Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

 

jak kupiłem samochod to w bagazniku miałem taki oto wezyk razem z zaworkiem - powinien on byc zamontowany gdzies w silniku - ale gdzie dokladnie i za co on odpowiada w m60 ... własciciel mowił ze cos ze spalinami - sam nie wiedział , podobno to samo odpadło :duh:

czy jest to nizbede - bo znalazłem to dzis w piwnicy i sobie o tym przypomniałem :mrgreen:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img457.imageshack.us/img457/9768/p10000181ed.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img384.imageshack.us/img384/598/p10000167zv.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten wężyk przyłączony jest do podciśnienia w kolektorze ssącym i... tak prawdę mówiąc... nie widzę jego praktycznego zastosowania. Myślę, że możesz go zostawić spokojnie w piwnicy (myślę, że otwór po tym wężyku masz zaślepiony w silniku).
Kai
Opublikowano

wlasnie sie obawiam ze nie jest zaslepione miejsce w ktorym on był ...

 

szukałem na stronie realoem - ale nigdzie nie widze w silniku m60 niczego podobnego - w zadnym układzie .....

 

niech ktos z m60 sprawdzi gdzie ten wezyk dochodzi ( a najlepiej zrobi jakies zdjecie )- berdzo mnie ciekawi gdzie on wchodzi bo juz kiedys patzryłem gdzie moze on byc podpiety ale nie znalazłem takiego miejsc ( pewnie jest gdzies ukryte )

Opublikowano
tez mam taki wezyk w E30 ale nie wiem po co ... jest podlaczony do kolektora ssacego.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

ten wezyk wychodzi z filtra z weglem aktywnym, ktory oczyszcza opary paliwa w kolektorze dolotowym, nie studiowalem jego zastosowania.

 

pzdrawiam

bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ten wezyk wychodzi z filtra z weglem aktywnym, ktory oczyszcza opary paliwa w kolektorze dolotowym, nie studiowalem jego zastosowania.

 

pzdrawiam

bartek

 

1. co to za filtr? napisz coś więcej, bo nie słyszałem o takim czymś, poważnie (u mnie nie ma)

 

2. wężyk u mnie jest po prostu dołączony do podciśnienia i... to wszystko (do jednej z rurek podciśnienia z kolektora ssącego przez trójnik)

Kai
Opublikowano
to zdjecie zapozyczone z allegro - czesc gumowa wezyka potem przechodzi chyba w plastikowa rureczke i podaza gdzies pod przepustnice...

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img486.imageshack.us/img486/8966/c81107421ai.jpg

 

I dokładnie tak jak mówisz jest wyjscie z przepustnicy pod ten wężyk i niemcy podłanczają pod niego jakąś sąde do pomiarów.

www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
służy on do pomiaru podciśnienia w kolektorze dolotowym - dzięki niemu można wykryć nieszczelności a przedewszystkim mierzyć dlaczego silnik pracuje nierówno (regulacja biegu jałowego) - odchyłka od ciśnienia atmosferycznego o około 400 mbar (w stronę podciśnienia)

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
Mi wlasnie auto skladaja i tez jest problem bo teoretycznie wg ETK tego zaworka nie ma. Etk pokazuje ze w to miejsce gdzie on u mnie byc powinien byc podlaczony gorny krociec aktywnego filtra paliwa. Wiec skoro mialem ten dziwny zaworek to gdzie byl podlaczony akt filtr paliwa to nie wiem...

pozdrawiam

mavic

Opublikowano

wlasnie o to chodzi - to jest sedno sprawy ....

 

z tego co wybadalem to ma on byc podlaczony tam gdzie jest podlaczony wezyk do filtra aktywnego - ale gdzie wtedy ma byc filtr aktywny :?:

 

filtr aktywny - z jednej strony odpowietrzenie z baku , z drugiej wezyk do kolektora - nie ma miejsca na ten zaworek z wezykiem - ale gdzies on musi byc :!:

 

a w ETK faktycznie nie wystepuje - przeszukalem wszstkie uklady i go nie znalazlem :mad2:

Opublikowano

zdecydowanie tak :cool2:

 

ale w etk mojej e32 nie znalazlem tego zaworka - a wlasnie tego rysunku szukalem - ale było podlaczenie filtra aktywnego bezposrednie do dolotu - bez tego trujniczka - teraz wiadomo - ten wezyk z zaworkiem nie jest do szczescia potrzebny - tylko w razie co musi byc zaslepiona koncowka trojnika

Opublikowano
Tylko to diagram z e39 535i '97 :) Ja u siebie lacze bez zaworka,trojnika i zobacze jakie beda efekty.

pozdrawiam

mavic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.