Skocz do zawartości

Kupno e34 2,5l 192km


piotrek1993

Rekomendowane odpowiedzi

Jak nie ma termostatu to prawdopodobnie ktoś chciał się pozbyć ciśnienia w małym obiegu, czyli przedmuchy pod głowicą. Jesteś mechanikiem więc powinieneś wiedzieć takie rzeczy :P . Sprawdź czy nie ma oleju w płynie chłodniczym i czy nie bulka, powąchaj ma pachnieć jak płyn, a nie jak benzyna. Kolor spalin, zapach. Jak pisałem wcześniej, zadbaj o to, żeby sprawdzić auto w pełnym zakresie temperatur, bo różne rzeczy mogą się dziać na zimnym, a na ciepłym będzie igła.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafałku No i kto tu jest chlopczykiem chlopczyku? Najpierw pieprzysz trzy po trzy pozniej brakuje ci argumentow to wyciagasz zdjecie z galerii i piszesz ze to moja chatka puchatka, pozniej jakies srankoo omedze o ktorej nigdy nie pisalem na forum, bo w zyciu Omega nie jezdzilem...

Zadne 2.0 z e34 jeszcze mnie objechalo, twoje na Dachsteinie nie ma z reszta szans,wysokie temperatury? Mi wskazowka nigdy nie drgnela od pionu, wyoskie obroty? Specyfika diesla jest taka, ze wysokich obrotow nie lubi, ale nie widze nic zlego w kreceniu od czasu do czasu diesla do odciecia - po to ma obroty max zeby do nich ciagnac.

To ty na kazdym kroku oczernaisz silnik TDS, nigdy nie majac z nim do czynnienia,, poprostu jak widzisz skrót TDS to Cie lapie sranko i to na rzadko, ale w sumie sie nie dziwie jak po swojej dwulitrówe przesiadziesz sie do V8 brata to ci klocek majty liże.

 

Boston wiesz jak sie dba o TDS'a? To ci powiem bo Rafal pierdaczy glupoty nie majac pojecia. Zmieniasz na czas olej i filtry, lejesz dobre paliwo... koniec... to jest super dbanie o TDS/TD

Na allegro w tej chwili jest 26 sztuk e34 w wersji 525i (wyprodukowano ponad 413.000!!!) oraz 78 w wersji 525TDS (wyprodukowano niecałe 123.000 do tego mozna dodac 16 w wersji TD - z produkcji prawie 20.500), no coz benzynki zostaly zajechane przez takich znawcuff jak Rafał735

To ktore silniki przetrwaly w czasie, a ktore w mitach???

 

Ale autor watku napisal o pulapie do 4500 wiec o czy o 525TDS czy o 525i w dobrym stanie moze pomarzyc... Oczywiscie radze dolozyc drugie tyle i poszukac zadbenej 525i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna sie tylko posmiac. Ja nic nie gloryfikuje, kazdy wie ze TDSy maja takie same osiagi jak 2.0 24V, ale ty na kazdym kroku chcesz komus wmowic ze jest inaczej. Odradzasz kupno M50B20, a kupno TDSa juz tak, twierdzac ze jest dobry do tej budy, bo ma 2.5l. A to ze sie nie odpycha tak samo jak M50B20 to juz nie wazne? Masz jakies kompleksy? :lol: :lol: :lol: Przeczytaj jeszcze raz to co nabazgrales.

 

Rafale, nie wiem czy wiesz, ale M50B20 nie ma startu do zdrowego TDS-a, a zawirusowany TDS to i z M50B25 powalczy jak równy z równym.

 

W dalszą dyskusję nie będę się wdawał, bo to jałowa dyskusja... Natomiast nad poziomem wypowiedzi głęboko ubolewam :cry:

 

piotrek1993, z takim budżetem - jak wyżej napisałeś, szukałbym na Twoim miejscu e34:

 

1) BEZWYPADKOWE

2) wersję wyposażeniową potraktowałbym drugoplanowo

3) ze zdrowym silnikiem (no może poza 518i)

 

Resztę zawsze można naprawić/wymienić. Jeśli marzy się Tobie e34 "igiełka" - to przygotuj i 20 000 zł na ten szczytny cel :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafale, nie wiem czy wiesz, ale M50B20 nie ma startu do zdrowego TDS-a,

lieder, poczytaj dokladnie o osiagach obu silnikow w obu wersjach manual i ręczna, bo tez zaczynasz pitolic. Poprostu chyba nie mozecie zniesc tego ze 2.0 jedzie na takim samym poziomie co wasze wymarzone 2.5. W tym tkwi problem.

Rafałku No i kto tu jest chlopczykiem chlopczyku? Najpierw pieprzysz trzy po trzy pozniej brakuje ci argumentow to wyciagasz zdjecie z galerii i piszesz ze to moja chatka puchatka, pozniej jakies srankoo omedze o ktorej nigdy nie pisalem na forum, bo w zyciu Omega nie jezdzilem...

