe pod górę itd. Cały czas syfisz sobie układ jazdą na rezerwie dlatego najpierw zatankuj potem szukaj i naprawiaj wymieniaj wszystko bo uwalisz np nową pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompe podmieniłem i nic! zero poprawy.podmieniłem czujnik od wałka i tez nic. auto pracuje nierówno.tak jak by nie chodził na wszystkich garach.stychac jakby 2ostatnie nie chodziły rowno. sprawdze cisnienienie i wtedy zobacze moze wtryski. zostało tylko swiece i cewki.ale raczej z nimi powinno byc ok. raz juz miałem taka sytuacje ze nagle brakowalo mocy silnika ale na jakies 5 sek i wszytko spowrotem wrocilo do normy.jakis mc pozniej sytuacja sie powtorzyla a teraz to juz masakra. nie idzie jechac.szarpie przy dodawaniu gazu a na rownych obrotach silnik raz cuagnie przerwa i znowu.czy oby napewno to tylko wtryski bo niedlugo pol samochodu wymienie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to możliwe w silnikach BMW,ale kiedyś kolega tak miał w VW to przeskoczył na rozrządzie.

Proszę się nie śmiać, bo być może palnąłem głupotę.Ale akurat przypomniała mi się taka sytuacja.

Jak kolega jeździ na rezerwie i pewnie zgasła w czasie jazdy to jest taka możliwość nawet przy łańcuchu chyba. Tam przy takim szarpnięciu działają ogromne siły a łańcuch też jest wyciągnięty ileś % bo to nie nowe autko. Zawaliłeś kolego pewnie wtryski bo stało się to po jeździe na pusto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli kreciles "bąki" na rezerwie i szarzowales to bardzo prawdopodobne ze uklad paliwowy zasyfil sie tym co lezalo na dnie zbiornika.Pomysl sobie jaka tam musiala byc berbelucha jak wymieszales te resztki z osadem z dolu. Ja wciaz obstawiam czujnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wkońcu doszedłem do jednego problemu. raz jeszcze sprawdziłem świecie i okazało się że są trafne. węgla który jest w środku łatał i jak świeca była do dołu to robiła zwarcie i zamiast dać iskry to powiem że spawal. obroty chodzą ok lekkie kochanie jest ale problem pozostał z mocą. powoli się rozbuja ale jak chce przyśpieszyć to tak jak bym miał ponad 100 koni mniej. nie wiem co jest że silnik się dławili. może ktoś wie jaką jest jeszcze tego przyczyna. dodam jeszcze że już nie szarpie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.