Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,ponieważ kończą mi się opony przód 225/45/17 i tyl 255/45/17(takie mam od nowosci-m-pakiet) chcialbym kupic caly komplet o jednakowej szerokosci tj 225. Problem w tym że przednia felga ma szerokość 8 cali a tyl 8,5-pytanie czy opona 225 wejdzie na tylna felge 8,5 cala.Czy po zmianie bedzie odczowalna jakas roznica w przyspieszeniu/elastycznosci czy przy takiej roznicy gra nie bedzie warta swieczki.Prosilbym o w miare merytoryczne wypowiedzi.Z gory dzieki za info.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Na felgach 8,5 cala opona 225 będzie cit naciągnięta.

Ja mam na zimę na feldze 8,5 cala oponę 235 i jest w miarę ok.

Czy po zmianie bedzie odczowalna jakas roznica w przyspieszeniu/elastycznosci czy przy takiej roznicy gra nie bedzie warta swieczki.

Ciężko stwierdzić, bo nie wiadomo jaki masz silnik, ale tu raczej różnicy nie będzie.

Opublikowano
Na felgach 8,5 cala opona 225 będzie cit naciągnięta.

Ja mam na zimę na feldze 8,5 cala oponę 235 i jest w miarę ok.

Czy po zmianie bedzie odczowalna jakas roznica w przyspieszeniu/elastycznosci czy przy takiej roznicy gra nie bedzie warta swieczki.

Ciężko stwierdzić, bo nie wiadomo jaki masz silnik, ale tu raczej różnicy nie będzie.

320d/163ps

Opublikowano
Ja też miałem 255 na feldze 8.5 cala i zmieniłem na 225. Wszystko jest ok trochę mniej na kolejnych prowadza trakcja prawie bez zmian śmiało zakładaj 225
Opublikowano
I tył masz 255 na 45??

 

Niemniej jednak 225/45 na 8.5 cala jest w zakresie tolerancji. 225/45 R 17 - 7,5 | 7,0 | 8,5

Oczywiści trochę naciągnięta będzie.

 

http://www.forumsamochodowe.pl/rozmiary/

 

oczywiscie pomylka jest 255/40/17

 

Ja też miałem 255 na feldze 8.5 cala i zmieniłem na 225. Wszystko jest ok trochę mniej na kolejnych prowadza trakcja prawie bez zmian śmiało zakładaj 225

 

odczules jakas roznice w dynamice ?,bo glownie na tym mi zalezy

Opublikowano

Ja przeszedłem z zestawu 18". M-pakietowego na 225/45R17 nonRFT ALE jednocześnie założyłem bardzo lekkie felgi i zauważyłem minimalną poprawę dynamiki, naprawdę niedużą - spodziewałem się większej różnicy na moim dychawicznym n47.

Masa przedniego koła spadła o 5kg (-25%) a tylnego o 7kg (-30%).

Jeśli zmienisz tylko szerokość tylnych opon to, przy Twoim silniku, nie sądzę żebyś odczuł poprawę.

Wprawdzie opory toczenia od szerokości spadną ale duża masa koła pozostanie.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano
Na 225 tył gorzej wygląda przy 8,5 cala proponuję takie opony jak w 1-er przód 215 tył 235 bez run flat chociaż to kwestia gustu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.