Skocz do zawartości

junior.mf

Zarejestrowani
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30- 1,8 i 1,6
    E36-2,5 i 1,6
    E34-2,4TD,2,5TDS i 2,5 M50
    obecnie E39 2,8 M52 i E39 3.0 TD M57
  • Lokalizacja
    Malbork
  • Zawód
    Technik-Elektryk

Osiągnięcia junior.mf

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dziekuje za szybkie i wyczerpujace odpowiedzi :)
  2. Moga to byc sprezyny,swoznie albo najprawdopodobniej odboje na amortyzatorach-ciasno siedza na trzpieniu i sobie skrzypia.Kiedy skrecasz kierownica to auto delikatnie zmienia swoj przeswit czyli wysokosc i musisz szukac raczej elementow,ktore pracuja w pionie.Ja mialem to samo ale w zime :)
  3. A powiedzcie mi Koledzy do czego sluzy przcisk obiegu zamknietego,a wlasciwie jego pierwsza opcja czyli koleczko z literka "A" ? klima dziala,obieg zamkniety tez ale nie czuje zadnej roznicy pomiedzy samym obiegiem,a tym z literka "A".
  4. Mozesz podjechac do Mnie to ci zdiagnozuje autko za FREE i powiem Ci co ja boli:) ja jestem z Malborka jak chcesz i nie masz daleko to podjedz.
  5. Jezeli kreciles "bąki" na rezerwie i szarzowales to bardzo prawdopodobne ze uklad paliwowy zasyfil sie tym co lezalo na dnie zbiornika.Pomysl sobie jaka tam musiala byc berbelucha jak wymieszales te resztki z osadem z dolu. Ja wciaz obstawiam czujnik.
  6. Kolego nie kupuj zamiennika-Ja tez myslalem ze kupie zamiennik zaplace 150zl i bede jezdzil i wiesz co? kupilem zamiennik ale kilka tygodni pozniej kupilem BOSCHA :) Na zamienniku ktory Ja kupilem nie dalo sie jezdzic przy wyzszych obrotach i jak stanalem prawym kolem na krawezniku,to nie moglem odpalic auta.Oczywiscie pierwsze kilka dni pompka chodzila.Ja zdiagnozowalbym autko INPA-sprawdzil przeplywke i silniczek caly w live data.Napewno podmienilbym swiece,fajki i cewki .Acha mialem bardzo podobnie a w zasadzie identyczne objawy jak padl mi czujnik polozenia walu,tylko ze na zimnym silniku przez kilkadziesiat sekund chodzil normalnie.A na paliwie to lepiej nie oszczedzaj i tankuj zawsze jak tylko zapali sie kontrolka rezerwy !!!
  7. Wiem co to osuszacz :) Lukalem juz tam od gory i od dolu,sciagalem dolot powietrza i lecialem po wiazkach ale nic nie znzlazlem. Jak bede mial chwilke to pojade na kanal i poswiece na to troszke wiecej czasu.Chcialbym tylko wiedziec w ktorej wiazce ida i mniej wiecej w ktorym miejscu z tej wiazki wychodza (czy na dole gdzies przy halogenach,czy gdzies u gory).
  8. A czy Ktos moglby mi powiedziec gdzie mam szukac przewodow od czujnika ? Tzn. skad wychodza,w ktorym miejscu wiazki? Nie mam czujnika w miejscu gdzie powinien sie znajdowac i nie moge nigdzie namierzyc przewodow :? Chdzi o E39 3,0 M57 2001r Bede bardzo wdzieczny jezeli ktorys z Szanownych kolegow rzuci okiem na swoje autko i udzieli mi pomocy :D
  9. A ja mam pytanko.Otoz posiadam 2 sztuki E39 i w kazdej z nich brakuje mi czujnika :( Tylko ze w 2.8 1997r znalazlem 2 przewody (bez wtyczki)w miejscu gdzie powinien znajdowac sie czujnik, a w 3,0 TD 2001r znalazlem wolna wtyczke z 4 przewodami w tym 2 masowe (brazowe).Moje pytanie brzmi: czy to mozliwe ze moje beemki mialy 2 rozne czujniki czy poprostu mam jakis burdel w kablach? Czy moglby ktos mi zrobic fotki przewodow i wtyczki jaka idzie do czujnika,bo na allegro znalazlem tylko dwu przewodowe,a chcialbym miec pewnosc zanim wydam pieniazki.
  10. A wiec ja w ciagu dwoch pierwszych miesiecy wymienilem:szczeki hamulcowe,tarcze i klocki,czujnik ABS,czujnik polozenia walu,pompka spryskiwaczy,olej i filtr,filtr powietrza,fajki i swiece,drazek kierowniczy z koncowka,oslona drazka,tuleje wahaczy,tuleje stabilizatora,laczniki stabilizatora,lozysko przod,tylne wahacze,radio,kierownica,sterownik ASC,przeplywka z guma,opony-komplet na zime,odma,linki i zamki do maski,silowniki maski i pewnie jeszcze cos o czym zapomnialem :) Teraz szykuje sie wymiana czujnika klimatyzacji,serwis klimy,czujnik temperatury zewnetrznej.
  11. Kolego jedyne rozsadne dla Ciebie wyjscie,to poprosic Admina o usuniecie tematu,siedziec cicho,miec nadzieje,ze przeglady beda robic ciemniaki i cieszyc sie autem przez nastepne 10 lat az oddasz je na zlom.Nawet jezeli sprzedasz to auto dalej i sprawa wyjdzie na swiatlo dzienne,a raczej wyjdzie,to podejrzanym o machlojke bedziesz Ty.Jezeli udowodnisz,ze nie jest to Twoja robota to itak bedziesz mial przerabane,ze sprzedales te auto dalej wiedzac o ukrytych wadach prawnych-czyli danych zawartych w dowodzie rejestracyjnym nie zgadzajacych sie ze stanem faktycznym,na zgloszenie ktorych masz tylko 30dni. Powodzenia
  12. Obstawiam czujnik. Na Twoim miejscu wymienilbym ten czujnik jak najszybciej,a stary oddal do sklepu i narobil niezlego rabanu.Wiem,ze to zamiennik,ale przeciez jakie to ma znaczenie? Jezeli ktos produkuje czesci,a inny je sprzedaje,to niestety musza one byc sprawne,a nie zje... od poczatku!!! Ja osobiscie nie kupilbym zamiennika,wole oryginalna uzywke niz nowe badziewie.
  13. junior.mf

