Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam . Od jakiś 3-4 dni borykam się problemem nierównej pracy silnika. Jechałem jakiś czas temu na rezerwie i niestety nie dojechałem do najbliższego CPN bo silnik zachłysnął się i od razu go zgasiłem . Po tym czasie minął może tydzień - półtora, kiedy to ruszając dodałem troszkę więcej gazu i od tego momentu silnik zaczął przerywać. Nie wiem co się stało? Byłem na sprawdzeniu komputerowym ale nic nie wykazało . Czy może to być spowodowane ,że zassał brudne paliwo?Co mogło się stać ?pomocy bo nie wiem co robić ? dziękuje za wszystkie porady.
Opublikowano
Filtr wymieniłem i nic !:( tak samo jak było. Dziś jak postawiłem na parkingu na jakiś czas to nie mogłem odpalić .Kręcił silnik ale nie uruchomił silnika.Dopiero za którymś razem udało mi się odpalić ale problem pozostaje dalej.pomóżcie.
Opublikowano
nie ma różnicy . Czy pełno czy rezerwa !!! to że rezerwa nie znaczy ze koniec paliwa masz jeszcze zapas na jakieś 50 km kiedy zniknie licznik km-czytałem .Praca silnika jest taka sama. Szarpie przy wciskaniu gazu.Brak mocy .Jest to strasznie uciążliwe, bo nie wiem co i jak?!wymienie pompę jeszcze - zamiennik.Jak to nie pomoże to już sam nie wiem co z czym..... :(
Opublikowano
Kolego nie kupuj zamiennika-Ja tez myslalem ze kupie zamiennik zaplace 150zl i bede jezdzil i wiesz co? kupilem zamiennik ale kilka tygodni pozniej kupilem BOSCHA :) Na zamienniku ktory Ja kupilem nie dalo sie jezdzic przy wyzszych obrotach i jak stanalem prawym kolem na krawezniku,to nie moglem odpalic auta.Oczywiscie pierwsze kilka dni pompka chodzila.Ja zdiagnozowalbym autko INPA-sprawdzil przeplywke i silniczek caly w live data.Napewno podmienilbym swiece,fajki i cewki .Acha mialem bardzo podobnie a w zasadzie identyczne objawy jak padl mi czujnik polozenia walu,tylko ze na zimnym silniku przez kilkadziesiat sekund chodzil normalnie.A na paliwie to lepiej nie oszczedzaj i tankuj zawsze jak tylko zapali sie kontrolka rezerwy !!!
Opublikowano
co do pompki to chodziło mi bardziej podmianke od innego. Świece wymieniałem jakieś 5mc temu. Cewki chodzą bo po sprawdzeniu każdej z nich samochód się dławi bardziej. A czy od tzw. szarży - kółek może paść czujnik wału a może to coś innego.
Opublikowano

To że odłączyłeś cewkę i auto się dławi to nie znaczy, że dobrze ona działa. Gdyby było tak łatwo to by ludzie nie podmieniali cewek :)

Stało Ci się to po jechaniu na rezerwie i skończeniu paliwa. A więc nie doszukiwał bym się w w elektronice itd Pompa albo zawaliłeś wtryski.

 

Tak, wiem ze można zrobić ileś tam km na rezerwie. Zobacz jaka jest powierzchnia baku. Potem wlej na taką dużą powierzchnie 5l paliwa. Zobaczysz jak go mało będzie. Zasysanie syfu i powietrza jest wysoce prawdopodobna nie wspomnę o jeździe pod górę itd. Cały czas syfisz sobie układ jazdą na rezerwie dlatego najpierw zatankuj potem szukaj i naprawiaj wymieniaj wszystko bo uwalisz np nową pompę.

Opublikowano
pompe podmieniłem i nic! zero poprawy.podmieniłem czujnik od wałka i tez nic. auto pracuje nierówno.tak jak by nie chodził na wszystkich garach.stychac jakby 2ostatnie nie chodziły rowno. sprawdze cisnienienie i wtedy zobacze moze wtryski. zostało tylko swiece i cewki.ale raczej z nimi powinno byc ok. raz juz miałem taka sytuacje ze nagle brakowalo mocy silnika ale na jakies 5 sek i wszytko spowrotem wrocilo do normy.jakis mc pozniej sytuacja sie powtorzyla a teraz to juz masakra. nie idzie jechac.szarpie przy dodawaniu gazu a na rownych obrotach silnik raz cuagnie przerwa i znowu.czy oby napewno to tylko wtryski bo niedlugo pol samochodu wymienie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem czy to możliwe w silnikach BMW,ale kiedyś kolega tak miał w VW to przeskoczył na rozrządzie.

Proszę się nie śmiać, bo być może palnąłem głupotę.Ale akurat przypomniała mi się taka sytuacja.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

witam

U mnie jak falowaly obroty na biegu jalowym to byla wina odmy ale mocy nie stracil.Ale zeby go odpalic to byla masakra na zimnym silniku.

Opublikowano
Nie wiem czy to możliwe w silnikach BMW,ale kiedyś kolega tak miał w VW to przeskoczył na rozrządzie.

Proszę się nie śmiać, bo być może palnąłem głupotę.Ale akurat przypomniała mi się taka sytuacja.

Jak kolega jeździ na rezerwie i pewnie zgasła w czasie jazdy to jest taka możliwość nawet przy łańcuchu chyba. Tam przy takim szarpnięciu działają ogromne siły a łańcuch też jest wyciągnięty ileś % bo to nie nowe autko. Zawaliłeś kolego pewnie wtryski bo stało się to po jeździe na pusto.

Opublikowano
Jezeli kreciles "bąki" na rezerwie i szarzowales to bardzo prawdopodobne ze uklad paliwowy zasyfil sie tym co lezalo na dnie zbiornika.Pomysl sobie jaka tam musiala byc berbelucha jak wymieszales te resztki z osadem z dolu. Ja wciaz obstawiam czujnik.
Opublikowano
ok wkońcu doszedłem do jednego problemu. raz jeszcze sprawdziłem świecie i okazało się że są trafne. węgla który jest w środku łatał i jak świeca była do dołu to robiła zwarcie i zamiast dać iskry to powiem że spawal. obroty chodzą ok lekkie kochanie jest ale problem pozostał z mocą. powoli się rozbuja ale jak chce przyśpieszyć to tak jak bym miał ponad 100 koni mniej. nie wiem co jest że silnik się dławili. może ktoś wie jaką jest jeszcze tego przyczyna. dodam jeszcze że już nie szarpie.
Opublikowano
Mozesz podjechac do Mnie to ci zdiagnozuje autko za FREE i powiem Ci co ja boli:) ja jestem z Malborka jak chcesz i nie masz daleko to podjedz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.