Zadne 2.0 z e34 jeszcze mnie objechalo, twoje na Dachsteinie nie ma z reszta szans,wysokie temperatury? Mi wskazowka nigdy nie drgnela od pionu, wyoskie obroty? Specyfika diesla jest taka, ze wysokich obrotow nie lubi, ale nie widze nic zlego w kreceniu od czasu do czasu diesla do odciecia - po to ma obroty max zeby do nich ciagnac.

To ty na kazdym kroku oczernaisz silnik TDS, nigdy nie majac z nim do czynnienia,, poprostu jak widzisz skrót TDS to Cie lapie sranko i to na rzadko, ale w sumie sie nie dziwie jak po swojej dwulitrówe przesiadziesz sie do V8 brata to ci klocek majty liże.

 

Boston wiesz jak sie dba o TDS'a? To ci powiem bo Rafal pierdaczy glupoty nie majac pojecia. Zmieniasz na czas olej i filtry, lejesz dobre paliwo... koniec... to jest super dbanie o TDS/TD

Na allegro w tej chwili jest 26 sztuk e34 w wersji 525i (wyprodukowano ponad 413.000!!!) oraz 78 w wersji 525TDS (wyprodukowano niecałe 123.000 do tego mozna dodac 16 w wersji TD - z produkcji prawie 20.500), no coz benzynki zostaly zajechane przez takich znawcuff jak Rafał735

To ktore silniki przetrwaly w czasie, a ktore w mitach???

Twoj poziom dyskusji siegnal juz dna wiec nie mam zamiaru z toba gaworzyc. Napisales tyle idiotycznych informacji w tym poscie ze poprostu nie wiadomo od czego zaczac, dlatego dam sobie spokoj, bo jak widze nie zrozumiales nawet polowy z tego co napisalem. Juz ci napisalem ze mam w d.. TDSa, ale nie pisze dyrdymalow typu 2.0 za slaby do budy E34, a TDS juz dobry. Jak moze byc dobry skoro oba silniki maja identyczne osiagi? To wyklucza sie nawzajem, ale jak widac TDSowcow bardzo boli ze mniejsze pojemnosciowo 2.0 przyspiesza na poziomie doladowanego 2.5. To jest wasz ból. O twoim TD nawet nie bede wspominal, bo to zaden konkurent ani dla TDSa, ani M50B20. Przyspiesza na poziomie 1.8. Tak 1.8! Wiec twoje GLEBOKIE przemyslenia typu "Zadne 2.0 z e34 jeszcze mnie objechalo" to poprostu informacje wyssane z twojego paluszka. Wylecz sie z kompleksow chlopie, bo zle z tobą i przestan ciagle powtarzac ze TDS jest dobry do budy E34, a M50B20 nie, bo sie zleje ze smiechu. I nie podpieraj sie ile czego jest teraz sztuk na Allegro, bo tego to juz nawet nie da sie skomentowac. Zalosny poprostu z ciebie czlowieczek. Bez odbioru.

A i jeszcze jedno. Jak temp ci nie dochodzi do pionu to widocznie masz cos skopane z ukladem chlodzenia ZNAWCO. Silnik nie ma optymalnej temp pracy i dostaje przez to po dupie. Chyba ze czujnik masz skopany.

 

Wkleje wam osiagi z tabeli zeby raz na zawsze zakonczyc wasze potyczki nt. wyzszosci TDSa nad M50B20:

2.0 24V:

0-100 km/h: 10,6s automat: 12,2s (VANOS automat: 11,7s)

TDS:

0-100 km/h: 11,0s (automat 11,6s)

Jak widac roznice sa tak male, (raz na korzysc TDSa, raz na korzysc M50) ze tym bardziej po tylu latach nawet nie ma co o nich dyskutowac.

 

Dla waszej wiadomosci, "ganialem" sie jednym TDSem na trasie i nie uciekl mi ani razu. Takze polecam uzytkownikom TDSow wiecej pokory i OBIEKTYWNOSCI na przyszlosc.

Edytowane przez rafal735r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjasnie krotko ci sprawe mojej obecnosci w tym temacie. Zazwyczaj nigdy sie nie wypowiadam na na temat TDSa, bo jak pisalem mam to gdzies. Ale za to mam uczulenie jak ktos wciska takim mlodym ludziom, nowym uzytkownikom BMW bajki. Ze E34 to tylko od pojemnosci 2.5 itd. Fakt, ze silniki 1.8, 2.0 12V, 2.0 24V demonami szybkosci nie sa i sa poprosu za slabe do E34. Tylko ze piewcy TDSow czesto sie zapominaja ze ich doladowane 2.5 jezdzi i przyspiesza na poziomie 2.0 24V (czyli M50B20 jezeli jeszcze tego nie wiesz). Jak widzisz na gorze wkleilem wycinki z tabeli nt. przyspieszenia obu silnikow w E34. Takze informacje nt. tego ze TDS jest dobry do budy E34 traktuj z przymrozeniem oka, bo jest on tak samo "dobry" jak wspomniany juz sto razy M50B20.