    termostat

    Kolego Rav ja rowniez borykam sie z takim problemem. Mam E39 3,0D z 2001r i rowniez temp do chodzi max na 1/4.Wylo mi visco i to strasznie wiec kupilem oryginal za prawie 400zl ale niestety nie ma poprawy.Zauwazylem ze nie wlacza mi sie webasto (bo mam mozliwosc ustawienia w MK3) i doszedlem do tego ze nie ma w moim aucie czujnika temp. zewnetrznej.I tu pytanie do innych Kolegow-czy tak w rzeczywiscie moze byc,ze bez czujnika temp. zew. nie wlaczy webasto i jezeli tak,to jakie sa kolory przewodow od czujnika bo nie moge nic znalezc w miejscu gdzie powinien sie znajdowac :? Acha i czy czujnikow jest tylko jeden rodzaj czy moze kilka i czy warto kupowac podrobke czy tylko ori? Ps.Wiem ze to nie ten temat :D
  14. A jaki masz akumulator? Czy nie jest tak,ze masz za duza pojemnosc (Ah) i jest wciaz niedoladowany ? Moze tez byc,ze aku juz ma slaba zdolnosc gromadzenia ladunkow.Najlepiej wloz drugi aku i wtedy zmierz pobor-przynajmniej to jedno bedziesz mogl wykluczyc.
  15. junior.mf

    kopci na bialo

    Pewnie mozna zrobic taki test ale takie rzeczy,to chyba tylko w stolicy i to za nie male pieniadze.Mozna tez odrazu zmienic uszczelke pod glowica,bo koszt uszczelki pewnie podbny do kosztu tkiego testu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.