 

Szkoda ze dysponujesz kwota 4500zl na auto, musisz wiedziec ze zakup takowego bedzie sie wiazal ze sporymi wydatkami. Najczesciej auta w takim przedziale cenowym wymagaja wkladu finansowego, to raz, a dwa ze zazwyczaj nie trzymaja one swego pierwotnego wygladu. Zazwyczaj takie E34 wyglada tak, ze jakis sprytny gosc zalozyl mu jakis idiotyczny zderzak, drugi jakis spoiler, ktos inny chcial miec w srodku drewno to wymienil tylko boczki i potem wychodzi z niego taki pomazaniec, bo boki w drewnie, a reszta juz zwykla, jeszcze innym wsadzil skore, a reszte zostawil w welurze i tez mamy potem takiego skladaka itd itp. Dlugo by wymieniac. O korozji nie ma co wspominac. Doly drzwi, progi, przednie blotniki, tylne klapy to normalka w E34, ktore stalo pod chmurką kilka lat. O usterkach silnika to ci nie opowiem, bo jak narazie od kiedy ją mam nie zagladalem nawet do niego, bo nie bylo potrzeb. Silnik chodzi jak trzeba, wymieniam tylko olej i tyle. Co do zawieszenia to jak wiadomo jest one proste jak cep. Wlozysz raz kilka stowek i jezdzisz dlugi czas bez napraw i stukow. Musisz wiedzec ze M50 bez wzgledu na to czy to 2.0 czy 2.5 nie sa oszczednymi silnikami jesli chodzi o poruszanie sie w miescie. Oba praktycznie spalaja tyle samo. Wszystko zalezne jest od tego czy mowimy o spalaniu LPG czy Pb i czy dany egzemplarz jest w manualu czy automacie. Jesli chodzi o trase to spalanie rzedu 10l LPG czy 8-9l Pb to dobry wynik.

Pisalem juz wczesniej ze ja bym sobie odpuscil silniki 12 zaworowe. Ale jak kto woli. Zle one nie sa, potrafia zniesc wiele, ale trzeba wiedziec o tym ze pamietaja one jeszcze czasy lat '70 i nie sa za dobre do LPG. Swietnym wyjsciem jest silnik M60, czyli 3.0 i 4.0 V8. Ale za takie tez zazwyczaj trzeba wiecej zaplacic. Te silniki tez sa trwale, ale jak wiadomo, jakis okresowy przeglad juz nieco wyzszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafale, nie wiem czy wiesz, ale M50B20 nie ma startu do zdrowego TDS-a,

lieder, poczytaj dokladnie o osiagach obu silnikow w obu wersjach manual i ręczna, bo tez zaczynasz pitolic. Poprostu chyba nie mozecie zniesc tego ze 2.0 jedzie na takim samym poziomie co wasze wymarzone 2.5. W tym tkwi problem.

 

Obie wersje manual i ręczna - no oczywista oczywistość :lol:

Nie rozumiem, skąd Twoja frustracja na punkcie TDS ?

Popatrz na krzywe momentu obu motorów, a zobaczysz, że spod świateł TDS objedzie M50B20 bez jakiegokolwiek wysiłku.

 

Wystarczy OT, a moderatora prosimy o wyczyszczenie wątku.

 

Kończ Waść "pitolić", wstydu oszczędź.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie wersje manual i ręczna - no oczywista oczywistość :lol:

Nie rozumiem, skąd Twoja frustracja na punkcie TDS ?

Popatrz na krzywe momentu obu motorów, a zobaczysz, że spod świateł TDS objedzie M50B20 bez jakiegokolwiek wysiłku.

Panie lieder, przestan pan sie zachowywac jak pan hms, bo zmienie zdanie o panu:

 

Przyspieszenie 0-50km/h:

2.0 24V: 3,4s

TDS: 3,6s

Wiec gdzie te krzywe? Na ile odejdziesz Pan tym TDSem? Na pierwszych 10 metrach?

Ja sie nie frustrujue, tylko mam uczulenie na glupoty. Probuje tylko uzmyslowic ludziom, ktorzy szukaja tu rzetelnej wiedzy ze TDS jest tak samo wolny jak M50B20 i jego gloryfikacja jest na wyrost. Tylko tyle i az tyle. Schowajcie swa dume. Zazwyczaj przymykam oko na takie aforyzmy, ale ile mozna robic ludzi w jajo i wmawiac im cos co nie jest prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Panowie proszę na temat.

Wątków o wyższości diesla nad benzyną i odwrotnie jest sporo wiec może poprostu pomóżcie koledze a swoją dumę wielbiciela konkretnego paliwa zostawcie dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.